Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Karu lista. Täytynyt olla hyvä porukka osassa noista peleistä. Eiköhän jokainen peli ole parempi kaverin kanssa .Tämän vuoden julkaisuista eniten pelatuimat pelit itselläni ovat listattuna alla. Vuoden paras on ehdottomasti Battlefield V.
Fallout 76 on pettymyksistä huolimatta jaetulla toisella sijalla Wreckfestin kanssa. Sea of Thieves oli positiivinen yllätys yksinkertaisuudestaan huolimatta. Moninpeleihin keskittyvän peliyhteisön ylläpitäjänä yksinpeleille ei juurikaan jää aikaa, joten peliseurakin vaikutttaa hyvin paljon näihin listani valintoihin.
Kingdom Come: Deliverance olisi varmasti listalla korkeammalla, mikäli käyttäisin siihen enemmän aikaa, Myös Vermintide 2 ja Two Point Hospitaalia tullut vasta vähän testailtua.
Parhaimmat tänä vuonna julkaistut Early Access-leimastaan eroon päässeet pelit ovat mielestäni The Forest ja DayZ, sekä Ark: Survival Evolved.
- Battlefield V
- Fallout 76
- Wreckfest
- Sea of Thieves
- Kingdom Come: Deliverance
- Two Point Hospital
- Vermintide 2
Kyllä, etenkin tuon Fallout 76:n ja DayZ kanssa. Kun jossain pisteessä joutuu jo keksimään sitä tekemistä itse.Karu lista. Täytynyt olla hyvä porukka osassa noista peleistä. Eiköhän jokainen peli ole parempi kaverin kanssa .
Omaan listaan pitää vielä lisätä Tetris Effect. Aivan mahtava kokemus.Itsellä aikalailla luokkaa
- SNK Heroines Tag Team Frenzy
- Warhammer Vermintide 2
- Mega Man 11
- Unavowed
SNK Heroines on minun mielestä hauska peli, vaikka yksin pelaillu. Ainakin näin kehittäjän fanipoikana olen nauttinut huumorista ja eikä se tappelusysteemikään ole niin simppeli minkä ensivaikutelmat antaa ymmärtää.
Vermintide 2 on tullu jyystettyä aika tasaisesti julkaisusta asti, vaikka pelillä ongelmansa, on se silti hauskaa.
Mega Man 11 on varmasti yksi nautinnollisemmista klassisen sarjan peleistä. Kesken vielä eka läpipeluu, mutta on se hyvä.
Unavowed oli pirun hyvä point and clicki seikkailu mielestäni. Enempi fokus menee tarinan kerronan kuin pulmien ratkaisuun, mutta makuasioitahan nämä on ja niistä pitää kiistellä.