• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Wassermaxx hiilihappopatruunan vaihto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nomber
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: Hiilihappopatruunan vaihto, kierteellä oleva malli
Tarjoushinta: 1,99 €
Normaalihinta: 4,99 €
Kauppa: Rusta
Voimassa: Ei tietoa
Linkki: Hiilihappovaihtopatruuna

Kommentti tarjouksesta: Normaalisti halvin lienee Byggmaxissa 2,99 € ja muualla vaihdellen 3,99€ ylöspäin.

Viimeksi muokattu:
Voimassa sunnuntaihin 19.4. asti. Kyseessä ei ole myöskään Wassermaxx brändätyt pullot, vaan Rustan omat geneeriset. Samoja kaasuja kuitenkin.

Voimassa sunnuntaihin 19.4. asti. Kyseessä ei ole myöskään Wassermaxx brändätyt pullot, vaan Rustan omat geneeriset. Samoja kaasuja kuitenkin.
Totta, ei olekkaan wassermaxx. Mutta toisaalta merkillä ei ole näissä mitään väliä. Tuota voimassaoloaikaa en mistään löytänyt.

Kun katsoo niitä metalliin lyötyjä merkintöjä niin huomaa että pullot vain täytetään ja laitetaan uusi etiketti. Esimerkiksi sodastream leimattuja pulloja olen saanut wassemaxin ja Rustan pullojen etiketillä.

Kun katsoo niitä metalliin lyötyjä merkintöjä niin huomaa että pullot vain täytetään ja laitetaan uusi etiketti.
Näin juuri. Eri asia sitten se, kuinka huolellisesti täyttö tehdään. Itsellä ei ole ollut vajareita (en punnitse enää niitä :p), mutta eiköhän vaihtelua ole aika tasaisesti kaikilla.

Tarjouksesta; Eilen olin menossa pönöttämään kaisaniemen uuteen myymälään viiden tyhjän kanssa. Onneksi vilkaisin netistä vielä ennen lähtöä, koska olivat sieltä loppu. Ainoa tuote jota kyseisestä puljusta tulee ostettua. Nyt niitä näyttäisi muutama sata taas olevan sielläkin.

Jäi vähän epäselväksi. Käyvätkö nämä SodaStreamin laitteisiin. Ja ottavatko vastaan SodaStreamin tyhjiä pulloja vaihdossa.

Jäi vähän epäselväksi. Käyvätkö nämä SodaStreamin laitteisiin. Ja ottavatko vastaan SodaStreamin tyhjiä pulloja vaihdossa.
Kyllä käyvät, ja käyvät myös My Soda laitteisiin. Käsittääkseni näitä pulloja on 2 eri mallista, tämä kierteellä oleva, sekä sitten joku pikalukitus systeemi. Mutta jos on kierteellä niin kierre on aina sama. Palautuspulloina käyvät käsittääkseni aina kaikkialle kaiken merkkiset, koska pullot ovat fyysisesti samoja, vain etiketti on eri.

Eivät käy uusiin sodastreameihin jotka käyttävät pinkkejä kaasupulloja. Sodastream ei tykännyt kun kaasua sai halvalla niin alkoivat laittamaan uusiin laitteisiin oman patentoidun liittimen jotta pääsevät rahastamaan kaasusta.

Meillä ollut SodaStream -laite käytössä jo kymmenkunta vuotta, sama laite. Pullot on vaihdettu ainakin kolmeen kertaan. Vaihtopullot 60 litraa olen hankkinut Clas Ohlsonilta, 7,99 euroa.
Rustassa jotenkin oudosti ilmaistu vaihto: "Hiilihappopullon täyttö vaihdon yhteydessä" (itse olen aina vaihtanut tyhjän pullon täyteen, onkohan tässä joku käännös ruotsista?)
  • Vaihdettaessa: Tuo tyhjä hiilidioksidipatruuna myymälään, niin saat yhden täyttöpakkauksen vain täytön hinnalla. ("saat yhden täyttöpakkauksen vain täytön hinnalla...?)
  • Kun ostat uuden patruunan: Maksat sekä hiilidioksidipullosta että täytöstä – kätevä, kun tarvitset toisen pullon tai aloitat käytön.

Meillä ollut SodaStream -laite käytössä jo kymmenkunta vuotta, sama laite. Pullot on vaihdettu ainakin kolmeen kertaan. Vaihtopullot 60 litraa olen hankkinut Clas Ohlsonilta, 7,99 euroa.
Rustassa jotenkin oudosti ilmaistu vaihto: "Hiilihappopullon täyttö vaihdon yhteydessä" (itse olen aina vaihtanut tyhjän pullon täyteen, onkohan tässä joku käännös ruotsista?)
  • Vaihdettaessa: Tuo tyhjä hiilidioksidipatruuna myymälään, niin saat yhden täyttöpakkauksen vain täytön hinnalla. ("saat yhden täyttöpakkauksen vain täytön hinnalla...?)
  • Kun ostat uuden patruunan: Maksat sekä hiilidioksidipullosta että täytöstä – kätevä, kun tarvitset toisen pullon tai aloitat käytön.
Ei noita missään kaupassa täytetä, ainakaan odottaessa. Vanha tyhjä annetaan sinne ja täyden saa mukaan. Jos ostaa uuden täyden ilman että antaa tyhjää vaihdossa on hinta kovempi. Tiedä sitten missä nuo täytetään? Eli rahdataanko jonnekkin tehtaalle täytettäväksi? Veikkaisin näin.

Statistiikka

Viestiketjuista
306 134
Jäsenet
82 807
Uusin jäsen
Alekseus

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom