Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan miten vaan. Jos kloonaat sen, niin saattaa jopa toimiakin uudella raudalla, mutta sinne taustalle jää tosiaan kaikenlaista paskaa vanhoista ajureista yms. joka voi aiheuttaa myöhemmin ongelmia.Ei perkele, en asenna! Viimeks asensin puhtaan ku vaihdoin seiskaan... Ja tää kymppikin toimii ku rasvattu salama
Tottakai, mutta en ole tainnut tavata vielä yhtään Windows softaa joka ei jättäisi ainakin jotain jäljelle koneeseen ja olen ollut PC raudan kanssa tekemisissä 26 vuotta. Sinne jää aina jotain: turhia rekisterimerkintöjä, tiedostoja, hakemistoja tai logeja. Huonoin näkemäni uninstalleri poisti uninstallerin itsensä ja jätti itse ajurit koneeseen.Mut eiks tästä voi poistaa kaikkia laiteajureita ennen uuteen rautaan hyppäämistä?
Aktivointiin en ota kantaa, koska ei ole mitään hajua millainen lisenssi sinulla oikeasti on. Windows 10 Pro ei kerro sen lisenssin tyypistä vielä juuri mitään. Enkä ottaisi kantaa vaikka tietäisinkin koska Microsoftin lisenssipolitiikka on yhtä sotkua.Hmm... no ehkä sitten välillä pitäs... Mut entäs tuo aktivointi? Ku kerran vaihtuu emosta lähtien melkein kaikki? Ja Pro säilöö sen keyn jonnekkin servereille?
1: Miten kytken Win10 aktivoinnin MS-tiliin?
Editoin viestiäni, muistin väärinSanoo vain Windows 10 Pro
Tuo on se anniversary updateööö.. miten sen näkee? itellä tuolta ms-accountin kautta näytti seuraavaa: Windows 10 Professional (10.0.14393.447)
Elikkä, ensiviikolla tärähtää uudet romut postista. Nyt en äkkiseltään löytänyt ketjua siitä, miten nyt sit tuon win10 kans laitan kaiken kasaan ilman sen uudelleenasennusta.. Ja vielä mietityttää tuo aktivointikin..
Aika älytön viesti tässä taas.
Mitä "romuja" tulee postissa?
Aktivointi mietityttää? Mitä vittua?
Jos vaihdat emolevyn ja prosessorin = asenna windows uudestaan, ole hyvä
Jos aktivointi mietityttää = maksa se käyttöjärjestelmä tai osta OEM lisenssi jostain forumilta
Ei uskoisi mutta asuksen asennusofta tekee tota nykyään eli poistaa kyllä ne softat ja itsensä muttei poista servicejä jotka se on asentanut..Tottakai, mutta en ole tainnut tavata vielä yhtään Windows softaa joka ei jättäisi ainakin jotain jäljelle koneeseen ja olen ollut PC raudan kanssa tekemisissä 26 vuotta. Sinne jää aina jotain: turhia rekisterimerkintöjä, tiedostoja, hakemistoja tai logeja. Huonoin näkemäni uninstalleri poisti uninstallerin itsensä ja jätti itse ajurit koneeseen.
Käyttöjärjestelmän asennus ja päivitys on ollut aina se nopein osuus, kaikkien softien asennus ja conffaus se aikaavievä osuus on/offtopic
Windows 10 asentuu ja päivittyy nopeasti nykyään joten on paljon helpompaa ja nopeampaa pistää koko systeemi levy uusiksi kuin alkaa säätämään niiden vanhojen ajureiden yms kanssa.
Käyttöjärjestelmän asennus ja päivitys on ollut aina se nopein osuus, kaikkien softien asennus ja conffaus se aikaavievä osuus on