Myyty WD Gold 10TB

Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
399
Myytävä tuote: Western Digital 10TB WD Gold HDD, 3.5" sisäinen kiintolevy, SATA III, 7200 rpm, 256MB
Hinta: 190e 180e 170e 160e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Tarkka malli
WD102KRYZ



Myytävä tuote: WD _BLACK AN1500 NVMe AIC SSD RGB - 1TB
Hinta: 150e 130e MYYTY
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:



Myytävä tuote: WD Blue SN550 1 Tt M.2 NVMe SSD

Hinta: 45e MYYTY
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Hyvin toimiva, vähän käytetty m2 ssd.



Myytävä tuote: MYYTY Kingston 480GB A400 SSD-levy, 2,5", SATA III, 500/450MB/s, Stand-alone
Hinta: 20e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei




Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa:
Mobilepay, pivo, käteinen yms.

Kuva:20230302_165948.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
siinä luultavasti lukee gold tarran alapuolella mfg date ja siinä kuukausi ja vuosiluku
 
Liittynyt
24.05.2020
Viestejä
149
Edit. perutaan sittenkin. Olin lukenut väärin tuon hinnan yhteishinnaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.09.2018
Viestejä
241
Kuvat lisättiin vasta tuon viestin jälkeen!
Aa, sehän selittääkin.

Näistä kirjoitetaan, että ovat meluisampia kuin pienemmät kiintolevyt. Osaatko yhtään sanoa että kuinka paljon, vaikka ihan mututuntumalta? Harkitsen olohuoneen NASsiin tämmösten lisäämistä. Onko sulla ollut nää missä käytössä?
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
399
Aa, sehän selittääkin.

Näistä kirjoitetaan, että ovat meluisampia kuin pienemmät kiintolevyt. Osaatko yhtään sanoa että kuinka paljon, vaikka ihan mututuntumalta? Harkitsen olohuoneen NASsiin tämmösten lisäämistä. Onko sulla ollut nää missä käytössä?
Tossa ne on koneessa kiinni , minulla kylläkin käyttämättömänä. En ole huomannut kyllä mitään ylimääräistä ääntä.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Näistä kirjoitetaan, että ovat meluisampia kuin pienemmät kiintolevyt. Osaatko yhtään sanoa että kuinka paljon, vaikka ihan mututuntumalta? Harkitsen olohuoneen NASsiin tämmösten lisäämistä. Onko sulla ollut nää missä käytössä?
mun käsityksen mukaan nämä on meluisampia kuin äänettömät levyt
silti todennäköisesti kovalevykelkan tuuletin (jos on joku erityinen tuuletin jossain serverikäyttöön tarkoitetussa levykelkassa) pitää taatusti kovempaa ääntä ja kovalevyjä ei tuulettimen metelin alta kuule..
 
Liittynyt
27.07.2017
Viestejä
983
Aa, sehän selittääkin.

Näistä kirjoitetaan, että ovat meluisampia kuin pienemmät kiintolevyt. Osaatko yhtään sanoa että kuinka paljon, vaikka ihan mututuntumalta? Harkitsen olohuoneen NASsiin tämmösten lisäämistä. Onko sulla ollut nää missä käytössä?
Pitää todella kovaa ääntä. Itse en olisi samassa huoneessa, toki kokemus melusta on subjektiivinen. 34 db idlenä, 38 db seek, ja kun tuota arvoa vertaa vaikkapa minkälaista ääntä kotelotuulettimet pitää. Mulla on 8TB versiot, 5 db hiljaisemmat mutta siltikin kuin katupora olisi pöydällä. Hyvät ja laadukkaat levyt kuitenkin!
 
Liittynyt
17.09.2018
Viestejä
241
Kiitos. Kiva kuulla rehellinen mielipide.
Ehkä pitää keksiä miten sijoitain NAS:sin yläkertaan äänipiiloon jos tämmöisiin päädyn
 
Liittynyt
29.10.2017
Viestejä
399
Saisiko tuosta goldista vaikka crystaldiskinfo-screenshotin?
Mulla oli näitä 2kpl myynnissä täällä joista toinen meni. Molemmista oli crystaldisk kuva ja molemmat oli ollut vähällä käytöllä. En heti löytänyt ainakaan niitä kuvia enkä just nyt heti saa uutta kuvaa. Otan kyllä jos kiinnostaa.
 
Liittynyt
16.11.2021
Viestejä
67
Mulla oli näitä 2kpl myynnissä täällä joista toinen meni. Molemmista oli crystaldisk kuva ja molemmat oli ollut vähällä käytöllä. En heti löytänyt ainakaan niitä kuvia enkä just nyt heti saa uutta kuvaa. Otan kyllä jos kiinnostaa.
Kiinnostaa, pistä kuvaa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 187 305
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom