Ei en tiedä enkä viitsi arvailla mitä sinä tarkoitit.Ah joo, meni termit sekaisin. No, tietänet mitä tarkoitan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei en tiedä enkä viitsi arvailla mitä sinä tarkoitit.Ah joo, meni termit sekaisin. No, tietänet mitä tarkoitan.
Asiaa ehkä hieman sivuten, niin kyllä mulle on saksan amazonista lähetetty pari näyttistä siten että lähetystarrat on lätkäisty suoraan retail boksin kylkeen ja sitten matkaan ilman mitään lisäpahvilaatikkoa. Perille tulivat ehjinä kyllä. Tämä siis sen takia jos jollain on sellainen käsitys että kaikki kaupat aina pakkaa myyntilaatikon pahvilaatikkoon.
Taitaa olla melko yleistä nykyään että lähetetään tuohon tarrakylkeen tyyliin. Tuli itsellekin caseking.destä Näyttö tuolla tyylillä.
Lähetin huoltoon maksamalla 23€ postikuluja. Nyt sain rahat takaisin mutta en postikuluja, koska näköjään ottivat sen asiakaspalautuksena vastaan, vaikka palautuksen aikaraja meni yli. Ovelaa. Jos olisivat tehneet takuukorjauksen/vaihdon, olisivat joutuneet maksamaan myös minun postikulut.
Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.
Vaihtoehto 2) olisit odottanut kuukausitolkulla takuukorjauksen "valmistumista", lopputulos ei voi korjata ja rahat takaisin.
"mutta kun pitäisi hoitaa kohtuullisessa ajassa... mussun mussun... kyllä tuomari-isäni.... jäkätijäkäti..." tyyliset mälinät menee kuuroille korville...
Näytöt pakataan jo tehtaalla kuljetuksen kestävästi.Taitaa olla melko yleistä nykyään että lähetetään tuohon tarrakylkeen tyyliin. Tuli itsellekin caseking.destä Näyttö tuolla tyylillä.
Lähetin huoltoon maksamalla 23€ postikuluja. Nyt sain rahat takaisin mutta en postikuluja, koska näköjään ottivat sen asiakaspalautuksena vastaan, vaikka palautuksen aikaraja meni yli. Ovelaa. Jos olisivat tehneet takuukorjauksen/vaihdon, olisivat joutuneet maksamaan myös minun postikulut. Tästä lähtien tsekkaan tarkkaan asiakaspalautusehdot näistä hinta.fi/hintaseurannan halvimmista ahvenanmaan / ruotsin / vironpuljuista. Maksullinen asikaspalautus suomen postin hinnoilla ulkomaille on todella perseestä.
Hinta.fi voisi kehittää palvelua jollain merkkitäpällä, joka kertoo onko maksutonta asiakaspalautusta. Ja sijaitseeko liike suomen ulkopuolella fi-domainista huolimatta.
Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.
Vaihtoehto 2) olisit odottanut kuukausitolkulla takuukorjauksen "valmistumista", lopputulos ei voi korjata ja rahat takaisin.
"mutta kun pitäisi hoitaa kohtuullisessa ajassa... mussun mussun... kyllä tuomari-isäni.... jäkätijäkäti..." tyyliset mälinät menee kuuroille korville...
Puhumattakaan tietokoneen lähettämisestä jätesäkissä.
Varmaan paras postitus skenaario ikinä.
En ymmärrä miksi jotkut viitsivät tilata epämääräisistä puljuista säästääkseen muutaman euron. Vaikka Jimm'sissä tai Verkkokaupassa on hieman kalliimpaa, niin takuut ja palautukset ainakin toimivat ja mahdollisissa riitatilanteissa asian voi hoitaa kuluttajaviranomaisten välityksellä.
Itse käsitin niin että sai itse tuotteen hinnan takaisin mutta joutui maksamaan postikulut itse. Eli menetetty 23e vaikka todellisuudessa näin ei olisi käynyt esim. suomalaisen verkkokaupan kanssa? Jos mahdollisesti ymmärsin oikein niin ihmettelen kyllä valexin asennetta tässä.
Eivät vastaa enää edes ekk:lle. Nyt sitten rikosilmoitusta tekemään puljusta.
Tapaus saatu päätökseen. Kauan siinä menikin...ei voi kyseistä kauppaa suositella kenellekkään!