• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut White GX Lite 22, unisex gravelpyörä 399e

On kyllä tähän hintaan kova peruspyöräksi, jolla satunnaista lenkkiäkin voinee ajaa. Harmi kun tuli kesällä jo ostettua vastaava paljob kalliimmalla, vaikka onhan siinä toki jo tuhatkunta kilsaa alla.
 
On kyllä tähän hintaan kova peruspyöräksi, jolla satunnaista lenkkiäkin voinee ajaa. Harmi kun tuli kesällä jo ostettua vastaava paljob kalliimmalla, vaikka onhan siinä toki jo tuhatkunta kilsaa alla.
Shimanon halvimmat vaihteiston osat (esim. takavaihtajan hinta ~18 eur saksassa). Nyt tämä alkaa olemaan ihan oikein hinnoiteltu pyörä.

Jos olisi Ultegra tai edes IDS / Tiagra, niin voisi mennä tarjouksen puolelle...
 
Onko sopiva pyörä satunnaiseen työmatkailuun ja kevyeille lenkeille, max. 50km? Entäs pyörän huollettavuus, saako osia?

Mulla on ollut seurannassa pitkään tuo Whiten gx ltd 2x10, mutta ei oikein näytä valuvan alle tonniin ja tässä 1/3 hinta nykyisestä hinnasta.
 
Onko sopiva pyörä satunnaiseen työmatkailuun ja kevyeille lenkeille, max. 50km? Entäs pyörän huollettavuus, saako osia?

Mulla on ollut seurannassa pitkään tuo Whiten gx ltd 2x10, mutta ei oikein näytä valuvan alle tonniin ja tässä 1/3 hinta nykyisestä hinnasta.
On varmasti ihan soiva peli tuollaiseen käyttöön. Ja huolto onnistuu ihan normaalisti.
 
Shimanon halvimmat vaihteiston osat (esim. takavaihtajan hinta ~18 eur saksassa). Nyt tämä alkaa olemaan ihan oikein hinnoiteltu pyörä.

Jos olisi Ultegra tai edes IDS / Tiagra, niin voisi mennä tarjouksen puolelle...

Clariksen alla on Shimanolla vielä ainakin Tourney ja mielestäni jotain "brändittömiäkin" osasarjoja. Ei taida Tiagra osasetillistä munamankelia olla useampaan vuoteen alle 800€ saanut ja Ultegrassa taitaa pelkkä voimansiirtosetti maksaa sen 800€+.

Eli ei tässä nyt osasetistä ainakaan voi valittaa. Sitten jos on jossain muissa osissa/ratkaisuissa käytetty susilaatua, niin eri asia. Edullinen pyörähän tämä on alunperinkin - ei Skodan hinnalla saa Mersua.
 
On varmasti ihan soiva peli tuollaiseen käyttöön. Ja huolto onnistuu ihan normaalisti.

Kiitos, näin vähän arvioinkin vaikken pyöristä paljon tiedä. Sopinee juuri sunnuntaiajelijalle, joka kevät-kesä -akselilla heittää puolipitkää lenkkiä. Voittaa varmasti vanhan hybridin ja jos harrastus menee vakavammaksi saahan sitä paremman pyörän. Taidanpa laittaa tilaukseen ja testiin.
 
On todella kova diili. Tavallisesti tähän hintaan voi jotain kehnoa maasturia olla tarjolla. Tää olisi ihan hyvä diili pari sataa kalliimmallakin.
 
Clariksen alla on Shimanolla vielä ainakin Tourney ja mielestäni jotain "brändittömiäkin" osasarjoja. Ei taida Tiagra osasetillistä munamankelia olla useampaan vuoteen alle 800€ saanut ja Ultegrassa taitaa pelkkä voimansiirtosetti maksaa sen 800€+.
Tourney ei käsittääkseni kuulu samaan "sarjaan" (road bike) vaan on MTB:n alla joten en maininnut sitä. Toki silloin kun valmistajan speksit on "halvinta paskaa", niin Tourney yleensä tulee pyörään kuin pyörään. :D
 
On todella kova diili. Tavallisesti tähän hintaan voi jotain kehnoa maasturia olla tarjolla. Tää olisi ihan hyvä diili pari sataa kalliimmallakin.

Noh noh. Tämähän on melkein kuin männä vuosien "hybridipyörät" marketeissa paitti jäykällä keulalla ja kippuratangolla. Sääliksi käy ihmistä, joka on tuosta yli 400€ maksanut. Lisäksi jos säilyttää pyörää lämpimässä niin itse olen havainnut nuo vaijerilevarit kehnoiksi talvella.
 
Onhan tuo nyt kova tarjous, työmatka tai lenkkipyöräksi erittäin oiva kampe tuolla hintaa. Harvoin näkee vastaavia edes muutamaa satasta kalliimmalla myynnissä.

Renkaat kannattaa vaihtaa, jos on hiekoitussepeliä lähimaillakaan. Riddlereissä oman kokemuksen mukaan ihan olematon pistosuojaus.
 
Pyörää ei saa näköjään tilattua liikkeeseen noudettavaksi?

Ei koska sitten asiakas vois heti valittaa että osat asennettu päin *ittua ja pitäis heti ruveta korjaan. Ts. joutuisivat workshopissa purkaan ja kasaamaan uusiks. Noi tulee Ruotsin varastosta suoraan asiakkaalle ja kerran oli kaupan päälle pahvilaatikossa (vaimon White) julmetun iso torakka. Varmaan Kiinassa lapset kasaa noita...

No asiaan, ehkä 299 € ois tarjous tuosta.
 
Noh, ehkä tuo satunnaiseen sunnuntaiajeluun menee tai pyöräksi käyttöön jossa ei harmita liikaa jos/kun varastetaan.

Mekaaniset levyt jarruina ja erityisesti tuo 2x8 vaihteisto on selkeitä kehnoja puolia. Melkein lyön vetoa, että noin pienellä takapakalla aina tuntuu siltä, että on liian iso tai pieni vaihde silmässä.

Referenssinä, moni "aito" gravel-pyörä myydään tällä hetkellä 1x10, 1x11 tai jopa 1x12 vaihteistolla. Gravel-käytössä kahden eturattaan tarve on mielestäni hyvin minimaalinen, tärkeämpää on takarattaan tiuha jako.
 
Tämä ei osien puolesta ole mikään 899€ pyörää, hyvä että edes tuon 399€ pyörä.
 
Takavaihtajan hinta Saksassa, Ultegra, Tiagra, SRAM GX, 299€, satunnaiseen sunnuntaiajeluun, "aito" gravel 1x10. Huutonaurua näille pyöräasiantuntijoille. Kyllä tämä on hyvä hinta ja hyvä pyörä monenlaiseen ajoon, sopii pidemmillekin lenkeille. XXL taitaa vieläkin tarjota ensihuollon ilmaiseksi.

Kritisoijat voisi antaa linkkiä noihin 300-400e graveleihin missä paino alle 11kg ja osat samaa luokkaa. Jään jännityksellä odottamaan. Tarjouksista on hyvä antaa kritiikkiä, mutta silloin olisi hyvä olla perusteet. Jos ei ole mitään hajua pyörien hinnoista tai miten pyörien hinta muodostuu, niin on parempi olla kommentoimatta.
 
Shimanon halvimmat vaihteiston osat (esim. takavaihtajan hinta ~18 eur saksassa). Nyt tämä alkaa olemaan ihan oikein hinnoiteltu pyörä.

Jos olisi Ultegra tai edes IDS / Tiagra, niin voisi mennä tarjouksen puolelle...

En ole yhdessäkään tarjouksessa nähnyt, että tuolla hinnalla (400€) saisi Ultegraa tai edes Tiagraa sisältäviä pyöriä. Jos miettii, minkä verran jo pyörät ja runko yksinään maksaa, puhumattakaan voimansiirrosta, jarruista ym. niin järjestään näkee, että tämä on jo aika kohtuullinen tarjous. Voitte vapaasti linkata tällaisiin tarjouksiin, mutta en usko ellen näe. Alkaa hieman olemaan irtautunut todellisuudesta tämä keskustelu.
 
Kritisoijat voisi antaa linkkiä noihin 300-400e graveleihin missä paino alle 11kg ja osat samaa luokkaa. Jään jännityksellä odottamaan. Tarjouksista on hyvä antaa kritiikkiä, mutta silloin olisi hyvä olla perusteet. Jos ei ole mitään hajua pyörien hinnoista tai miten pyörien hinta muodostuu, niin on parempi olla kommentoimatta.


Jos saisi linkkiä edes <600€ pyöriin ja voisi jotenkin perustella, miksi tämä 400€ pyörä on niitä huonompi. Fakta kun taitaa olla, että Claris pyöriäkään ei alle 700-800€ nykyään ole juuri saatavilla, muuta kuin tarjouksissa.
 
Varmaan ihan kelpo varapyörä hintaisekseen. Tai ekaksi kokeiluksi. Samantyyppisiä sitä katteli teininä, eli näitä alle 500€ maantiepyöriä (esim. Biltema) ja hyvin olisi kelvannut. 8 vaihdetta on vaan aika masentava, kun halvoissa hybrideissäkin on enemmän, ja toiminta varmaan myös epävarmaa. Mekaaniset levyjarrut ei myöskään nappaa. 899€ tuosta on aika vitsi. Oma maantienahjus on täynnä Ultegraa ja maksoi uutena 699€, mutta siitä on jo muutama vuosi. E. oli siinä jotain muutaki ehkä seassa, en muista.
 
Varmaan tyhmä kysymys, mutta pitääkö tähän hankkia polkimet erikseen? Kuvissa ei näy olevan paikallaan eikä äkkiseltään mainintaa teksteissä. Ei ole ihan äsken tullut uutta fillaria ostettua, niin vähän epäselvää josko joku yleinenkin käytäntö. :D
 
Varmaan tyhmä kysymys, mutta pitääkö tähän hankkia polkimet erikseen? Kuvissa ei näy olevan paikallaan eikä äkkiseltään mainintaa teksteissä. Ei ole ihan äsken tullut uutta fillaria ostettua, niin vähän epäselvää josko joku yleinenkin käytäntö. :D
Varsin yleinen käytäntö -poljin tyyppejä ja mieltymyksiä on niin monenlaisia.
 
En ole yhdessäkään tarjouksessa nähnyt, että tuolla hinnalla (400€) saisi Ultegraa tai edes Tiagraa sisältäviä pyöriä. Jos miettii, minkä verran jo pyörät ja runko yksinään maksaa, puhumattakaan voimansiirrosta, jarruista ym. niin järjestään näkee, että tämä on jo aika kohtuullinen tarjous. Voitte vapaasti linkata tällaisiin tarjouksiin, mutta en usko ellen näe. Alkaa hieman olemaan irtautunut todellisuudesta tämä keskustelu.

Eihän tässä just nyt liene tänään tarjouksia, mutta ittekin aikoinaan (ykköspyörän) Wigglestä ostanu vaan karvan päälle 8 kg fitness/gravel/cyclocross yms.-tsygän Sram Apexeilla + Sram lightweight race finishing kittiä, hiilikuitukeulaa, Avid Elixir 3 hydr. levyt, ym. kivaa 555,46 €. Lankomiehellä oli 2,5 k€ Merida maantiepyörä ja nyt Canyonin 5k€ ja kehui, että kylläpä vaihtaa tarkasti jne... Ulkomailta saa noita "vanhettuvia" malleja välillä romun hinnalla 66 % ale tjsp., sit voi vaikka Torissa yms. myydä 2x hintaan pois jos tahtoo.

Ps. Nyt näkyy taas saavan tota tarjouspyörää mut jarrut vaihtuneet Tektrosta Promax Decode R (160/160):iin.
 
”Masentavaa, kun hybrideissä on enemmän vaihteita” ja toinen porukka sitä mieltä että voimansiirron välitysten välit on liian harvat.

Newsflash: takapakan voi vaihtaa pienemmäksi jos haluaa tiheämmät raot vaihteiden välille ja 2x8 voimansiirrolla saadaan ihan sama kattavuus kuin jossain hybridin 3x9 voimansiirrossa. Päällekkäisiä välityksiä tässä on tosin vähemmän, mutta niin on painoakin.

Wigglestä sai pyöriä halvalla ennen Brexitiä, nykyään ei.

On kyl jengillä pikkusen hukassa todellisuus ja nykyhetki. Ei oo myöskään vastaavia tarjouksia näkynyt pyynnöistä huolimatta.
 
Jep, ne on taas foorumit ens keväänä pullollaan kyselyitä uusista pyöristä tonnin budjetilla... ja sillähän ei juuri tätä merkittävästi parempaa sitten saakaan.
 
Newsflash: takapakan voi vaihtaa pienemmäksi jos haluaa tiheämmät raot vaihteiden välille ja 2x8 voimansiirrolla saadaan ihan sama kattavuus kuin jossain hybridin 3x9 voimansiirrossa. Päällekkäisiä välityksiä tässä on tosin vähemmän, mutta niin on painoakin.

Kukaan kuka on ajanut 1x vaihteilla tietää, että yhden eturattaan vaihteisto on käytettävyydeltään aivan ylivoimainen 2x tai muuhun verrattuna.

Siihen on syynsä miksi vähänkään arvokkaammat gravelit suosii 1x10 tms vaihteistoa. Koska se on yksinkertaisesti parempi.
 
Takavaihtajan hinta Saksassa, Ultegra, Tiagra, SRAM GX, 299€, satunnaiseen sunnuntaiajeluun, "aito" gravel 1x10. Huutonaurua näille pyöräasiantuntijoille. Kyllä tämä on hyvä hinta ja hyvä pyörä monenlaiseen ajoon, sopii pidemmillekin lenkeille. XXL taitaa vieläkin tarjota ensihuollon ilmaiseksi.

Kritisoijat voisi antaa linkkiä noihin 300-400e graveleihin missä paino alle 11kg ja osat samaa luokkaa. Jään jännityksellä odottamaan. Tarjouksista on hyvä antaa kritiikkiä, mutta silloin olisi hyvä olla perusteet. Jos ei ole mitään hajua pyörien hinnoista tai miten pyörien hinta muodostuu, niin on parempi olla kommentoimatta.

Miksi höpiset Ultegra tai SRAM:in kalliista osista, tuossa tarjousromussa on Shimanon halvimpia osia ja nämä firmat mitkä niitä kasaa tuhansia vuosittain saa ne vielä huomattavasti halvemmalla kun tavan tallaaja.
Kertoo laadusta kaiken, kun jarrut on vaijerilevyjarrut.
Vain todella köyhä tai tietämätön ostaa tuollaista roskaa.
Tuolla normihinnalla 899€ saa esim. Shimanon 105 sarjan osilla hyvän pyörän.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi höpiset Ultegra tai SRAM:in kalliista osista, tuossa tarjousromussa on Shimanon halvimpia osia ja nämä firmat mitkä niitä kasaa tuhansia vuosittain saa ne vielä huomattavasti halvemmalla kun tavan tallaaja.
Kertoo laadusta kaiken, kun jarrut on vaijerilevyjarrut.
Vain todella köyhä tai tietämätön ostaa tuollaista roskaa.
Tuolla normihinnalla 899€ saa esim. Shimanon 105 sarjan osilla hyvän pyörän.
Mutta tämä maksaakin nyt 399e eikä 899e. Minkä merkittävästi paremman pyörän tuolla 399 eurolla siis saa :hmm:
 
Mutta tämä maksaakin nyt 399e eikä 899e. Minkä merkittävästi paremman pyörän tuolla 399 eurolla siis saa :hmm:

Ei 399€ saa hyvää pyörää, mutta tuolla 899€ saa ja tämä ko. tarjous pyörän arvo ei ole edes tuota 399€, etten minä ainakaan sekaantuisi moiseen.
Sillä "OVH" ei ole mitään merkitystä, kyllä se pitäisi kaikkien tietää että näissä kuset..n ihmisiä.
 
Sitähän just sanoinkin että turha sitä 899e OVHta nyt on miettiä vaan mietitään saako sillä 399e muka paremman pyörän kuin tämä. Jos ei saa niin tämä on silloin loistava tarjous hintansa puolesta.
 
Hyviä käytettyjä löytyy, joiltain innostus loppuu nopeasti ja lähes käyttämätöntä saa tuolla hinnalla.
 
Kyseistä pyörää on kaupiteltu käytettynä noin 400 eurolla.
Käytettynä toki myös saa <600 eurolla parempia pyöriä ja paremmilla osilla, mutta usein nämä ovat jo enemmän ajettuja, ja vaatii osien vaihtoa ja huoltoa. Itsellä ei riitä osaaminen tai kiinnostus pyörien huoltamiseen, eikä satunnaiseen kauppa-/työmatkakäyttön kiinnosta pyörästä maksaa 900e+pakolliset lisävarusteet.

Tämän tarjouspyörän parhaimpia puolia:
a) 100 % tyytyväisyystakuu
b) 100 päivän palautusoikeus
c) takuu Suomeen
d) ilmainen ensihuolto

Yllä olevat asiat huomioiden, tällaiselle Pentti Perusuunolle, joka ei pyöriä harrasta, tämä on mielestäni hyvä tarjous.

PS. Jos joku nyt linkkaisi sen paljon puhutun 899e gravel-pyörän 105/Ultegra osilla suomalaisesta kaupasta.
 
Itsellä on muutaman vuoden ikäisessä ja reilu pari tonnia ajetussa maantiefillarissa 2x9 Sora-osasarja. Vaihteet ovat napsuneet vastaavasti mitä cyclocrossin 105:lla, eikä muutenkaan ole mitään valitettavaa.

Jos Claris on muutoin mekaaniselta laadultaan vastaavahko ja välitykset passaa, niin ei muuta kun kovaa ajoa.
 
Eihän tässä just nyt liene tänään tarjouksia, mutta ittekin aikoinaan (ykköspyörän) Wigglestä ostanu vaan karvan päälle 8 kg fitness/gravel/cyclocross yms.-tsygän Sram Apexeilla + Sram lightweight race finishing kittiä, hiilikuitukeulaa, Avid Elixir 3 hydr. levyt, ym. kivaa 555,46 €.

Olet kyllä sitten aikamoisen diilin löytänyt! Alle 9 kg runko tuolla hinnalla ja jos Sramin Apexiakin oli mukana, niin se on vaan plussaa.
Oliko muuten ihan koko osasarja Sram:ia? Tämä luonnollisesti vaikuttaa hintaan, koska usein osasarjoja ns. ”Ei merkki”-fillareissa sotketaan jonkun verran keskenään. Itselläkin on työmatkapyörässä sekaisin Sram Apex takavaihtaja + Sramin ketju, mutta takapakka on SunRacen, lisäksi hydrauliset levyjarrut on jotain halvempaa.

mutta sitten taas näihin osasarja-asioihin kannattaa suhtautua varauksella, koska täytyy ottaa huomioon kaikki tekijät jotka vaikuttaa hinnanmuodostukseen. Sitä näkee Sram Apexia myös lähemmäs 3000 € pyörissä, esim. BMC Urs :https://www.bmc-switzerland.com/intl_en/bmc-urs-one-22.html
Tiedän, että ei oo ”tarjouspyörä”, mutta hyvä ottaa huomioon että aina pelkkä osasarja ei merkkaa sitä, että onko kuinka laadukas kokonaisuus kyseessä.
 
Tosiaan tämä pyörä maksaa nyt 399€ ja se on oleellista. Eiköhän se ole jo selväksi tullut että 899€ voi saada parempaa ja ne joilla on rahaa niin voi ostaa vaikka 5000€ pyörän, jotta kokonaisuus kelpaa.

Tämä pyörä on hyvä ostos moneen käyttöön tuolla hinnalla. Sopii aloittelevalle harrastelijalle, (satunnaiselle) työmatkapyöräilijälle, nuorisolle, vaikkapa sellaiselle joka on ikänsä ajanut suoralla tangolla mutta haluaa kokeilla käyräsarvista. Tässä ei voi hävitä paljoa mutta toivottavasti nämä eivät sitten keväällä löydy tuolta markkinapaikoilta 500-600€ pyynneillä.

Claris varmaan ihan toimiva laitos. 2x9 Sora on tullut tutuksi ja toimii hyvin eikä paljon häviä 11-vaihteisellekaan vaihteiden siirtymisessä. Plussaa tietenkin Clariksessa on se, että kulutusosat ovat halvimmat varmaan mitä nykypäivän pyöristä löytyy.

Nuo Promaxit tosiaan pitää sisäänajaa kunnolla tai ne ovat aika vaaralliset muutoin. Edelleenkin pistävät halvemman pään Cannondalen Topstoneihin noita, jotka ovat muuten yli tonnin pyöriä mutta offtopic jääköön tuosta pyörästä. Jarrut itsestään ovat kuitenkin jopa niin hitechiä, että männät puristuvat molemmin puolin, joka ei edes itsestäänselvyys noissa halvoissa.
 

No niin ne jotka haluavat oikeasti paskoja pyöriä. Näitä on löytynyt alle 300€.
 
Pitäisi järjen sanoa ettei niitä tuohon hintaan ympäri vuoden ole myynnissä.
Pitää itsekkin jotain tehdä asian eteen, eikä odottaa että äiti tulee pyyhkimään. :lol:
Itse ostin juuri tuohon hintaan 1,5 vuotta sitten.

Ostit mitä? Ostit käytetyn pyörän? Oliko edes varastettu?
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 396
Viestejä
4 489 757
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom