Ratkaistu Windows 10 uudelleen asennus

Moro,

Ajattelin asentaa uudelleen Windows 10 kun tietokone vähän reistailee. Kysymys on kun latailen tuon Win10 muistitikulle ja rupean sitä asentamaan niin mistä ihmeestä löydän tuon Windowsin avaimen, sekä ilmeisesti olen ladannut koulun kautta tämän win10 tähän koneelle eli ilmeisesti educational version niin tuleeko minun valita Windows home- vai educational versio kun asennan uudestaan Windowsin vai liekkö sillä väliä?

Terv. ATK noobi

Laitetaas tähän jatkoksi.

Asentelen uudelle kiintolevylle 10 Windowsia kun vanha levy hajosi.

Olen kohdassa: lisätään käyttäjätili. Asennus kysyy esim. sähköpostia. Kirjoitan sähköpostin, joka oli vanhalla levyllä.

Pitäisikö sähköpostiin tulla nyt jokin koodi, jolla pääsee jatkamaan asennusta?

Mitään ei ole postiin tullut.

Olisiko sittenkin pitänyt tehdä ongelmalle uusi ketju, kun otsikon edessä lukee: Ratkaistu???

Viimeksi muokattu:
Laitetaas tähän jatkoksi.

Asentelen uudelle kiintolevylle 10 Windowsia kun vanha levy hajosi.

Olen kohdassa: lisätään käyttäjätili. Asennus kysyy esim. sähköpostia. Kirjoitan sähköpostin, joka oli vanhalla levyllä.

Pitäisikö sähköpostiin tulla nyt jokin koodi, jolla pääsee jatkamaan asennusta?

Mitään ei ole postiin tullut.

Olisiko sittenkin pitänyt tehdä ongelmalle uusi ketju, kun otsikon edessä lukee: Ratkaistu???
Ei tule mitään koodia. Miksi et pääse jatkamaan asennusta, sen jälkeen kun olet sähköpostin=Windows käyttäjätilin email, syöttänyt?

Sähköpostin syöttämisen jälkeen kysyy salasanaa, joka ei kelpaa.

Tarkoitetaanko tässä salasanaa, jolla on aiemmin kirjauduttu koneelle, vai jotain muuta salasanaa?

No kirjautumis ruudulla on näkynyt sähköposti ja sitten on pitänyt antaa salasana.
Ei muita käyttäjä profiileja(?) koneella.

No kirjautumis ruudulla on näkynyt sähköposti ja sitten on pitänyt antaa salasana.
Ei muita käyttäjä profiileja(?) koneella.
Ok, juu asennus oli uudelle levylle, puhdas windows 10. Toimiko Windows 10 asennuksessa peruskikka, että nettiyhteys pois päältä, niin sitten voi tehdä ns. paikallisen käyttäjän suoraan.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 698
Jäsenet
75 010
Uusin jäsen
MrBrutalMachine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom