Windows 8.1 tuki loppuu 2023

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 057
Nyt se sitten on viimein haikein mielin siirryttävä seuraavaan käyttöjärjestelmään. 10 vuotta tuli käytettyä Windows 8.1.
ja monet pelit pelattua. Täytyy sitä silti joskus käydä muistelemassa vanhalla koneella :D

Microsoft varoittaa tuen loppumisesta full screen varoituksella, mutta eipä ole mitään varoitusta näkynyt?


 
Liittynyt
02.01.2023
Viestejä
817
Erittäin hyvä käyttöjärjestelmä, pitkään tuli käytettyä. Mutta nyt vuoden verran käyttänyt kympyräistä ja kyllä sekin on ihan ok. Win 11:sta en ole vielä siirtymässä.
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
162
Ostiko kukaan Microsoftilta (Storelta) Windows 8.1 Prohon Media Center packia?

Jos joku osti niin saitteko sen pelittämään?

Sillä tuohan paketti asennettiin kun mentiin Ohjauspaneelissa --> Windows update ---> vasemmassa alalaidassa oli Lisää ominaisuuksia käyttöjärjestelmään Windows 8.1 ---> seuraavassa ikkunassa valittiin minulla on jo tuoteavain ---> Sitten syötettiin juuri ostettu Media Center pack tuoteavain ---> klikattiin seuraava painiketta.
Jolloin WMC pack lähdettiin asentamaan.

Mutta sitten tuli seuraavanlainen ongelma W8.1 Pro herjasikin, että Windowsia ei olekaan aktivoitu. Ja kun mentiin antamaan uudestaan itse Windowsin tuoteavain...niin sehän EI kelvannutkaan. Herjas vain, että ei kelpaa.

Monta vuotta sitten itselle kävi noin. Mikään ei auttanut. Netistä luin ulkolaisilta foorumeilta, että moni oli törmännyt samaan ongelmaan.

Jopa itse Microsoftikaan ei osannut auttaa asian kanssa vaikka oli täysin laillinen Windows ja vajaalla 10 eurolla ostettu WMC paketti tuoteavaimineen.

Joten silloin ei auttanut muu kuin asentaa Windows imagesta koko käyttis uudestaan. Ja todeta, että 10 euroa meni kuin kankkulan kaivoon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 512
Viestejä
4 189 849
Jäsenet
70 763
Uusin jäsen
Diileri85

Hinta.fi

Ylös Bottom