Ratkaistu Virtalähteen tuuletin pitää kovaa ääntä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Apat
  • Aloitettu Aloitettu
Virtalähde on alkanut satunnaisesti pitämään kovaa ääntä. Pitäisikö tässä alkaa availemaan sitä itse ja tutkimaan vai pistää uutta tilaukseen? En ole hyvä tietokoneiden kanssa, joten vähän jännittää itse selvitellä tuota.

Laakeri varmaan vetelee viimeisiään.
Jos et kerta ole sinut sähköjennkanssa, niin uutta virtalähdettä vain tilaukseen. Tietämätön ottaa tuosta vielä sähköiskun ja rikkoo sen päälle koko koneen.

Itse virtalähteen vaihto on suhteellisen simppeli operaatio. Ota kuvat miten nyt kytketty ja laitat uuden samalla tapaa niin pitäisi onnistua.

Laakeri varmaan vetelee viimeisiään.
Jos et kerta ole sinut sähköjennkanssa, niin uutta virtalähdettä vain tilaukseen. Tietämätön ottaa tuosta vielä sähköiskun ja rikkoo sen päälle koko koneen.

Itse virtalähteen vaihto on suhteellisen simppeli operaatio. Ota kuvat miten nyt kytketty ja laitat uuden samalla tapaa niin pitäisi onnistua.
Kiitos vastauksesta. Pistän uuden tilaukseen. :thumbsup:

Seasonicin Focus-sarjalla on pitkä takuu, jopa 10 vuotta niin ellei tuo ole vanhempi niin kannattaahan sinne olla yhteydessä. Droonikaupan sivulta lainattuna:
*10 vuoden takuussa ensimmäiset kolme vuotta takuuvaihto tapahtuu normaalisti jälleenmyyjän kautta ja seuraavat vuodet suoraan Seasonic Europen kautta. Takuuvaihdossa Seasonicin kautta asiakas maksaa toimituskulut Saksaan Seasonicille. Tuotteen palautuskulut asiakaalle maksaa Seasonic.

Jollei jaksa olla ilman konetta prosessin aikana niin hoitaa takuuvaihdon sitten ajan kanssa, vaikka parin kympin postarit joutuu maksamaankin.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 865
Jäsenet
76 670
Uusin jäsen
meower

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom