Windows 10 netflix?

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
Katson tietokoneeltani paljon Netflixiä. Olen tähän asti katsonut chromella vaikka kuvanlaatu on erittäin huono ollutkin koska edgellä on ongelmana ollut grafikka virheet ja nykiminen ja netflixin windows storen apilla taas en saa ääniä kuulumaan. Onko tuo app järkevin tapa katsoa netflixiä koneella? Näytön resoluutio minulla on 1440p.

Tuo App näyttää kuvanlaadullisesti parhaalta, mutta jostain syystä en saa siitä ääniä kuulumaan vaikka olen yrittänyt netin kikkoja. Minulla on profiilin kone käytössä eli ulkoinen dac myös. Jos katson ääniasetuksen mikseristä niin netflix ei näytä edes yrittävän lähettää ääntä kaiuttimille. Kaikkialla muualla äänet toimii normaalisti. Ideoita mitä voisi kokeilla?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
Viimeksi muokattu:

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 113
Mikä valikko sinulta varsinaisesti puuttuu? Eli hiiren oikealla napilla traybarissa klikkaus kaiuttimen päällä, valitse "Avaa ääniasetukset" --> Valitse toistolaite --> siihen se DAC, sitten alta "Laitteen ominaisuudet" --> Tilaäänimuoto

Vaikea neuvoa paremmin, kun itsellä ei ole DACia, mutta yritetään :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 298
Tilaäänimuoto kohdassa on ei käytössä. Mutta tarkoitin tuota traybarista äänet, sitten toistaminen -> Ominaisuudet -> niin vaihtoehtoina on vain Yleiset, tasot, enchantments, lisäasetukset ja tilaääni eikä tuota mitä redditin ohjeessa pyydettiin tekemään. Tosin tuokaan ei täysin selitä miksi jos laitan kuulokkeet kiinniemolevyn kuulokereikään niin äänet pätkii. 144hz näyttö käytössä, mutta 60hz vaihtaminen ei auttanut.

Nettiyhteys on 100mt Elisan kaapeli. TV:ssä netflix toimii wlaninkin kautta ongelmitta 4k:na joten 1080p kanssa ei pitäisi siitä jäädä kiinni
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 200
Lähinnä kysyin ettei ole mikään 4g yhteys tms.

Netistä ainakin löytyi melkein samantien ongelmia että 144Hz sekä G-sync voi aiheuttaa. Kokeile ilman molempia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 655
Viestejä
4 187 504
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom