Voiko pizzeriasta ostaa puolikkaan pitsan?

Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Kahdelle hengelle puolittaminen varmasti onnistuu, mutta miten yhden syöjän tapauksessa? Usein kokonainen pitsa on liikaa ja puolet riittäisi hyvin, luonnollisesti puoleen hintaan. Tosin puolikasta on vaikea leipoa...
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 570
Mites rainbow pakastepizzat maistuisivat?

Joissakin on 2 paketissa, eikä ole hirveän isoja. Ottaa tokan pitsan pakkasesta kun siltä tuntuu.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Onko täysin villi ajatus juolahtanut, että sen voi sitten syödä kahdessa osassa jos kerralla ei uppoa?
Aina ei pysty ottamaan annosta mukaan tai se vaikeuttaa liikkumista. Olen valehtelematta kerran vienyt takeaway-annoksen väliaikaisesti omaan pankin tallelokeroon. Lisäksi rahaa tietysti kuluu kokonaisen hinta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 769
Mites rainbow pakastepizzat maistuisivat?

Joissakin on 2 paketissa, eikä ole hirveän isoja. Ottaa tokan pitsan pakkasesta kun siltä tuntuu.
Huvittavaa kun kysyjä kysyy ravintolapizzoista niin sinä ehdotat kaupan paskimpia pakastepizzoja joita en tarjoaisi edes koiralle.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
69
Jotkin ravintolat tarjoavat lasten pizzaa mikä on pienempi ja halvempi. Oletko laittanut merkille onko sinun ravintolassa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
594
Joistain paikoistahan saa paloja/slaisseja, tarviiko sen ollut puoliympyrän muotoinen :confused:

Mainostetaan sitten yhtä paikkaa jossa näitä palasia myydään: Horus Eatery & Drinks 10 palan jälkeen voin sanoa että olen tyytyväinen
 

Jack Bauer

Merten Jack Bauer
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
219
Varmaan helpoimmalla pääsee kun kysyt sielä ravintelissa onnistuuko? Jossei puolikas niin sano, että lasten koko.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
193
Tai, jos mahdollista, niin ottaa sellaisen Calzone-pizzan, jos maistuu :)
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
93
Calzonehan on sisään paistettu pizza, jossa toinen puoli pizzasta on taitettu kanneksi ja väliin jää täytteet. On muuten outo keskustelunaihe - kenelle se pizzeriayrittäjä myisi sen toisen puolikkaan, jos vaikka asiakkaiden väliin jäisi esim. 15 minuuttia. No, joo, tappiokseen tietysti voisi ottaa, koska kaikki pizzeriayrittäjät(kin) ovat sietämättömän rikkaita riistäjäkapitalisteja (huoh).
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Vaikea kysymys, mutta yksi ratkaisu on koittaa myydä kokonaisen pitsan toista puolikasta eteenpäin ja saada rahojaan takaisin.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Tämä on semmoinen asia, mitä on vaikea käsittää. Minullakin on tämmöinen työkaveri, jolle tekee tiukkaa se puolikaskin syödä. Viikolla käytiin mäkissä, niin jaksoi justiinsa bigmacin syödä, mutta ei enää ranskiksia. Kyseessä ihan normaalipainoinen kaveri, joka ei mitään välipalojakaan napsi. Minulle ei semmoista pitsaa ole vielä eteen tuotu, joka ei yhdeltä istumalta alas menisi, eikä asia ollut sen erikoisempi nuorena ja normaalipainoisenakaan.
Varmaan riippuu myös vähän millainen käsitys kullakin on täydestä mahasta. Töissä, jos lounaalla söisin kokonaisen pitsan niin ei tarviis kyllä töitä hetkeen tehdä. Puolikkaalla muutenkin itse menen niin on mukavempi olo eikä mene liian täyteen. Jaksaisin kyllä yleensä ainakin kokonaisen pitsankin, mutta en näe järkeä siinä, kun maha tuntuu kylläiselle jo paljon aiemminkin.
 

root

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 316
No jos ei ananasta löydy, niin ei ne sitten mitään kunnollisia pizzerioita ole koska ananas kuuluu pizzaan ;)
Makunsa kullakin. Jos omistaisin pizzerian, laittaisin ikkunaan ison ananaksen kuvan, jonka päälle ajokieltomerkki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Puolikkaan pizzan kustannukset eivät ole puolet kokonaisen kustannuksista. Mutulla sanoisin että ehkä noin 70-90%
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
145
Jo Muron aikana itse sysop sanoi että ananas ei kuulu pizzaan. ;)
Ananas on arka asia. Älä koske mun ananakseen.

Voisi noita puolikkaita pitsoja ehkä mennäkin silloin kun menekkiä on enemmän, esimerkiksi lounasaikaan. Buffetissa ainakin saa lautaselleen sen verran kuin itse haluaa.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
525
Jo Muron aikana itse sysop sanoi että ananas ei kuulu pizzaan. ;)
Sysop on väärässä. Suolaisen ja makean yhdistelmä nyt vaan toimii. Se ananas tuo sellasta raikkautta jos muut täytteet on vähän jotenkin tunkkasia, esim. pelkkää lihaa. Pekoni-ananas-aurajuusto on yks oma suosikki.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 791
Ananasta voi laittaa pitsaan, mutta älä stna laita sitä uuniin!
Toinen mikä menee vituiksi uunissa on tomaatti.

imho.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
Ananasta voi laittaa pitsaan, mutta älä stna laita sitä uuniin!
Toinen mikä menee vituiksi uunissa on tomaatti.

imho.
Ei, päinvastoin. Tomaatti "kuivahtaa" juuri sopivasti uunissa ja antaa sopivaa kosteutta ja makua pizzaan.
Tosin tomaatti ei saa olla liian vetinen, muuten pizzastakin tulee vetinen. Ja juuri kuten @aessu tokaisi; ananas tuo raikautta...

Niin ja nyt varmaankin alkaa sitten taistelu siitä kuuluuko tomaati pizzaan vai ei. :D
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 791
Ei, päinvastoin. Tomaatti "kuivahtaa" juuri sopivasti uunissa ja antaa sopivaa kosteutta ja makua pizzaan.
Tosin tomaatti ei saa olla liian vetinen, muuten pizzastakin tulee vetinen. Ja juuri kuten @aessu tokaisi; ananas tuo raikautta...

Niin ja nyt varmaankin alkaa sitten taistelu siitä kuuluuko tomaati pizzaan vai ei. :D
En vain henk.koht pidä tomaatin mausta jos se on käynyt uunissa.
Se vain menee vituiksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
381
En vain henk.koht pidä tomaatin mausta jos se on käynyt uunissa.
Se vain menee vituiksi.
No, se täytyy kyllä myöntää, etten itsekkään laita tomaattia pizzaan läheskään aina. Mutta joskus oikein tekee mieli pizzaa jossa on tomaattia päällä (ja siis tomaatin laitan aina päälle, jotta ylimääräinen neste haihtuu).
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 133
Viestejä
4 196 701
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom