Warhammer: Vermintide 2

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 411
Ei ole palstalla ketjua ensimmäisestä osasta, muuten olisi voinut sinne tökätä tästäkin jorinat.
Onko jengi kuinka ensimmäistä osaa pelannut? Itse ainakin yllättävänkin paljon, ja niin moni muukin peliporukassa.

Miten peliä nyt kuvailisi, L4D mutta miekoin ja jouskarein. Zombien tilalla rottia.
Hyvää viihdettä.

Eilen oli livestriimi kehittäjiltä, ja tuli sitten tämä jatko-osan reveal.



Steamistä löytyy.

http://store.steampowered.com/app/552500/Warhammer_Vermintide_2/
 
Itsellä reilu 300h ykkösosaa pelattuna plus vieläkin teen sen daily questeja välillä, niin voisin tähän antaa kommentteja ykkösestä sekä ensivaikutelmia mitä kakkosesta tullut streamin ja nettisivuilla olevien tietojen perusteella.


Vermintide ykkönen on Warhammer-maailmaan erittäin hyvin sopiva luomus ja herättää todella hyvin henkiin kyseisen settingin. Samaa ei voi kovin monesta Games Workshopin pelistä sanoa tänä päivänä (Total War: Warhammer poislukien). Vermintide 2 näyttää tosin ottavan loren suhteen vähän enemmän taiteellisia vapauksia hahmojen suhteen, mutta en nyt siitä ala tässä enempää jauhaa.

Vermintide on ainakin ollut itselle L4D:tä parempi peli yhden ominaisuuden takia: Todella hyvin tehty 1st person Melee-combatti ja nyt nämä setit, mitä Vermintide 2:sta on paljastettu, kuten tuo "5 Heroes with 15 career paths" tuo ainakin ensivaikutelman mukaisesti mukavasti lisää monipuolisuutta ja valinnanvaraa pelityyliin miten milloinkin haluaa pelata. Tai vaihtoehtoisesti se antaa paremman vaihtoehdon keskittyä siihen yhteen pelityyliin mihin haluaa panostaa, jos sellaisesta tykkää (itse todnäk. tulen jokaista tyyliä jokaisella hahmolla pelailemaan paljon).

Loottisysteemi on näköjään saamassa muutosta positiivisempaan suuntaan lootin määrän suhteen, mikä on aina kivaa. Ykkösessä on kaikkien aseiden keräily itsellä ainakin vienyt (omasta mielestä) turhan paljon aikaa, mutta keräilyn jälkeen palkinto on ollut hyvä: Suurin osa aseista oli erittäin viable ja lähes kaikkia voi käyttää hyvin isoimmillakin vaikeusasteilla, plus mikä tärkeintä: Suurin osa aseista on pelityyliltään hyvin erilaisia eri tilanteisiin hyvin räätälöityjä, mikä mahdollistaa oman pelityylin muuttamista kartasta karttaan helposti.

Toinen asia, mikä pistää silmään heti tuolta steamista on tuo hintalappu. 25 äyriä ei paljoo lompakossa tunnu jos saa yhtä paljon irti tästä kuin ykkösosasta. Plus jos Fatshark jatkaa samaan malliin DLC politiikkaansa, niin itse ainakin valmis maksamaan samoja summia kuin mitä nyt ykkösosassa.


Ja sitten negatiiviset asiat, mitä ykkösestä on jäänyt mieleen: Vermintide ei ole hyvin optimoitu peli noin muuten. FPS droppailee tietyissä kartoissa helposti. Niille ketkä eivät paljoa pelaile muiden ihmisten kanssa, niin Bottien kanssa mähinä on erittäin turhauttavaa välillä, kun ne jäävät joihinkin paikkoihin jumiin tai eivät tule pelastamaan pelaajaa spesiaalivihollisilta.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Niille ketkä eivät paljoa pelaile muiden ihmisten kanssa, niin Bottien kanssa mähinä on erittäin turhauttavaa välillä, kun ne jäävät joihinkin paikkoihin jumiin tai eivät tule pelastamaan pelaajaa spesiaalivihollisilta.
Itse en ole kokeillut, tai niin paljoa enää lähikuukausina pelannut, mutta frendi tuossa puhui että on olemassa modi joka säätää botteja.
Niistä tulee kuulemma jopa päteviä. Voi selvästi komentaa että ottaa tuo tome, tee noin, jne.
Kysyin toki heti että eikö se muka vaikuta siihen saako tehdä pelin acheja/questejä, niin kuulemma ei vaikuta. Joissain peleissä kun modit estää progression.

Tosin luulisi että kun kerta tehty ykköseen modi bottien älyyn, niin itse Fatshark on sitten kakkoseen tehnyt saman suoraan.
 
Itse en ole kokeillut, tai niin paljoa enää lähikuukausina pelannut, mutta frendi tuossa puhui että on olemassa modi joka säätää botteja.
Niistä tulee kuulemma jopa päteviä. Voi selvästi komentaa että ottaa tuo tome, tee noin, jne.
Kysyin toki heti että eikö se muka vaikuta siihen saako tehdä pelin acheja/questejä, niin kuulemma ei vaikuta. Joissain peleissä kun modit estää progression.

Tosin luulisi että kun kerta tehty ykköseen modi bottien älyyn, niin itse Fatshark on sitten kakkoseen tehnyt saman suoraan.

Juu, itse asiassa itse pelailen juurikin tuolla Grimalacktin QoL -modilla ( Steam Community :: Guide :: The Quality of Life Modpack v13 ) mutta kyllä siinäkin välillä botit tekevät muutamia aivopieruja, kuten jäävät jumiin paikkaan X, koska niiden pathfinding ei osaa jostain syystä löytää tietä (yleensä nämä paikat tosin ovat juurikin salapaikkoja, missä on tomeja tai grimoireja ja ne ovat normaalille pathfindingille vaikeita).
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Täytyy kyllä hattua nostaa hinnoittelupolitiikasta ja kyllähän tästä kilahtaa preorder kunhan töistä pääsee kämpille. Ensimmäisestä Vermintidestä on kyllä saanut rahoilleen vastinetta helvetisti enemmän kuin monesta muusta pelistä.
 


TotalBiscuit pelaa demoa ja viihdyttävää mäiskettä on. Kuten TB videossa mainitsee, ykkösosassa tuli vastaan pelkästään rottia mikä kävi pitemmän päälle tylsäksi. Ja kentät olivat aika samanlaisia pimeitä loukkoja. Toivottavasti tekijät panostavat kenttien ja vihollisten erilaisuuteen tässä uudessa osassa.
 
Kyllä housut tippui kun striimiä katteli. Joskos tätä jyystäis, kun Path of Exile alkaa maistumaan taas puulta :D
 


TotalBiscuit pelaa demoa ja viihdyttävää mäiskettä on. Kuten TB videossa mainitsee, ykkösosassa tuli vastaan pelkästään rottia mikä kävi pitemmän päälle tylsäksi. Ja kentät olivat aika samanlaisia pimeitä loukkoja. Toivottavasti tekijät panostavat kenttien ja vihollisten erilaisuuteen tässä uudessa osassa.


Tuosta TB:n videosta jäi juurikin nuo taikasanat saman moottorin käytöstä tosiaan huolestuttaan, kun ykkösessä edelleen muutamat mapit yskii kovasti tietyissä kohdissa kovimmillakin koneilla.

Mutta itse pelimatsku tuosta demosta oli varsin eroottista katseltavaa. Näki hyvin, että tuntuu selvästi tuossa meleemähinässä se "oomph" mikä oli itselle ykkösessä iso tekijä.
 
Nostetaas tätä ylös kun on launchi lähellä ja beta käynnissä. Eli viikonlopun yli kestää "closed" beta johon saa avaimen tuolta:
Unlock Warhammer: Vermintide 2 Closed PC Beta Key 2018
Tuon jälkeen 28.02. alkaa early access beta josta ei enää tule resettiä sitten launchiin.
Toki myös pre-orderilla saa accessin betaan jo nyt. Steam Community :: Group Announcements :: Warhammer: Vermintide 2

Tuossa 28.2. alkavan betan progression säilymisessä on tosin pieni disclaimer:

beta.png.0cc37b3de0e09993406478932af3e2cf.png


Redditistä löyty tuollainen, en tiedä mistä napattu teksti. Nopeasti en löytänyt.
Sain kuvan että olisi ollut aiemmin betaan päässeille lähetetty viesti?

Voisin tosin kuvitella että pyritään kovasti pitää tuosta kiinni, meinaan tuleehan siitä aika paljon negaa jos sitten resetoidaankin. Vaikka kuinka olisi sanottu etukäteen että ei välttämättä säily.
 
Tuli ostettua ja pari tuntia testailtua. Tuntuu kyllä hyvältä mätöltä.
Muuten olisi jäänyt ostamatta mutta pari tuttuakin innostui.

Illalla levuttelemaan, bottien kanssa jaksoin pari tasoa jo nousta.
Ainakin vielä progressio tuntuu joten kuten järkevältä, peli haastavalta jne.
 
Vaikuttaa kyllä hyvälle. Samaa menoa kuin ykkösessä mutta toivottavasti monipuolisemmat vihut ja lootit ja aseet. Eikä ole kyllä turhan helpoksi tätäkään tehty. Alussa saa kyllä hakkaa näppiksen ja hiiren paskaks ku ei mikää suju mutta eiköhän ku vähän saa potkua aseisiin. Eipähän ole mitään läpihuutojuttuja.
 
Vaikuttaa kyllä hyvälle. Samaa menoa kuin ykkösessä mutta toivottavasti monipuolisemmat vihut ja lootit ja aseet. Eikä ole kyllä turhan helpoksi tätäkään tehty. Alussa saa kyllä hakkaa näppiksen ja hiiren paskaks ku ei mikää suju mutta eiköhän ku vähän saa potkua aseisiin. Eipähän ole mitään läpihuutojuttuja.
Näyttää samaa tahtia nousevan vihujen vaikeus myös kun oma lvl nousee.
Jossain lvl 12 vasta eikä helpota yhtään. Hardilla koko tiimi kaatu myös ekaan hordeen :lol:
 
Vaikuttaa kyllä hyvälle. Samaa menoa kuin ykkösessä mutta toivottavasti monipuolisemmat vihut ja lootit ja aseet. Eikä ole kyllä turhan helpoksi tätäkään tehty. Alussa saa kyllä hakkaa näppiksen ja hiiren paskaks ku ei mikää suju mutta eiköhän ku vähän saa potkua aseisiin. Eipähän ole mitään läpihuutojuttuja.
Ykkönenhän oli varsin helppo? En sitten tiedä vaikeuttivatko myöhemmin, mutta pari kk julkaisusta oli kaikki vähäinen content kahlattu läpi ilman ongelmia.
Ongelma tässä kakkosessa itselleni on se, että näyttää olevan ensimmäinen osa vähän laajempana vain. Miksei voitu tehdä vaikka niitä vanhoja kuuluisia lisärejä?
 
Uusi loottisysteemi on kovin perseestä. Vanha oli armoton ja epäreilu mutta pirun jännä.
 
Mulla kyllä vastakkaiset fiilisket loottisysteemistä.
Ensimmäisen edellisestä peluusta toki on aikaa ehkä 4kk, mutta omat muistikuvat oli vaan se että saa aika helvetisti tahkota kunnes saa järkevää kamaa. Voin muistaa väärinkin.
Uudessa sen sijaan tuntuu että järkevää kamaa saa ihan mukavaa tahtia. Myös craft item on jees.
Ehkä kaipaisi että power leveliä voisi nostaa myös jotenkin crafting kautta. Toisaalta meneekö liian helpoksi saada se täydellinen ukko. Nyt tulee aika pitkään pidettyä kiinni jostain oranssista, kun on niin mukava trait (?) siinä.

Tuli nyt pre-order betassa aloteltua viime viikolla tämän testaamista, ja hauskaa on ollut.
Toivottavasti se progress nyt säilyy, eli ei tule mitään odottamatonta vikaa.

Torstaina sitten peluuta kun peli menee liveksi kello 20.
Kelpaa kyllä 13 karttaa, alkoi ehkä jo nykyiset 4 puuduttamaan kun hakkasi monta päivää putkeen vaan tätä.

Sub-classit saisi kyllä kaikki olla auki heti. Tuntuu ehkä vähän keijolta että jos alkaa pelaamaan uutta ukkoa, niin sun on pakko tahkoa sitä yhtä tyyliä.
Toki ei siinä kauaa mene, mutta kuitenkin. Etenkin kun pelissä voi olla vain 1 kutakin kerrallaan, niin joskus kun sattuu että peliporukassa 2 ketkä suosii yhtä classia. Siinä sitten jotain noppaa heittää kumpi pelaa jotain muuta.
Noh, eipä tuo ole iso asia. :)
 
Pistin pelin ennakkotilaukseen. Eka osa oli melko hyvä kun ilmaisviikonloppuna pelasin, mutta alkoi liian nopeasti toistaa itseään. Varmaan johtui rottavihollisista ja samankaltaisista kartoista.
 
Mulla kyllä vastakkaiset fiilisket loottisysteemistä.
Ensimmäisen edellisestä peluusta toki on aikaa ehkä 4kk, mutta omat muistikuvat oli vaan se että saa aika helvetisti tahkota kunnes saa järkevää kamaa. Voin muistaa väärinkin.
Uudessa sen sijaan tuntuu että järkevää kamaa saa ihan mukavaa tahtia. Myös craft item on jees.
Ehkä kaipaisi että power leveliä voisi nostaa myös jotenkin crafting kautta. Toisaalta meneekö liian helpoksi saada se täydellinen ukko. Nyt tulee aika pitkään pidettyä kiinni jostain oranssista, kun on niin mukava trait (?) siinä.

Tuli nyt pre-order betassa aloteltua viime viikolla tämän testaamista, ja hauskaa on ollut.
Toivottavasti se progress nyt säilyy, eli ei tule mitään odottamatonta vikaa.

Torstaina sitten peluuta kun peli menee liveksi kello 20.
Kelpaa kyllä 13 karttaa, alkoi ehkä jo nykyiset 4 puuduttamaan kun hakkasi monta päivää putkeen vaan tätä.

Sub-classit saisi kyllä kaikki olla auki heti. Tuntuu ehkä vähän keijolta että jos alkaa pelaamaan uutta ukkoa, niin sun on pakko tahkoa sitä yhtä tyyliä.
Toki ei siinä kauaa mene, mutta kuitenkin. Etenkin kun pelissä voi olla vain 1 kutakin kerrallaan, niin joskus kun sattuu että peliporukassa 2 ketkä suosii yhtä classia. Siinä sitten jotain noppaa heittää kumpi pelaa jotain muuta.
Noh, eipä tuo ole iso asia. :)

Mutta, kun tälläisissa peleissä se sisältö muodustuu kamojen jahtaamisesta. Jos ne saa heti niin peli menee hyllyyn ja forumit on kohta täynnä itkua "kuollut peli":confused2:. Sopii kyllä itselleni, että 'parhaat' kamat saa muutamassa tunnissa ja pelin voi hyllyttää pelattuna ilman suurempia hinkkauksia, nykyään kun pelejä on niin armottomasti pelattavaksi ja aikaa vähän.
 
Musta toi toi loottisysteemi on ihan hyvä, mutta mä oon niissä sekaisin kun seinäkello. Missään ei oikein ole vielä kunnolla selitetty mikä on mikäkin ja mitä hyötyä mistäkin on.
Esimerkiks mitä on Hero Pointsit ja miten ne eroaa levelistä ja mitä tekee kaulakoruilla missä ei ole mitään erikoiskykyjä ja kuinka toi craftaaminen toimii kun on kiviä ja craft partseja sun muita.. hirmu sekavaa näin alkuun verrattuna ykköseen.
 
Ostin myös pelin kun näytti hyvältä. Löytyykö peliseuraa täältä? Kruber lvl7
 
Peli menny parin viime päivityksen jälkeen aivan helvetin lagiseks. Ennen paria viime päivitystä peli toimi sulavasti ja vakaasti, mutta nyt näppäinpainalluksissa on viivettä ja joitain painalluksia jää välistä tai tulee helvetisti myöhässä.
Muilla samoja ongelmia?
 
Peli menny parin viime päivityksen jälkeen aivan helvetin lagiseks. Ennen paria viime päivitystä peli toimi sulavasti ja vakaasti, mutta nyt näppäinpainalluksissa on viivettä ja joitain painalluksia jää välistä tai tulee helvetisti myöhässä.
Muilla samoja ongelmia?
Liittyisiköhän tuohon anti-cheatin käyttöönottoon? Itselläkin toimi täysin sulavasti, mutta tuon päivityksen jälkeen esim. isossa hordessa vähän pätkii, ja steamin foorumeilla tuntuisi samaa vikaa olevan.
 
Liittyisiköhän tuohon anti-cheatin käyttöönottoon? Itselläkin toimi täysin sulavasti, mutta tuon päivityksen jälkeen esim. isossa hordessa vähän pätkii, ja steamin foorumeilla tuntuisi samaa vikaa olevan.
Joo samaa luin. On vaan niin ristiriitaista ku osa väittää että lagaa ja osa taas että ei voi johtua anti cheatista.
On kyllä tosi raastavaa. Closed beta ja pre order beta pyöri oikein sulavasti ja olin iloinen että pyörii hienosti ja nyt julkaisua lähentyessä kaikki lagaa niin perkeleesti että ei ole mitään iloa pelata. Toivottavasti tulee jotain ratkaisuja tähän asiaan.
 
Jos kiinnostaa enemmän perehtyä peliin + sen diippeihin mekaniikkoihin, niin enemmän kuin suosittelen vähän HC:mpaa tuholaistorjujaa Youtuberia/Twitch-streameria j_sat

J_sat on tehnyt nyt tämän betan aikana paljon videoita ja coachingia täysin uusille pelaajille ja selittää noissa videoissaan erittäin tarkasti pelin mekaniikat läpi.
Suosittelen erityisesti katsomaan tuon kolmeosaisen Zero to Hero -sarjan jossa hän coachaa täysin uusia pelaajia. Guided Runs - YouTube
 
Parin tunnin kokemuksella aivan helvetin vaikea peli. Neljässä pelissä eteneminen pysähtyi minibosseihin. Yhdessä mapissa Ratogre tuli heti alussa pellon jälkeen maatilan rakennuksesta. Muiden hostaamia pelejä ei pystynyt pelaa kun tekivät ragequittia ja kesken jätetystä pelistä ei saa mitään kokemusta tai loottia. :rage:
 
Parin tunnin kokemuksella aivan helvetin vaikea peli. Neljässä pelissä eteneminen pysähtyi minibosseihin. Yhdessä mapissa Ratogre tuli heti alussa pellon jälkeen maatilan rakennuksesta. Muiden hostaamia pelejä ei pystynyt pelaa kun tekivät ragequittia ja kesken jätetystä pelistä ei saa mitään kokemusta tai loottia. :rage:
Myös muutaman tunnin kokemuksella helpottuu pirusti jos tiimi pystyy kommunikoimaan keskenään ja tajuaa perusteet. Random mobit spawnaavat kaikkialle mutta eniten sinne missä on tyhjää joten monet voi skipata kokonaan kulkemalla pelin reuna-alueita. Yhdessä pysymällä isommatkin ryhmät saa tapettua siististi ja keskittämällä hyvin ampuvat ukot specialien kimppuun ne eivät vie turhaan kenenkään healtheja.

Ei tätä turhaan oo kyllä markkinoitu co-op pelinä koska kyllä se sitä vaatii ja syystäkin pelissä on sisäänrakennettu toiminto sille että voi käyttää mikkiä keskustelemiseen. Itse pidin tämän päivän kokeilun perusteella erittäinkin hauskana ja mukaantempaavana pelinä :happy:
 
Joo kyllä tää tuttujen kans on pelattavampi :D Huomattiin ihan sama, paljon vaikeampi kuin beta. Eipä päästy kertaakaan kaverin kans 2 randomin kera mitään peliä läpi :D
 
Ite vasta alottelin, ja pelailin bottien kanssa tonne 5lvl. Tuntuu kyllä vaikeammalta kun beta, mutta easylla bottien kanssa ei mitään ongelmia.
 
Aluksi kyllä tuntu vaikealta jo regular vaikeustasolla noiden minibossien (trollien jne.) takia, jotka otti ihan loputtomasti damagee. Muutaman tunnin pelailun jälkeen meni jo randomien kanssa veteran vaikeustasolla kohtuu vaivatta läpi.

Oon kyllä ensimmäisen osan veteraani, mikä auttaa. Aikalailla samaa menoa tämä on ekan osan kanssa mutta ihan kivoja lisämausteita tuotu. Hieno peli kaiken kaikkiaan.
 
Hieno peli kaiken kaikkiaan.
Näin on!

Ainoat valittamiseen liittyvät asiat on party creation järjestelmässä jos haluaa pelata kavereiden kanssa. Host ei voi itse kutsua ketään (tai ainakaan nyt se ei toimi) vaan pelaajien pitää itse liittyä hostin peliin. Jos ryhmässä on vähemmän kuin 4 pelaajaa niin host ei voi liittää koko tiimiä toiseen ryhmään vaan siihen on otettava porukkaa randomilla. Jos host yrittää liittää koko tiimin toiseen peliin niin peli potkii muut pois ja heidän pitää erikseen liittyä uuteen peliin. Eilen just pelatessa puhuttiin että on kuin paluu 90 luvulle tässä jutussa :)
 
Itekin ostelin tämän eilen tämän ja kyllähän tämä vaikuttaa oikein pätevältä jatko-osalta. Mitä nyt pientä bugia ja kaatuilua siellä sun täällä mutta eiköhän ne saada ajan myötä kuntoon.

Huomasin yhden oudon vian kun tänään aloitin taas pelaamaan; jostain syystä kun käytin pelatessa langallisia kuulokkeita pelin äänet alkoivat käyttäytymään todella oudosti, heti alkuintroista lähtien taustalla kuuluu staattista surinaa ja säröilyä ja kaikki kuulostaa jotenkin nopeutetulta. Käytän erillistä äänikorttia (Creative AE-5) enkä alkanut testaamaan emon integroidulla äänipiirillä koska oon poistanut sen käytöstä biosin kautta. Langaton headset toimii onneksi ihan normaalisti.
 
Itekin ostelin tämän eilen tämän ja kyllähän tämä vaikuttaa oikein pätevältä jatko-osalta. Mitä nyt pientä bugia ja kaatuilua siellä sun täällä mutta eiköhän ne saada ajan myötä kuntoon.

Huomasin yhden oudon vian kun tänään aloitin taas pelaamaan; jostain syystä kun käytin pelatessa langallisia kuulokkeita pelin äänet alkoivat käyttäytymään todella oudosti, heti alkuintroista lähtien taustalla kuuluu staattista surinaa ja säröilyä ja kaikki kuulostaa jotenkin nopeutetulta. Käytän erillistä äänikorttia (Creative AE-5) enkä alkanut testaamaan emon integroidulla äänipiirillä koska oon poistanut sen käytöstä biosin kautta. Langaton headset toimii onneksi ihan normaalisti.
Jossain oli muistaakseni että pitää muuttaa ääniasetuksia winussa oliskohan ollu 48 000khz vai mitähän se oli..? Google tietännee.
 
Voit kutsua kavereita peliisi Steamin friendlistin kautta. Toiminut ainakin tänään.
Joo tuo toimii tosin siinä on sitten se lisäsäätö että alt+tabin jälkeen pitää käydä joka kerta laittamassa -> borderless -> fullscreen. On tässä tommosia pikkufiboja vielä korjattavana :)
 
Joo tuo toimii tosin siinä on sitten se lisäsäätö että alt+tabin jälkeen pitää käydä joka kerta laittamassa -> borderless -> fullscreen. On tässä tommosia pikkufiboja vielä korjattavana :)

Shift+TAB-yhdistelmällä pitäisi avautua pelin sisällä Steamin oma overlay josta saman pystyy tekemään. Sulkeutuu samalla yhdistelmällä :)
 
Shift+TAB-yhdistelmällä pitäisi avautua pelin sisällä Steamin oma overlay josta saman pystyy tekemään. Sulkeutuu samalla yhdistelmällä :)
Ainiin kiitos muistutuksesta. Olin unohtanu koko Overlayn kun se on ollu mulla jo vuosia pois käytöstä ihan Steamin asetuksista :)
 
Joo tuo toimii tosin siinä on sitten se lisäsäätö että alt+tabin jälkeen pitää käydä joka kerta laittamassa -> borderless -> fullscreen. On tässä tommosia pikkufiboja vielä korjattavana :)
Shift+TAB-yhdistelmällä pitäisi avautua pelin sisällä Steamin oma overlay josta saman pystyy tekemään. Sulkeutuu samalla yhdistelmällä :)
Ihan vaan alt+enter vaihtaa pelin takaisin fullscreen. :)
 
Kiinnostaisko ketään lyödä tiimiä pystyyn?

Tähän liittyen, jos jollain on kiinnostusta, niin meikäläinen olisi ainakin valmis coachaamaan uusia/suht uusia pelaajia. En itse mikään godtier pelaaja ole mekaanisesti, mutta teoriassa tiedän suurimman osan pelin saloista, mitä tullut opittua katsomalla noita HC-pelaajia.
 
Noin 20 tuntia paukutettu menemään randomien kanssa PELKÄSTÄÄN ja olipa kyllä yllätys. Vain yksi suolainen pelaaja sattunut vastaan ja sekin suomalainen. Kunhan T:llä merkkaa tärkeät itemit/vihut ja pelaa ryhmänä niin Championillakin (toiseksi vaikein) mennyt tehtäviä läpi ilman että kellään on edes mikkejä :D

Itse pelistä tykännyt kyllä paljon, communityn lisäksi näyttää hyvältä, eikä kertaakaan kaatunut tai bugannut. Tehtävätkin sopivan vaihtelevissa maisemissa ettei puutuminen iske helposti. Myöskin ykkösen viljasäkkien keräilyt ja muut 5-10 minuutin tehtävät karsittu pois, tilalle sopivanmittaisia "oikeita" missioneita. Ykköstä nyt ei tullut muutenkaan hirveästi pelattua kun oli aika purkkasetti PS4:lla.

En kuitenkaan laita pahitteeksi jos joku haluaa Techbbs porukalla pelata. "Kullikas" nimimerkillä löytyy Steamista, 23 lvl Kruber n. 350 powerilla. Voin aloittaa uudenkin hahmon tarvittaessa ja discord mikillä kyllä löytyy.
 
25 tuntia pelissä ja Kruber on tasolla 16, loput hemmot 6-7. Hyvää mättöä nyt vaikka aluksi oli tosi paljon vaikeuksia päästä kenttiä läpi. Heti kun sai parempia aseita homma alkoi sujumaan. Peli on ainakin kerran kaatunut host migrationiin, muuten toiminut todella hyvin. Bugeja on tullut jonkun verran vastaan. Pomot jäävät kiinni, josta ne on helppo tuhota. Ruhot repeilevät ympäriinsä ja osa vahvemmista vihollisista jää pitämään ääntä kuoltuaan.:D

Ainesta olisi samanlaiseksi klassikoksi kuin Left 4 Dead 2. :tup:
 
Täytyy sanoa, että optimointia on tapahtunut ja isolla kädellä. Ensimmäinen vermintide ei kyllä paljoa yli 70FPS mennyt missään vaiheessa, mutta tässä pelissä on ihme jos tulee tilanne missä FPS tippuu alle 60.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 848
Viestejä
4 479 965
Jäsenet
74 019
Uusin jäsen
JynxJynx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom