Ratkaistu W7PRO Explorer ongelma

Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Nyt olisi pähkinä purtavaksi. Mahtaako olla kellään kokemusta ja korjauskeinoa tälle?

Eli:
Exploderin kansiopuun selaaminen liu'uttaminen näytöllä niin, että kuva menee vaikka alaspäin ja sitten ylöspäin niin alkaa tulla kuvan kanltaista kansioiden limittymistä/päällekkäinmenoa. Kuva kyllä selkenee sillä, että jaksaa kelailla sivua ees taas pidemmällä liikkeellä.

Näytönohjaimena GTX 1060 viimeisillä ajureilla.

error.jpg
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 262
Voisi olla paikallaan kokeilla vanhempia ajureita.
Luulen että Nvidia ei enää paljoa perusta uusien ajureiden testaamisesta 1060:lla.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Voisi olla paikallaan kokeilla vanhempia ajureita.
Luulen että Nvidia ei enää paljoa perusta uusien ajureiden testaamisesta 1060:lla.
Kiitos vinkistä, mutta ilmiö ei ole häirinnyt ainoastaan tällä viimeisellä ajurin versiolla.

Tässä olen etsinyt kaikenlaisia syitä ja näyttäisi, että ongelma saattaa liittyä käyttämääni asetukseen, eli "siirtymisruutuun". Kun kansioiden asetuksista ei ole samalla valittuna "näytä kaikki kansiot", niin silloin ongelma ilmeisesti esiintyy. Seuraan nyt tilannetta ja merkkaan ratkaistuksi, jos näin on.
 
Liittynyt
04.12.2017
Viestejä
416
Luultavasti ongelmani ratkesi muuttamalla tuota Windowsin omaa asetusta, mutta kyllä tämäkin "paikkaus" oli ihan kiinnostava juttu tietää. Muistelen, että tuolla DP-liitännällä oli kyllä joku häikkä, mutta nyt on käytössä HDMI. Eräällä tutulla on minusta edelleen joku ongelma saada signaali ruudulle DP:llä ja vinkkaan sille tästä.

Kiitos vastauksestasi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 229 466
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom