Virtuaaliset flipperit (PC & konsolipelaaminen)

Tuli hurahdettua sitten kunnolla näihin flipuihin ja rakensin VR käyttöä varten oikean kokoisen ”pätkäflipperin” värinämoottorilla ja muilla herkuilla. On makea laitois!

IMG_4769.jpeg

Lähes päivittäin tulee omaa kabinettia tahkottua. Olen ulkkisten kanssa pelannut vuosien ajan liigaa fx3:lla ja fx:llä ja pitäähän sitä pitää koko ajan taitoja yllä.
Ostin vähän aikaa sitten Quest 3:t ja kyllä parani kuvanlaatu VR:ää käyttäessä CV1:stä. Seuraavaksi tarkoitus ottaa UEVR käyttöön, jotta voi käyttää Q3:ia fx:ssä.

Joo kyllä Quest 3 on vaan uskomattoman hyvä kuvanlaatu kun hieroo asetukset kohdalleen ja koneesta löytyy potkua. Ei paljoa aidota flipperistä eroa.
Itse pelaan link kaapelilla tuota.
Saatan laittaa tuon kabinetin vielä jossain vaiheessa myyntiin ja rakentaa uuden. Tullut taas kaikenlaista ideaa päähän, mutta nykyisestä loppuu tila kesken.
Tuota fx:ää en ole vielä testannut. @Jaaba missä noita liigoja on?

Joo kyllä Quest 3 on vaan uskomattoman hyvä kuvanlaatu kun hieroo asetukset kohdalleen ja koneesta löytyy potkua. Ei paljoa aidota flipperistä eroa.
Itse pelaan link kaapelilla tuota.
Saatan laittaa tuon kabinetin vielä jossain vaiheessa myyntiin ja rakentaa uuden. Tullut taas kaikenlaista ideaa päähän, mutta nykyisestä loppuu tila kesken.
Rakentelu on kaiken suola tässä harrastuksessa.
Tämä on viime aikoina pyörinyt mielessä, jaksaisiko ruveta säätämään.

Tuli hurahdettua sitten kunnolla näihin flipuihin ja rakensin VR käyttöä varten oikean kokoisen ”pätkäflipperin” värinämoottorilla ja muilla herkuilla. On makea laitois!

IMG_4769.jpeg

Tää on hieno, itse tein joku aika sitten Dellin vanhaan läppärilaatikkoon oman ohjaimen, jolla Pinball FX:ää ja Visual Pinballia pelailen. Aina vuoden, parin välein tulee aika kun haluaisi ostaa tuohon omistetun laitteen, tällä hetkellä olen katsonut AtGamesin Legends Pinball Micro HD:ta kun ei isommalle oikeastaan olisi tilaa.

Tässä vielä kuva omasta ohjaimesta:
GW4QO8-WAAAI3Fn

Ketjun innoittamana kokeilin myös Pico 4 -laseilla Pinball FX2 VR -peliä, tosin vain Picon omilla ohjaimilla. Kyllähän sen kanssa paremmin pääsee peliin sisälle, mutta harmi kun Pinball FX -sarja on tuollainen kuin on. Olen saanut jostain (bundlesta?) pöytiä FX:ään ja FX3:een, ja ostanut muutaman paketin FX:ään. Muihin osiin ostettuja pöytiä ei tietenkään voi pelata VR:llä, vaan pitäisi ostaa uudelleen, ei kiitos. Toivottavasti Pinball FX:ään tulee natiivisti VR tuki jossain vaiheessa. Sitä odotellessa varmaan pitää kokeilla UEVR:ta, jonka pitäisi toimia.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 667
Jäsenet
74 270
Uusin jäsen
Jautio

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom