Whatsapp windows lakkaa toimimasta

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Mulla on ollu asennettuna whatsapp puhelimen lisäksi windows 10 koneessa. Toimii ihan ok mutta lakkaa toimimasta jonkin ajan kuluttua asennuksen jälkeen. Kun sitä yrittää käynnistää ei tapahdu mitään. Jos asentaa uudestaan niin sama kuvio, aikansa toimii ja sitten loppuu toiminta.

Olen käyttänyt sitä pitempään ja tämä ilmiö on ilmestynyt nyt syksyn mittaan. Käyttäytyy ihan samalla lailla kahdessa eri windows koneessa enkä usko vian olevan windows asennuksissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 939
Onko asennus tehty loppuun asti ja paritettu puhelimen kanssa?
Edellyttää puhelimen olevan tietokoneen kanssa yhteiskäytössä ja tietokoneen lähettyvillä, että yhteys säilyy..
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Onko asennus tehty loppuun asti ja paritettu puhelimen kanssa?
Edellyttää puhelimen olevan tietokoneen kanssa yhteiskäytössä ja tietokoneen lähettyvillä, että yhteys säilyy..
On paritettu. WA toimii aikansa, siis päiviä ja sitten lakkaa, ei siis käynnisty eikä ilmoita yhtään mitään.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
613
itellä oli ihan sama ongelma äsken, mutta tajusin käynnistää toisen näytön minne olin sen siirtänyt. Käynnistelin ja sammuttelin päänäytössä kunnes tajusin.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Poistin wa-asennuksen winkkarista latasin uuden asennuspaketin ja asensin siitä uudelleen, taas käynnistyy... Tämä lataamani asennusohjelma on uudempaa versiota, liittyikö ongelma whatsapin päivittymiseen jonka jälkeen se lakkaa käynnistymättä, aika näyttää.

Whatsapp.JPG
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
257
Samaa teki kahdella eri koneella täällä (toisessa Win10 ja toisessa Win11). Uudelleenasennuksella korjaantui.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 348
Mulla on ollu asennettuna whatsapp puhelimen lisäksi windows 10 koneessa. Toimii ihan ok mutta lakkaa toimimasta jonkin ajan kuluttua asennuksen jälkeen. Kun sitä yrittää käynnistää ei tapahdu mitään. Jos asentaa uudestaan niin sama kuvio, aikansa toimii ja sitten loppuu toiminta.

Olen käyttänyt sitä pitempään ja tämä ilmiö on ilmestynyt nyt syksyn mittaan. Käyttäytyy ihan samalla lailla kahdessa eri windows koneessa enkä usko vian olevan windows asennuksissa.
Sama tapahtu mullekin. Whatsappin asennuskansioon jos menee ja käynnistää sen vanhemman version app.x.x.xx kansiosta niin lähtee toimimaan ilman uudelleen asennusta, mutta suosittelen että poistat nykyisen asennuksen, asennat sen uudestaan Windows Storesta ja yhdistät puhelimeen uudestaan niin ei tartte kikkailla sen kummemmin.
 

kha

Liittynyt
15.06.2017
Viestejä
398
Sama tapahtu mullekin. Whatsappin asennuskansioon jos menee ja käynnistää sen vanhemman version app.x.x.xx kansiosta niin lähtee toimimaan ilman uudelleen asennusta, mutta suosittelen että poistat nykyisen asennuksen, asennat sen uudestaan Windows Storesta ja yhdistät puhelimeen uudestaan niin ei tartte kikkailla sen kummemmin.
Eilen poistin vanhan ja asensin uudestaan ja nyt tuntuu toimivan ok. Tämä eilen asennettu on versio 2.2140.7.0. Toimimaton oli joku vanhempi versio joka automaattisesti päivittyi ja ilmeisesti päivityksen yhteydessä lakkasi toimimasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
38
Mulla oli sama ongelma eikä uudelleenasennus netistä ladatulla asennuspaketilla korjannut asiaa (en katsonut mikä versio oli), mutta äsken latasin Windows Storesta ja nyt käynnistyy pikakuvakkeesta kuten kuuluukin.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 876
Tänään piti asentaa jo kolmannen kerran uudelleen Windows 10 koneeseen ja lasten koneessa asennettu pariin otteeseen uudelleen.

Windows 10 koneet ja lataan aina asennuspaketin tuolta.

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 933
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom