Nykyisessä tabletissa (Samsung galaxy tab 4 10.1) oli alunperin sim-kortti, jonka numerolla tein Whatsapp tilin. Sittemmin poistin sim-kortin, mutta Whatsapp toimii edelleen tabletissa ko. numerolla.
Nyt olen tilannut uuden tabletin (Samsung galaxy tab a10 10.1 (2016)) ja haluaisin siihen tuon Whatsapp-tilin. Kuinka se onnistuu, kun sim-korttia ei ole, eikä uuteenkaan tule, käytän siis tablettia wifillä?
Annan vanhan tabletin eteenpäin. Kuinka uusi käyttäjä saa tablettiin Whatsappin, kun ei sim-korttia ole tulossa hänellekkään, eikä hän voi käyttää minun vanhalla numerolla, jos siirrän sen itselle uuteen tablettiin?
Saako siis laitteeseen Whatsappin ilman sim-korttia?
Ja miten saan siirrettyä itselle vanhan tilini ilman simiä?
Nyt olen tilannut uuden tabletin (Samsung galaxy tab a10 10.1 (2016)) ja haluaisin siihen tuon Whatsapp-tilin. Kuinka se onnistuu, kun sim-korttia ei ole, eikä uuteenkaan tule, käytän siis tablettia wifillä?
Annan vanhan tabletin eteenpäin. Kuinka uusi käyttäjä saa tablettiin Whatsappin, kun ei sim-korttia ole tulossa hänellekkään, eikä hän voi käyttää minun vanhalla numerolla, jos siirrän sen itselle uuteen tablettiin?
Saako siis laitteeseen Whatsappin ilman sim-korttia?
Ja miten saan siirrettyä itselle vanhan tilini ilman simiä?