Nykyisessä tabletissa (Samsung galaxy tab 4 10.1) oli alunperin sim-kortti, jonka numerolla tein Whatsapp tilin. Sittemmin poistin sim-kortin, mutta Whatsapp toimii edelleen tabletissa ko. numerolla.
Nyt olen tilannut uuden tabletin (Samsung galaxy tab a10 10.1 (2016)) ja haluaisin siihen tuon Whatsapp-tilin. Kuinka se onnistuu, kun sim-korttia ei ole, eikä uuteenkaan tule, käytän siis tablettia wifillä?
Annan vanhan tabletin eteenpäin. Kuinka uusi käyttäjä saa tablettiin Whatsappin, kun ei sim-korttia ole tulossa hänellekkään, eikä hän voi käyttää minun vanhalla numerolla, jos siirrän sen itselle uuteen tablettiin?
Saako siis laitteeseen Whatsappin ilman sim-korttia?
Ja miten saan siirrettyä itselle vanhan tilini ilman simiä?
Nyt olen tilannut uuden tabletin (Samsung galaxy tab a10 10.1 (2016)) ja haluaisin siihen tuon Whatsapp-tilin. Kuinka se onnistuu, kun sim-korttia ei ole, eikä uuteenkaan tule, käytän siis tablettia wifillä?
Annan vanhan tabletin eteenpäin. Kuinka uusi käyttäjä saa tablettiin Whatsappin, kun ei sim-korttia ole tulossa hänellekkään, eikä hän voi käyttää minun vanhalla numerolla, jos siirrän sen itselle uuteen tablettiin?
Saako siis laitteeseen Whatsappin ilman sim-korttia?
Ja miten saan siirrettyä itselle vanhan tilini ilman simiä?
mitään en nimittäin ymmärtänyt
kunhan tabletti kotiutuu, niin yritän ensin laittaa whatsapp numeroksi vanhan simin numeron, jos ei pelitä, niin koitan käykö sama vanha sim-kortti siihen, pitää tarkistaa koko. Jos ei vieläkään toimi, niin täytyy testailla noita teidän ehdotuksia. Vanhan tabletin putsaan tehdasasetuksille ja sitten yritän keplotella siihen wasan ilman omaa korttia ja numeroa.