WD Black SN770 "stornvme" controller error

Viimeisimmän Win11Pro asennuksen jälkeen on alkanut tapahtumaan tätä, eli blue screen ja loki tarjoilee otsikon mukaista virhettä ("The driver detected a controller error on \Device\RaidPort1.").

Melko uusi laite, elokuussa ostettu. Onko jotakin tehtävissä vai pitäisikö vaihtaa uuteen?

Screenshot 2024-12-24 121828.png

Sandisk on WD ovat samaa firmaa, samat WD dashboardin linkit molemmissa jne. Sandiskin sivulla on ohje firmiksen päivitysprosessista.

Mulla sama vika saman laitteen kanssa. Firmware-päivitys on vaikuttanut lopettaneen bluescreen-errorit mutta samantien sen jälkeen pelit on alkaneet kaatuilemaan nvlddmkm event id 153 ja 14 -virheisiin. En oikeen tiedä, mitä tän kanssa tekisi.

Oletko koittanut ottaa levyn irti ja katsonut on itse liiittimessä likaa sekin voi vaikuttaa jos ei saa kunnon kontaktia.
Myös voi olla ettei liity ollenkaan itse levyyn vaan voi olla muistiongelma tai ajuri ym epävakauksia.

Mulla sama vika saman laitteen kanssa. Firmware-päivitys on vaikuttanut lopettaneen bluescreen-errorit mutta samantien sen jälkeen pelit on alkaneet kaatuilemaan nvlddmkm event id 153 ja 14 -virheisiin. En oikeen tiedä, mitä tän kanssa tekisi.
Käynnistä kone uudestaan ja asenna näyttiksen ajurit uusiksi. Itsellä tuo auttoi 153 ja 13 virheisiin.

virhe 14 näköjään voi aiheutua rgb softasta eli ota pois käytöstä kaikki sovellukset jotka hallitsee näyttiksen rgb:tä tai kytke säädöt pois.

Statistiikka

Viestiketjuista
263 903
Jäsenet
75 315
Uusin jäsen
user576855

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom