VR-pelitietokoneen osto

Liittynyt
12.02.2022
Viestejä
1
Tervehdys TechBBS,

Olisi ostohousut jalassa uuden tietokoneen osalta, budjettia n. 2000€. Hyvällä syyllä voidaan mennä vähän kalliimmallakin. Vaatimuksena että pystyy pyörittämään VR-pelejä. VR-pelaamisen lisäksi perus nettisurffailua, word/excel yms pyörittämistä, ja yleismaailmallista ajankulutusta.

Itse en ole näistä asioista lainkaan perillä, niin kysyin jo kaverilta neuvoa. Hän suositteli kahta alla olevaa konetta.


Tuo Deluxe Blaze miellyttää omaa silmää enemmän ulkonäöllisesti, mutta siinä ei Pro-shopilla ole antaa toimitusaikaa, toisin kuin tuossa Deluxe Fiery koneessa.

Joten kysymys lähinnä kuulunee, että onko noissa kahdessa koneessa jotain oleellisia eroja minun käyttövaatimukset/-kohteet huomioon ottaen, minkä vuoksi kannattaisi kallistua jomman kumman puolelle? Ja jollei, niin kannattaako jäädä odottelemaan tuota Deluxe Blazea? Olen tietoinen että nyt on pulaa komponenteista, niin odotus voinee olla pitkäkin?

Saa myös ehdottaa muitakin vaihtoehtoja.
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 509
Noista kahdesta koneesta nyt sitten ehdottomasti tuo halvempi Fiery. Halvempi ja tehokkaampi. Ledituulettimia voi kyllä lisätä jälkikäteenkin.
ja tässä markkinatilanteessa tai mielestäni paljon muutenkaan kannata tilata sellaisia tuotteita joille on tarve, etenkään jos toimittaja ei voi edes alustavaa arvioita antaa..

VR-pelaamisessa taitaa näyttis olla tärkein niin tässä HP Omenissa sama GPU ja hintalappu 350e vähemmän


Muuten tuo Fiery vaikuttaa kyllä hintaansa nähden tosi hyvältä koneelta ja tuskin edes säästää osat erikseen ostettuna.
edit. tuo on 2040e ilman jäähyä Proshopilta katsottuna osilla, mitkä ovat varastossa saatavissa. Eli kasattuna 1850e, sisältäen 40e pelin on kyllä hyvä tarjous.

Jäähystä en löytänyt mitään mainintaa Proshopin sivuilla, mutta toisella Tanskalaisella sivulla oli maininta "Corsair iCUE H100i elite capellix" Jolloin tuo on jo 2200e setti osina.
 
Viimeksi muokattu:

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 136
Ehdottomasti ei Blazea. Joko Fiery tai tuo yllä ehdotettu HP Omen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 398
Viestejä
4 236 025
Jäsenet
71 199
Uusin jäsen
John Doe1

Hinta.fi

Ylös Bottom