• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Wiha Zai hause -sähkömeisseli, Amazon.de, 26.36 €

Tuota uskaltaa kyllä suositella. Itsellä ollut suht aktiivisessa käytössä pari vuotta ja ei oikeastaan mitään valittamista.

Kauheet postit... Olisiko yhteistilausta Pirkanmaalle?
Minä laitoin juuri aamupäivästä alle 12e tuotteen tulemaan Saksan Amazonilta Tampereelle. Voisin periaatteessa tuon perua? En itse keksinyt aamulla muuta tarpeellista, vaikka aikani selailin. Meisselin taidan jättää itse tilaamatta, sen verran vähän tulee pikkujuttuja väännettyä, ja isompiin on isommat työkalut.. :) Mutta jos haluat, niin voidaan pistää nuo postikulut tällä tapaa puoliksi. Oma tilaus saapunee johonkin Härmälänrannan suunnille, saapumispäiväksi oli ainakin viel aamulla arvioitu ensi viikon perjantaita. Nakkaa vaikka viestillä erikseen.

Minä laitoin juuri aamupäivästä alle 12e tuotteen tulemaan Saksan Amazonilta Tampereelle. Voisin periaatteessa tuon perua? En itse keksinyt aamulla muuta tarpeellista, vaikka aikani selailin. Meisselin taidan jättää itse tilaamatta, sen verran vähän tulee pikkujuttuja väännettyä, ja isompiin on isommat työkalut.. :) Mutta jos haluat, niin voidaan pistää nuo postikulut tällä tapaa puoliksi. Oma tilaus saapunee johonkin Härmälänrannan suunnille, saapumispäiväksi oli ainakin viel aamulla arvioitu ensi viikon perjantaita. Nakkaa vaikka viestillä erikseen.
Hei, Ei kannata perua sitä... Tilasin neljä meisseliä eiköhän niille kolmelle löydy ostaja kun hetken kuluttua myy :D

Itse vielä puntaroin ostaisiko tämän vai tuon amazonin oman. Onko kellään kokemuksia tuosta amazonin omasta laitteesta? Tosin se taitaa olla hieman kookkaampi ja järeämpi.

[offtopic]
Tamperelaiset kokoontuvat paikalle heti kun on kerrankin isoa meisseliä tarjolla

❤️
Turkkusest
[/offtopic]

Kiitos vinkistä, vuosikaudet olen moista harkinnut mutta nyt vasta sai tartuttua tilaisuuteen. Suolaiset postit kun en muuta nyt höyrähtänyt tilaamaan, mutta lienee silti hintansa väärtti :kahvi:

Tää on itsellä ykkösmeisselinä kaiken maailman hommiin. On hyvä ja joka pennin arvoinen ollut.

Ensimmäiseen tilaukseen saa myös ilmaiset postit ilman tuota 100€ rajaa. Uuden käyttäjän tekemiseen menee max. pari min., jos tilaillut aiemmin. En tiedä rupeavatko estämään pankkikorttia tms. jos useammin tekee. Itse tein kerran tai kaksi viime vuonna ja hyvin toimi :)

Tuota noin, saako kysyä mihin te näitä käytätte? Huonekaluja tulee varmaan korkeintaan kerran vuodessa ruuvattua kasaan. Itellä löytyy akkuporakone, mutta en jaksa ikinä käyttää satunnaisiin ruuvailuihin. Silti tekisi mieli tilata, mutta millä mä tän perustelen itselleni?

Ensimmäiseen tilaukseen saa myös ilmaiset postit ilman tuota 100€ rajaa. Uuden käyttäjän tekemiseen menee max. pari min., jos tilaillut aiemmin. En tiedä rupeavatko estämään pankkikorttia tms. jos useammin tekee. Itse tein kerran tai kaksi viime vuonna ja hyvin toimi :)
Kiitos tästä. Toinen tili löytyi ilmaisia Prime Video -kokeilujaksoja varten, niin oli maksutiedotkin olemassa. Meni itsellä tuo toinen tilaus vaihtoon.. :)

Tuota noin, saako kysyä mihin te näitä käytätte? Huonekaluja tulee varmaan korkeintaan kerran vuodessa ruuvattua kasaan. Itellä löytyy akkuporakone, mutta en jaksa ikinä käyttää satunnaisiin ruuvailuihin. Silti tekisi mieli tilata, mutta millä mä tän perustelen itselleni?
Laiskuus on taidetta! :D Mutta tosiaan, jos yhtään enempää tulee mitään ruuvailtua (tietokoneet, muut härpäkkeet jne.) niin kyllähän tämä säästää aikaa, vaivaa ja ranteita. Ammatikseen jos tekee, niin ihan ehdoton.

Itsellä löytyy tuosta se vähän parempi, 5nm vääntävä malli joka aikanaan maksoi 100€. Sen hankittua, ei ole tavalliseen meisseliin tullut enään koskettua. Ihan ylivoimainen peli niin elektroniikkakorjauksissa, sähköasennuksissa kun mitä vain konekierteitä ruuvatessa (vaikka niitä ikean huonekaluja), jotka eivät akkukoneen voimaa kestä. Tuohon vielä kylkeen se 5mm elektroniikkakärkisarja niin ei enempää voi vaatia.

Toki moni ei työkaluja ylipäätänsä käytä, joten heille varmasti turha.

Itse ostin tuon Amazonin oman version vähän aika sitten. Allaolevasta linkistä löytyy vähän fiilistelyä jos on jonkin verran aikaa tapettavana ja haluaa tutustua kyseisiin laitteisiin vähän vertailun kautta. Omasta mielestä hyvin tehty arvostelu ja tuntuu hinta/laatusuhteelta olevan aivan kärkeä. Olen nyt tuolla purkanut yhden Ikean (muistaakseni Micke) pöydän ja avannut yhdet risat kuulokkeet kun kiinnosti katsella sisälle. Tästä löytyy varmasti voimaa tarpeeksi kaikkiin perus huonekalu/tietokonehommiin. Huonona puolena aika mitäänsanomaton magneettisuus kärjissä. Ainiin ja tulihan sitä kaverin kanssa avattua tuolla subbari kun piti vaihtaa siihen kondensaattorit.

Oma arvio tuosta Amazonin mallista 9/10. Hinta oli aivan lyömätön mutta pieni miinus noista kärkien vähäisestä magneettisuudesta. USB-C lataus myös on mainio. Tähän talouteen ei tule enää elektroniikka micro-usb/poropietari liitännöillä. Toki sitten kun joskus tulevaisuudessa pitää valita oma sähkötyökalukilta niin niissä toki on omat akkunsa ja jekkunsa.

Täällä vois olla kanssa yks kiinnostunut tilailemaan Tikkurila-Järvenpää akselilla 🤔

Viimeksi muokattu:
Tämä meisseli oli myös Sampsan valinta tietokonehommiin:

https://www.youtube.com/watch?v=ALmng_XP1iM

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tuli tuo itsekin joskus ostettua, ja just sopiva tietokoneen ja muun sellaisten ruuvien ruuvaamiseen, jossa voimakas vääntö rikkoo paikat, mutta toisaalta ruuvattavat ruuvit voi olla pitkiä tai tiheillä kierteillä.

Kokeilin minä tuon avulla yhden Ikean grillaustason kasata myös, mutta ennakkotietojen mukaisesti, totesin että väärä laite siihen hommaan. Samaan aikaan ei riittänyt vääntö, ja toisaalta tuota pitää puristaa tiukasti ettei luista otteesta. Perinteiset vääntimet siis semmoisiin hommiin, missä tarvitaan vähänkään enemmän vääntöä.

Itse ostin tuon Amazonin oman version vähän aika sitten. Allaolevasta linkistä löytyy vähän fiilistelyä jos on jonkin verran aikaa tapettavana ja haluaa tutustua kyseisiin laitteisiin vähän vertailun kautta. Omasta mielestä hyvin tehty arvostelu ja tuntuu hinta/laatusuhteelta olevan aivan kärkeä. Olen nyt tuolla purkanut yhden Ikean (muistaakseni Micke) pöydän ja avannut yhdet risat kuulokkeet kun kiinnosti katsella sisälle. Tästä löytyy varmasti voimaa tarpeeksi kaikkiin perus huonekalu/tietokonehommiin. Huonona puolena aika mitäänsanomaton magneettisuus kärjissä. Ainiin ja tulihan sitä kaverin kanssa avattua tuolla subbari kun piti vaihtaa siihen kondensaattorit.

Oma arvio tuosta Amazonin mallista 9/10. Hinta oli aivan lyömätön mutta pieni miinus noista kärkien vähäisestä magneettisuudesta. USB-C lataus myös on mainio. Tähän talouteen ei tule enää elektroniikka micro-usb/poropietari liitännöillä. Toki sitten kun joskus tulevaisuudessa pitää valita oma sähkötyökalukilta niin niissä toki on omat akkunsa ja jekkunsa.
Jos siis puhut tuosta ylempänä jo linkatusta eli tästä, niin sillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä tuon aloituksessa olevan tuotteen kanssa. Tuon wihan etu on juurikin se, että se on pieni, siro ja käteensopiva, ikäänkuin vain automaattinen tarkka ruuvimeisseli. Tuo Amazonin malli sitten on taas huono ja kolho elektroniikkaväännin (toki halpa sellainen) jonka ainut järkevä käyttötarkoitus taitaa olla elektroniikkakorjaamon työpöydällä.

Tilasin 4x setin Vantaalle (Vallinoja).

Kolme settiä vapaana, halukkaat saa pistää yv:tä. 26,36€/kpl
Kaksi settiä vapaana, halukkaat saa pistää yv:tä. 26,36€/kpl
Yksi setti vapaana, halukas saa pistää yv:tä. 26,36€/kpl

EDIT: Kaikki ovat nyt varattuna.

Viimeksi muokattu:
Sellanen vinkki että suomeen taitaa olla 100€ ostoskorilla ilmaiset postit. Tuolta saa kaikkea paljon halvemmalla kuin suomesta. Eli kannattaa selata vaikka "top sellers" yms niin saa 100€ täyteen.

Esim:
-hammastahnaa tai deodorantteja
-pesuaineita
-kuivatettua mangoa yms muita ruokia ja snäckkejä
-lapsille leluja (top sellersistä)
-paristoja
-VITAMIINEJÄ - vuosia olen vitamiinis tilannut saksan amazonist
-paljon kenkiä olen ostanut, välillä esim Adidaksia yms saa erittäin halvalla
-lapsiperheille Amazon Brand: Mama Bear Sensitive Baby Wipes - märkiä "pyyhkeitä" joilla saa putsattua helposti vaikka mitä
yms yms

Jebauksella on oikeus omaan mielipiteeseensä toki, mutta en kyllä näe montaa sellaista tilannetta missä tuo Wiha onnistuu, mutta tuo Amazonin (Denalin), ei. Erilainen muotoilu toki. Olisi mielenkiintoista nähdä nuo vierekkäin kun amazonin tuotekuvat on mitä on. Spekseissä sanotaan Wihan painoksi 520g ja Amazonin 299g. Vaikkakin olisi niin että Wihassa nuo bitsit lasketaan mukaan ja Amazonissa ei niin kyllä ne suht saman painoisilta näyttää. Voi olla tiettyihin asioihin kömpelöitä. Mutta ei varmaan kukaan tässä ketjussa ainakaan harmistunut, että annoin myös näkemykseni tuosta Amazonin vehkeestä.

Yks ylimääräinen setti tulossa myös Oulun seudulle (Kempele). Yv jos kinostelee!

Viimeksi muokattu:
Voisin ottaa yhden, jos on vielä?
Kerkesin tilata 6kpl, ja minulle on tullut 6 yksityisviestiä. Olettaen että kaikki viestittäneet omansa ottavat niin yksi jää vaille, tähän ketjuun kommentoineita Tamperelaisia en huomannut ajoissa.

Laittakaa siis seuraava kimppa vetämään. :)

En halua pilata (mahdollisesti) tunnelmaa, mutta onko tässä vaihdettava akku?
Näyttää olevan integroitu:
Integrated high-performance battery: 18650 lithium-ion battery 2.0 Ah. -Nominal voltage: 4.0 V

Kyllähän tuon toki näppärä kaveri itse vaihtaa tarvittaessa, ellei nyt aivan mahdottomaksi ole tehty purkaa.

Kun näitä sähköruuvareita katselette, niin älkää ainakaan xiaomi? wowstick 1f:ää ostako - tilasin tollasen taannoin, ja on kyllä ergonomialtaan aika käyttökelvoton kampes ja homman kruunaa magneetti joka ei jaksa pitää edes kärkeä paikoillaan :cautious:

Kun näitä sähköruuvareita katselette, niin älkää ainakaan xiaomi? wowstick 1f:ää ostako - tilasin tollasen taannoin, ja on kyllä ergonomialtaan aika käyttökelvoton kampes ja homman kruunaa magneetti joka ei jaksa pitää edes kärkeä paikoillaan :cautious:
Joskus vuosia sitten 1F:n halvalla hankin AliExpressistä, niin kyllä se ihan pätevä vekotin pienelektroniikan kanssa työskentelyyn on, mutta toki selvästi kevyempään työhön tarkoitettu kuin tämä Wiha.
Välillä tulee aina vastaan noita työkaluja, joissa magnetointi on olematon, mutta tällä monesti saa tilannetta paikattua: MTX Tools Basic magnetisoija/demagnetisoija | Motonet Oy
Nuo magnetoijat on sen verran tyhmiä kapineita, ettei kannata juuri tuota 5€ enempää maksaa:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.

Joskus vuosia sitten 1F:n halvalla hankin AliExpressistä, niin kyllä se ihan pätevä vekotin pienelektroniikan kanssa työskentelyyn on, mutta toki selvästi kevyempään työhön tarkoitettu kuin tämä Wiha.
Välillä tulee aina vastaan noita työkaluja, joissa magnetointi on olematon, mutta tällä monesti saa tilannetta paikattua: MTX Tools Basic magnetisoija/demagnetisoija | Motonet Oy
Nuo magnetoijat on sen verran tyhmiä kapineita, ettei kannata juuri tuota 5€ enempää maksaa:

En tiedä millaiseen käyttöön tuo ergonomia olisi hyvä, ehkä johonkin puhelimen purkamiseen? Ainakaan mitä itse tuherran randomisti PC-romua sun muita askarteluja, ei tuo sovi käteen oikein mitenkään päin järkevästi.

Magnetisointityökalu on kova kampe, ja olen sitä sen 30v jo käytellyt. Tässä tapauksessa se vaan ei auta: magneettihan on siellä ruuvarin karassa, ja se on ihan hengetön. sitä ei myöskään tuolla saa elvytettyä. Ja kärjen magnetisointi ei auta tilanteeseen mitenkään (kokeiltu on). Paska mikä paska.

Aikaisemmissa vehkeissä ruuvauskärki on pysynyt koneessa, mutta ruuvi ei kärjessä - ja siihen on tuo magnetisointityökalu tuonut avun.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 700
Jäsenet
78 863
Uusin jäsen
Darth Simius

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom