Myyty Wheel Stand Pro (Logitech Gxx), Helsinki

Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
42
Myytävä tuote: Wheel Stand Pro (Logitech G-sarjan rateille, ollut itsellä G25:ssä kiinni, joten siihen ainaki menee)
Hinta: 70€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Suoraan valmistajalta Puolasta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: -


Sijainti: Helsinki, Kallio
Toimitustapa: Nouto, posti, matkahuolto
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, postiennakko

Mukaan itse teline shifteriosan kera. Tarvittavat ruuvit/pultit tulee mukana. Myyntilaatikkokin löytyy.

Myynnissä myös muualla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
42
Tästä on 90€ noudolla paras tarjous tähän mennessä. Odottelen vielä hetken, kun eihän tämä ole edes viikkoa kerinnyt olla myynnissä.


EDIT: vastasin väärään ketjuun, mulla on myös ratti myynnissä ja luulin vastaavani siihen. Tästä ei oltu tarjottu vielä mitään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
368


Ei nyt saisi olla hintapoliisi mutta uusi maksaa 99.90e suomessa, hp:na sinulla 70e ja on tarjottu 90e? Mitä minun vanhat silmäni näkevät?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
88
Tästä on 90€ noudolla paras tarjous tähän mennessä. Odottelen vielä hetken, kun eihän tämä ole edes viikkoa kerinnyt olla myynnissä.
Natseilen vähän säännöistä mutta:

Säännöt sanoi:
Jos joku tarjoaa hintapyynnön, on tuote myytävä hänelle tällä hinnalla.
Itse en siis HP:ta tarjonnut, mutta jotakuta tässä on "kusetettu".
 
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
42
Ei nyt saisi olla hintapoliisi mutta uusi maksaa 99.90e suomessa, hp:na sinulla 70e ja on tarjottu 90e? Mitä minun vanhat silmäni näkevät?

Anteeksi kaverit. Nyt kävi sillai, että vastasin väärään viestiketjuun. Mulla on siis myynnissä ratti ja sitten tämä teline. Luulin, että vastasin rattiketjuun.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
42
Itse en siis HP:ta tarjonnut, mutta jotakuta tässä on "kusetettu".
70€ on siis tosiaan HP.
Tästä ei kukaan ole tarjonnut muuta kuin sinä tuon 70€ sis. postarit. Mä veikkaan, että ei tän painosena ihan pienimpänä pakettina mene ja yli kybää en haluis postikuluissa kyllä turpiin ottaa.

Pahoittelut sekaannuksesta. Kyllä mä yritän ihan sääntöjen mukaan pelata, inhimillinen erhe vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.01.2017
Viestejä
42
Uppia. Tämä edelleen myynnissä. Ratti (josta sekaannusta yllä) myyty.

EDIT: just kun kerkesin tökkiä, niin tämä menikin :)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 279
Viestejä
4 278 594
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom