Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi, sain juuri radeon rx 6500 xt näytönohjaimen ja mietin että mikä määrä watteja olis hyvä. Katselin juuri 600W. Olisiko se hyvä. Jos ei niin voi laittaa alas ehdotuksia jos haluaa.
Vanha riittää, mutta jos uutta ostaa, niin silloin tuo 90 € v650. halvemmat kannattaa jättää kauppaan(ellei löydy jotain helmeä), sillä kuten sanoin tarjoavat vähemmän vastinetta rahalle.Noin 300W on hyvä, jos koneesi on muuten perustasoa.
Taitaa riittää ihan se, että virtalähteestä löytyy yksi vapaa lisävirtapiuha PCIe-näytönohjaimen lisävirtaliitäntään.
90% todennäköisyydellä vanha virtalähde riittää.
Pelaamiseen olin lähinnä tarkoittanut tuota konetta. Eli onko siinä 300W virtälähteissä hyviä?Noin 300W on hyvä, jos koneesi on muuten perustasoa.
Taitaa riittää ihan se, että virtalähteestä löytyy yksi vapaa lisävirtapiuha PCIe-näytönohjaimen lisävirtaliitäntään.
90% todennäköisyydellä vanha virtalähde riittää.
Pelaamiseen olin lähinnä tarkoittanut tuota konetta. Eli onko siinä 300W virtälähteissä hyviä?
Kerroppas ensin koneen muut osat niin ei tule suositeltua mitään pommia.Pelaamiseen olin lähinnä tarkoittanut tuota konetta. Eli onko siinä 300W virtälähteissä hyviä?
Minusta taas on hyvin kyseenalaista suositella "kertakäyttöistä" poweria, jolla ei ole ollenkaan päivitysmahdollisuutta.Lähinnä nyt se, että vanha riittää ihan hyvin, jos ei ole jonkun pakettikoneen virtalähde. Jos koneessa ei ole ylikellotettua prosessoria, niin ei se virtaa niin paljon vie. Näytönohjain on suurin virtasyöppö ja sinulla on hyvin perus näytönohjain ostettuna.
Esim. tuo on oikeasti 420W ja riittää hyvin:
Thermaltake 500W Smart RGB, ATX-virtalähde, 80 Plus, musta - 54,00€
Tekniset tiedot : Yleistä Laitteen tyyppi: Virtalähde - Aktiivinen tehokertoimen korjaus (PFC) - sisäinen Teknisten tietojen vaatimustenmukaisuuswww.jimms.fi
Aina voi ostaa sen 600W+ virtalähteen, mutta siinä menee rahaa hukkaan, kun vähempikin riittäisi.
Prossuna: ryzen 5 2600, gigabyte b 450 h emolevy, 500gb SSD ja 16gb ram muistia.Kerroppas ensin koneen muut osat niin ei tule suositeltua mitään pommia.
Tuosta 10v takuulla oleva.
89,90 € | Cooler Master V650 Gold virtalähdeyksikkö 650 W 24-pin AT...
Virtalähteet / Cooler Master V650 Gold, 650 W, 100 - 240 V, 50 - 60 Hz, 4.5 - 9 A, Aktiivinen, 130 Wdatatronic.fi
Halvemmat ei tarjoa rahoille yhtäpaljon vastinetta.
Oli ajatuksena ostaa tälläinen virtalähde.
Kolink 600W Classic Power, ATX-virtalähde, 80 Plus Bronze, musta - 59,90€
Ominaisuudet : - 80 Plus Broze -sertifioitu: vähintään 88/85/85 % hyötysuhde @ 50/100/20 % kuormalla - Moderni design, jossa taipuisat litteät mustawww.jimms.fi
en siis tiedä onko ollenkaan hyvä.
Ei todellakaan ole hyvä.Oli ajatuksena ostaa tälläinen virtalähde.
Kolink 600W Classic Power, ATX-virtalähde, 80 Plus Bronze, musta - 59,90€
Ominaisuudet : - 80 Plus Broze -sertifioitu: vähintään 88/85/85 % hyötysuhde @ 50/100/20 % kuormalla - Moderni design, jossa taipuisat litteät mustawww.jimms.fi
en siis tiedä onko ollenkaan hyvä.
Juu, olin budjetti konetta miettinyt. Löytyisikö jotain halpaa mutta hyvää?Se on vähän niin, ettei tuollaista Bronzea minimitakuulla , vielä joltain Kolinkiltä, kannata ostaa "varastoon 600W" tai "tulevaan päivitystarpeeseen". Tuolle kokoonpanolle riittää paljon vähempikin ja se raha laitetaan siihen, että virtalähde kestää pidempään. Tässä esim. 5 vuoden takuulla:
Seasonic 550W B12 BC-550, ATX-virtalähde, 80 Plus Bronze, musta - 68,90€
Ominaisuudet :ATX 12 V Kiinteät kaapelit 80 PLUS Bronze -sertifioitu 5 vuoden takuu* Mitat (PxLxK): 140 x 150 x 86 mm *5 vuoden takuussa ensimmäisetwww.jimms.fi
Sitten tästä vielä 15€, ja saa @Timo 2 ehdottaman, joka sitten kestää 2x pidempään ja antaa enemmän tehoja.
Johan tässä ketjussa on jo suositeltu powereita.Juu, olin budjetti konetta miettinyt. Löytyisikö jotain halpaa mutta hyvää?