Myydään Vogels PFD 8522 -monitorivarsi

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
205
Myytävä tuote: Vogels PFD 8522 -monitorivarsi
Hinta: 45€ (+postit)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 25.5.2017 Verkkokaupasta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy verkkokaupan nettiportaalista. Takuuta ei ole enää.
Muuta huomioitavaa: Alkuperäisessä paketissa


Sijainti: Oulu
Toimitustapa: Nouto tai postitus
Maksutapa: Tilinsiirto, Mobilepay tai käteinen


Kuva:
175821.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
205
3-4 viikon välein tulee käytyä Rovaniemellä, joten silloin kyllä. Juuri paraikaa siellä, joten ensi kerta maaliskuun lopulla.

Tuo 45€ posteineen on vähän turhan vähän... 50€ posteineen, niin voin pistää tiistaina postiin.
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
62
No kiirettä mulla ei varsinaisesti ole, joten voin ootella ens kuulle niin saadaan kaupat tehtyä naamatusten :) Jatkellaan YV.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
205
Eikös me sovittu jo kaupat tästä :hmm:
Me sovittiin alustavasti toimitus kuukauden päähän alennettuun hintaan (minä tuon sen sulle 45€ hinnalla). Jos joku sillä välin tarjoaa pyydettävän hinnan haulla, niin kyllä se menee edelle, koska en voi olla varma oletko enää kuukauden päästä halukas ostamaan. :)
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
62
Me sovittiin alustavasti toimitus kuukauden päähän alennettuun hintaan (minä tuon sen sulle 45€ hinnalla). Jos joku sillä välin tarjoaa pyydettävän hinnan haulla, niin kyllä se menee edelle, koska en voi olla varma oletko enää kuukauden päästä halukas ostamaan. :)
No tämä ois ollu ihan hyvä tietenkin mainita heti kättelyssä. Kyllä itse ajattelin et jos sovitaan toimitus vaikka sinne kk:n päähän niin näin sitten toimitaan. Eri asia, jos oisit sanonut että myyt sen aikaisemmin jos ostaja löytyy. Siinä tapauksessa olisin todnäk. ostanut pyytämälläsi hinnalla heti.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
205
No tämä ois ollu ihan hyvä tietenkin mainita heti kättelyssä. Kyllä itse ajattelin et jos sovitaan toimitus vaikka sinne kk:n päähän niin näin sitten toimitaan. Eri asia, jos oisit sanonut että myyt sen aikaisemmin jos ostaja löytyy. Siinä tapauksessa olisin todnäk. ostanut pyytämälläsi hinnalla heti.
Se on kyllä totta, että olisi voinut asiasta erikseen mainita - my bad.

Jotenkin ajattelin, että se on selvä, koska tarjosit vähemmän kuin mitä pyysin ja vielä myöhäistetyllä toimituksella.

Tämä nyt valitettavasti menee scowlille, koska hän tulee hakemaan pyydetyllä hinnalla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 680
Viestejä
4 188 667
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom