VIROLAINEN KAUPPA KNAITEK

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 200
Asiaa ehkä hieman sivuten, niin kyllä mulle on saksan amazonista lähetetty pari näyttistä siten että lähetystarrat on lätkäisty suoraan retail boksin kylkeen ja sitten matkaan ilman mitään lisäpahvilaatikkoa. Perille tulivat ehjinä kyllä. Tämä siis sen takia jos jollain on sellainen käsitys että kaikki kaupat aina pakkaa myyntilaatikon pahvilaatikkoon.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Asiaa ehkä hieman sivuten, niin kyllä mulle on saksan amazonista lähetetty pari näyttistä siten että lähetystarrat on lätkäisty suoraan retail boksin kylkeen ja sitten matkaan ilman mitään lisäpahvilaatikkoa. Perille tulivat ehjinä kyllä. Tämä siis sen takia jos jollain on sellainen käsitys että kaikki kaupat aina pakkaa myyntilaatikon pahvilaatikkoon.
Verkkilseltä lähettävät pelkässä paperipussissa.
Yksi näyttis tuli kerran lahjapaperissa :D
Ei se pahvilaatikko suojaa kuin retail boxin kulmat.
Jos on menkseen särki, niin menee kyllä.
Aika hyvät suojaukset on nois retail boxeissa.
Silti itse lähettäisin pahvilaatikossa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Taitaa olla melko yleistä nykyään että lähetetään tuohon tarrakylkeen tyyliin. Tuli itsellekin caseking.destä Näyttö tuolla tyylillä.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Taitaa olla melko yleistä nykyään että lähetetään tuohon tarrakylkeen tyyliin. Tuli itsellekin caseking.destä Näyttö tuolla tyylillä.
Näytöt ja kotelot taitaa poikkeuksetta tulla ilman pahvilaatikkoa.
Niiden retail laatikko on kuitenki paljon vahvempaa materiaalia vs näyttisten kartonkipakkaus.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
46
Lähetin huoltoon maksamalla 23€ postikuluja. Nyt sain rahat takaisin mutta en postikuluja, koska näköjään ottivat sen asiakaspalautuksena vastaan, vaikka palautuksen aikaraja meni yli. Ovelaa. Jos olisivat tehneet takuukorjauksen/vaihdon, olisivat joutuneet maksamaan myös minun postikulut. Tästä lähtien tsekkaan tarkkaan asiakaspalautusehdot näistä hinta.fi/hintaseurannan halvimmista ahvenanmaan / ruotsin / vironpuljuista. Maksullinen asikaspalautus suomen postin hinnoilla ulkomaille on todella perseestä.

Hinta.fi voisi kehittää palvelua jollain merkkitäpällä, joka kertoo onko maksutonta asiakaspalautusta. Ja sijaitseeko liike suomen ulkopuolella fi-domainista huolimatta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 187
Lähetin huoltoon maksamalla 23€ postikuluja. Nyt sain rahat takaisin mutta en postikuluja, koska näköjään ottivat sen asiakaspalautuksena vastaan, vaikka palautuksen aikaraja meni yli. Ovelaa. Jos olisivat tehneet takuukorjauksen/vaihdon, olisivat joutuneet maksamaan myös minun postikulut.
Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.

Vaihtoehto 2) olisit odottanut kuukausitolkulla takuukorjauksen "valmistumista", lopputulos ei voi korjata ja rahat takaisin.

"mutta kun pitäisi hoitaa kohtuullisessa ajassa... mussun mussun... kyllä tuomari-isäni.... jäkätijäkäti..." tyyliset mälinät menee kuuroille korville...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 183
En ymmärrä miksi jotkut viitsivät tilata epämääräisistä puljuista säästääkseen muutaman euron. Vaikka Jimm'sissä tai Verkkokaupassa on hieman kalliimpaa, niin takuut ja palautukset ainakin toimivat ja mahdollisissa riitatilanteissa asian voi hoitaa kuluttajaviranomaisten välityksellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 200
Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.

Vaihtoehto 2) olisit odottanut kuukausitolkulla takuukorjauksen "valmistumista", lopputulos ei voi korjata ja rahat takaisin.

"mutta kun pitäisi hoitaa kohtuullisessa ajassa... mussun mussun... kyllä tuomari-isäni.... jäkätijäkäti..." tyyliset mälinät menee kuuroille korville...
Itse käsitin niin että sai itse tuotteen hinnan takaisin mutta joutui maksamaan postikulut itse. Eli menetetty 23e vaikka todellisuudessa näin ei olisi käynyt esim. suomalaisen verkkokaupan kanssa? Jos mahdollisesti ymmärsin oikein niin ihmettelen kyllä valexin asennetta tässä.
 

Kaiser Soze

Johtaja
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 963
Taitaa olla melko yleistä nykyään että lähetetään tuohon tarrakylkeen tyyliin. Tuli itsellekin caseking.destä Näyttö tuolla tyylillä.
Näytöt pakataan jo tehtaalla kuljetuksen kestävästi.
Lähetin huoltoon maksamalla 23€ postikuluja. Nyt sain rahat takaisin mutta en postikuluja, koska näköjään ottivat sen asiakaspalautuksena vastaan, vaikka palautuksen aikaraja meni yli. Ovelaa. Jos olisivat tehneet takuukorjauksen/vaihdon, olisivat joutuneet maksamaan myös minun postikulut. Tästä lähtien tsekkaan tarkkaan asiakaspalautusehdot näistä hinta.fi/hintaseurannan halvimmista ahvenanmaan / ruotsin / vironpuljuista. Maksullinen asikaspalautus suomen postin hinnoilla ulkomaille on todella perseestä.

Hinta.fi voisi kehittää palvelua jollain merkkitäpällä, joka kertoo onko maksutonta asiakaspalautusta. Ja sijaitseeko liike suomen ulkopuolella fi-domainista huolimatta.
Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.

Vaihtoehto 2) olisit odottanut kuukausitolkulla takuukorjauksen "valmistumista", lopputulos ei voi korjata ja rahat takaisin.

"mutta kun pitäisi hoitaa kohtuullisessa ajassa... mussun mussun... kyllä tuomari-isäni.... jäkätijäkäti..." tyyliset mälinät menee kuuroille korville...
Mitä ostit? Valmistajaan suoraan yhteyttä ja ne hoitaa. Useamman kerran lähettänyt valmiiksi tilatulla ja maksetulla UPS:lla/DHL:llä takuuromuja maailmalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 046
En ymmärrä miksi jotkut viitsivät tilata epämääräisistä puljuista säästääkseen muutaman euron. Vaikka Jimm'sissä tai Verkkokaupassa on hieman kalliimpaa, niin takuut ja palautukset ainakin toimivat ja mahdollisissa riitatilanteissa asian voi hoitaa kuluttajaviranomaisten välityksellä.
Varsinkin Verkkokaupassa ottavat tuotteesta aina käyttöhyötyä ja rahat takaisin ei kannata ikinä. Kannattaa aina yrittää ottaa korvaava tuote tilalle ja myydä se eteenpäin.

Jos takuun ja palautusoikeuden perusteella ostelisin, kaikki hankintani tekisin Gigantista. Siellä ei vaan Threadrippereitä ja Vegoja tule olemaan.
 
Liittynyt
10.07.2017
Viestejä
2 187
Itse käsitin niin että sai itse tuotteen hinnan takaisin mutta joutui maksamaan postikulut itse. Eli menetetty 23e vaikka todellisuudessa näin ei olisi käynyt esim. suomalaisen verkkokaupan kanssa? Jos mahdollisesti ymmärsin oikein niin ihmettelen kyllä valexin asennetta tässä.
Niin, kyllä suomalainenkin verkkokauppa lähettää tuotteita korjattavaksi valmistajalle tai omalle korjausliikkeelleen. Nämä takuuhuollot saattaa kestää viikkoja/kuukausia. Jos tuote maksaa esim 500€, niin itse olisin valmis vaikka maksamaan postit siitä että, saan rahat takaisin parempaan käyttöön.
 
A

anonyymi

Vieras (tunnus poistettu)
En kyllä ymmärrä miksi täällä puolustellaan firmaa jos kyseessä on ollut normi palautus niin tottakai siitä saa rahat takaisin jos se on käyttämätön ja avaamaton ja ajan puitteissa. Onhan tässä tapahtunut selvä kusetus yritys knaitekilta.
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
46
Kyseessä oli refurbished tuote, eli käytetty. Gigabyten huolto ei onnistunut heidän osoittamassaa liikkeessä suomessa, vaan piti lähettää Viroon. Pyysin vastaavaa tilalle, mutta palauttivat rahat tilauksesta (sis. pk) mutta ei palautuksesta. Ei kiinnosta jankuttava asiointi enää.

Kyllähän tavaraa baltiasta halvalla tulee, mutta näissä taidetaan käyttää tietoisesti "postikulumuuria" blokkaamaan asiakaspalautuksia. Jos tilaatte, tilatkaa uutta varmaa tavaraa, kuten isojen brändien kännyköitä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
504
Tuli tilattua näyttö ja 1 TB WD blue M.2. Näyttö oikeanlainen, mutta ssd:stä en niinkään sanoisi. :confused:

Paketin mukana ei myöskään tullut minkäänlaista tilauslistaa/kuittia. Toki näkee sähköpostista, mutta silti. :confused2:

:tdown:
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Ei kaikki paikat enään laita mitään erillistä paperia mukaan tilauksesta. Osassa on jopa mahdollisuus valita, että haluatko kuitin pakettiin mukaan vai etkö jolloin sähköpostiin tulee vastaava kuitti. Ekologisuus nykyään muodissa ja säästäähän ne siinä rahaakin hieman.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
91
Eivät vastaa enää edes ekk:lle. Nyt sitten rikosilmoitusta tekemään puljusta.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Kyllä se tämä oranssin logon omaava firmakin osaa, Ovat mm myyntiin menneitä uusia tuotteita lähettänyt siten että myyntilootassa on osoitetarrat sun muut, muutaman kerran omin silmin nähnyt ja naureskellut että noinkohan kauppa ottaa vastaan :) Tuli vaan mieleen tuosta edellissivun viesteistä :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Eivät vastaa enää edes ekk:lle. Nyt sitten rikosilmoitusta tekemään puljusta.
Siinä sulla onkin mukava muutaman vuoden keissi sitten tiedossa.

Ja edelleenkin tuohan oli omaa tohelointia, joten et tule mitään tuolta "voittamaan".
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
91
Tapaus saatu päätökseen. Kauan siinä menikin...ei voi kyseistä kauppaa suositella kenellekkään!
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 559
Viestejä
4 190 708
Jäsenet
70 767
Uusin jäsen
Toloppainen

Hinta.fi

Ylös Bottom