Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Splizzeria tarjoaa mahdollisuuden ottaa vain puolikkaan
Aina ei pysty ottamaan annosta mukaan tai se vaikeuttaa liikkumista. Olen valehtelematta kerran vienyt takeaway-annoksen väliaikaisesti omaan pankin tallelokeroon. Lisäksi rahaa tietysti kuluu kokonaisen hinta.Onko täysin villi ajatus juolahtanut, että sen voi sitten syödä kahdessa osassa jos kerralla ei uppoa?
Mites rainbow pakastepizzat maistuisivat?
Joissakin on 2 paketissa, eikä ole hirveän isoja. Ottaa tokan pitsan pakkasesta kun siltä tuntuu.
Tämä on semmoinen asia, mitä on vaikea käsittää. Minullakin on tämmöinen työkaveri, jolle tekee tiukkaa se puolikaskin syödä. Viikolla käytiin mäkissä, niin jaksoi justiinsa bigmacin syödä, mutta ei enää ranskiksia. Kyseessä ihan normaalipainoinen kaveri, joka ei mitään välipalojakaan napsi. Minulle ei semmoista pitsaa ole vielä eteen tuotu, joka ei yhdeltä istumalta alas menisi, eikä asia ollut sen erikoisempi nuorena ja normaalipainoisenakaan.
Nää on maukkaita paloja:
Herkulliset Pizzarium-pizzat - tutustu tuotteisiin
No, nyt on elämä pilalla.Eihän noissa missään ole edes ananasta.
No jos ei ananasta löydy, niin ei ne sitten mitään kunnollisia pizzerioita ole koska ananas kuuluu pizzaanNo, nyt on elämä pilalla.
Aika harvan kunnollisen pizzerian listalta ananasta löytyy.
No jos ei ananasta löydy, niin ei ne sitten mitään kunnollisia pizzerioita ole koska ananas kuuluu pizzaan
Jo Muron aikana itse sysop sanoi että ananas ei kuulu pizzaan.
Sysop on väärässä tässä asiassa (meninköhän nyt liian pitkälle ).Jo Muron aikana itse sysop sanoi että ananas ei kuulu pizzaan.
Goordon Rämssi tuikkaisi sinulle ananaksen sinne minne aurinko ei paista.Sysop on väärässä tässä asiassa (meninköhän nyt liian pitkälle ).
Sysop on väärässä. Suolaisen ja makean yhdistelmä nyt vaan toimii. Se ananas tuo sellasta raikkautta jos muut täytteet on vähän jotenkin tunkkasia, esim. pelkkää lihaa. Pekoni-ananas-aurajuusto on yks oma suosikki.Jo Muron aikana itse sysop sanoi että ananas ei kuulu pizzaan.
Ei, päinvastoin. Tomaatti "kuivahtaa" juuri sopivasti uunissa ja antaa sopivaa kosteutta ja makua pizzaan.Ananasta voi laittaa pitsaan, mutta älä stna laita sitä uuniin!
Toinen mikä menee vituiksi uunissa on tomaatti.
imho.
Ei, päinvastoin. Tomaatti "kuivahtaa" juuri sopivasti uunissa ja antaa sopivaa kosteutta ja makua pizzaan.
Tosin tomaatti ei saa olla liian vetinen, muuten pizzastakin tulee vetinen. Ja juuri kuten @aessu tokaisi; ananas tuo raikautta...
Niin ja nyt varmaankin alkaa sitten taistelu siitä kuuluuko tomaati pizzaan vai ei.
En vain henk.koht pidä tomaatin mausta jos se on käynyt uunissa.
Se vain menee vituiksi.