Wiima siirrettävä ilmastointilaite

Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
Mulla on tuollainen wiima siirrettävä ilmastointilaite, mikähän on, kun ylempi kenno ihan jäässä? Alempi ei ole. Ei puhalla kylmää, vaan sellaista haaleaa. Joku juttu tukossa, vai mikä? :(
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 746
Laitat liikaa pyyntöä. Laita sisäilma -5C maksimissaan.

..ja imuroi noi pölyt pois.Filtterit ja muut puhtaaksi, että ilma kiertää.
 
Liittynyt
05.11.2021
Viestejä
124
Eilen sulatin hiustenkuivaajalla ylemmän kennon ja hyvin toimi, mut nyt taas umpijäässä. Kyseessä siis tuollainen laite (ei ole mun video): . Minimissään saa laitettua 16, en tiedä paljonko se on asteissa. Missähän sellainen lämpötila-anturi oikein on tuossa laitteessa? En usko, että kylmäaineet on loppu, kun sulatin taas ja hyvin toimii. Pitää varmaan hommata uus laite. :(. Eipä toi ole, kuin 2v vanha.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
8 592
Eilen sulatin hiustenkuivaajalla ylemmän kennon ja hyvin toimi, mut nyt taas umpijäässä. Kyseessä siis tuollainen laite (ei ole mun video): . Minimissään saa laitettua 16, en tiedä paljonko se on asteissa. Missähän sellainen lämpötila-anturi oikein on tuossa laitteessa? En usko, että kylmäaineet on loppu, kun sulatin taas ja hyvin toimii. Pitää varmaan hommata uus laite. :(. Eipä toi ole, kuin 2v vanha.
Anturin luulisi olevan jäätyvässä kennossa. Vie kauppaan jos tuo on vasta 2v vanha.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 200
Viestejä
4 330 062
Jäsenet
72 148
Uusin jäsen
yasj

Hinta.fi

Ylös Bottom