Windows 10:n audion streamaaminen langattomaan kaiuttimeen wifi verkossa?

Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
118
Elikkäs minulla on ollut kotikäytössä jo muutaman vuoden "JBL Playlist" kaiutin.

Kyseessä langallinen kaiutin johon streamaan kerrostalokolmiossa musiikkia/podcasteja joko kotijumppaa treenatessa, tai ruokaa laittaessa.
Virtajohdon langallisuus ei ole ongelma, vaan mielestäni ominaisuus, siirrän laitetta tarpeen mukaan huoneesta toiseen, eikä se mielellään on päällä ellen käytä sitä.

Ongelmaksi viime aikoina on noussut ko. kaiuttimen riippuvuus Chrome Castin käytöstä.
Olen koettanut löytää ohjeita netistä miten voisin streamata podcastia/musaa edelleen tähän kaiuttimeen ilman että olisi pakko käyttää Chrome selainta, tämä ei ilmeisesti ole mahdollista.
Myös Chromessa "Cast Screen"-ominaisuuden streemaaminen epäonnistuu koska kaiutin valittaa että source ei ole tuettu (ihan ymmärrettävää, ei voi työpöydän videota jakaa audio-only kaiuttimeen).

Onko kukaan törmännyt vastaavaan, ja onnistunut jakamaan ihan Win10 työpöydän audiota wifin yli, ilman että pitäisi jokin ihmeen DLNA palvelin alkaa rakentelemaan?
Minulla ei ole käytössäni mitään isoa musiikkikirjastoa, vaan streamaisin pelkästään podcastin tai nettiradion audiota.

"JBL Playlist" tukee myös Bluetoothia, mutta se ei oikein auta kun kyseessä kuitenkin samasta pöytätietokonesta tapahtuva streamaus asunnon eri huoneisiin.

Vinkkiä otetaan vastaan, myös mahdollisia vaihtoehtoisia kaiuttimia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 181
Viestejä
4 214 825
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom