Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ne on defaulttina aina päällä. Ikinä en ole biosista laittanut wifiä päälle.Onko wifi laitettu päälle biosista?
Tämä edellyttää että saat wlan ajurit asennettua asennuksen aikana.Jos emolla on wifi siis. Ja verkko olemassa....puhelimellakin onnistuu toki.
Sekin voi kaipailla ajureita.Eniten ihmetyttää, että ei piuhalla toimi.
Laite ei voi toimia ilman ajuria.Eniten ihmetyttää, että ei piuhalla toimi.
Ikinä en ole verkkokortin tai wifisovittimen ajureita asentanut erikseen puhtaan windows asennuksen yhteydessä. Koska se asennusmedia sisältää geneeriset ajurit. Toisaalta asennuksia eri koneisiin olen tehnyt vain ehkä 15-20 kertaa joten ehkä joku eksoottinen laite voi sen vaatia.Laite ei voi toimia ilman ajuria.
Kuten aiemmin mainittiin, niin laita ajuri USB-tikulle.
LAN ja WLAN laitteille on kummallekin oma ajurinsa.
Jos verkkokortti on uudempaa mallia mitä Windowsin asennusmedia, niin aika varmasti vaatii ajureita kun niitä ei ole vielä asennusmedialle ehditty päivittää. Toki nykypäivänä tuommoinen tilanne on harvinaisempi kun esim. Windows 11 asennusmediaa päivitellään useahkosti MS:n toimesta. Toki vaan pitää muistaa pitää se sitten itselläkin ajantasalla. Muistan hyvin kun vielä 2000 / XP / 7 aikaan sai asentaa verkkokortin ajurit lähes aina erikseen.Ikinä en ole verkkokortin tai wifisovittimen ajureita asentanut erikseen puhtaan windows asennuksen yhteydessä. Koska se asennusmedia sisältää geneeriset ajurit. Toisaalta asennuksia eri koneisiin olen tehnyt vain ehkä 15-20 kertaa joten ehkä joku eksoottinen laite voi sen vaatia.
Tää autto ,kiitos
Hyvä pointti. Olen aina ladannut uusimman median ja siitä asentanut.Jos verkkokortti on uudempaa mallia mitä Windowsin asennusmedia, niin aika varmasti vaatii ajureita kun niitä ei ole vielä asennusmedialle ehditty päivittää. Toki nykypäivänä tuommoinen tilanne on harvinaisempi kun esim. Windows 11 asennusmediaa päivitellään useahkosti MS:n toimesta. Toki vaan pitää muistaa pitää se sitten itselläkin ajantasalla. Muistan hyvin kun vielä 2000 / XP / 7 aikaan sai asentaa verkkokortin ajurit lähes aina erikseen.
Tämä ongelma taisi kuitenkin selvitä käyttäen tuota bypassnro.cmd -skriptiä:
Itsellä ei ollut ollenkaan tuota "asenna ohjain" vaihtoehtoa joka alottajalla tuossa kuvassa näkyy. Minulla oli vain allaolevan kuvan ikkuna "next" nappi harmaana mistä ei päässyt eteen eikä taakse.Ajurit valmistajan sivulta, pura paketti usb-tikulle, tikku kiinni koneeseen, "Asenna ohjain", valitse hakemisto johon ajuripaketti on purettu ja kas näin ajuri asentuu ja langattomat verkot tulee näkyviin
Ikinä ei kannata asentaa wintoosaa niin että se on yhteydessä.