- Estetty
- #51
Kumpaa palautusta tarkoitat?Joo mutta retail boxiin systeemit jne... Pahvilaatikkoon setit ja homma ok.
Takuupalautus = huoltoon, asiakaspalautus = rahat takaisin.
Kumpaa palautusta tarkoitat?Joo mutta retail boxiin systeemit jne... Pahvilaatikkoon setit ja homma ok.
Ei en tiedä enkä viitsi arvailla mitä sinä tarkoitit.Ah joo, meni termit sekaisin. No, tietänet mitä tarkoitan.
Verkkilseltä lähettävät pelkässä paperipussissa.Asiaa ehkä hieman sivuten, niin kyllä mulle on saksan amazonista lähetetty pari näyttistä siten että lähetystarrat on lätkäisty suoraan retail boksin kylkeen ja sitten matkaan ilman mitään lisäpahvilaatikkoa. Perille tulivat ehjinä kyllä. Tämä siis sen takia jos jollain on sellainen käsitys että kaikki kaupat aina pakkaa myyntilaatikon pahvilaatikkoon.
Näytöt ja kotelot taitaa poikkeuksetta tulla ilman pahvilaatikkoa.Taitaa olla melko yleistä nykyään että lähetetään tuohon tarrakylkeen tyyliin. Tuli itsellekin caseking.destä Näyttö tuolla tyylillä.
Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.Lähetin huoltoon maksamalla 23€ postikuluja. Nyt sain rahat takaisin mutta en postikuluja, koska näköjään ottivat sen asiakaspalautuksena vastaan, vaikka palautuksen aikaraja meni yli. Ovelaa. Jos olisivat tehneet takuukorjauksen/vaihdon, olisivat joutuneet maksamaan myös minun postikulut.
Itse käsitin niin että sai itse tuotteen hinnan takaisin mutta joutui maksamaan postikulut itse. Eli menetetty 23e vaikka todellisuudessa näin ei olisi käynyt esim. suomalaisen verkkokaupan kanssa? Jos mahdollisesti ymmärsin oikein niin ihmettelen kyllä valexin asennetta tässä.Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.
Vaihtoehto 2) olisit odottanut kuukausitolkulla takuukorjauksen "valmistumista", lopputulos ei voi korjata ja rahat takaisin.
"mutta kun pitäisi hoitaa kohtuullisessa ajassa... mussun mussun... kyllä tuomari-isäni.... jäkätijäkäti..." tyyliset mälinät menee kuuroille korville...
Näytöt pakataan jo tehtaalla kuljetuksen kestävästi.Taitaa olla melko yleistä nykyään että lähetetään tuohon tarrakylkeen tyyliin. Tuli itsellekin caseking.destä Näyttö tuolla tyylillä.
Lähetin huoltoon maksamalla 23€ postikuluja. Nyt sain rahat takaisin mutta en postikuluja, koska näköjään ottivat sen asiakaspalautuksena vastaan, vaikka palautuksen aikaraja meni yli. Ovelaa. Jos olisivat tehneet takuukorjauksen/vaihdon, olisivat joutuneet maksamaan myös minun postikulut. Tästä lähtien tsekkaan tarkkaan asiakaspalautusehdot näistä hinta.fi/hintaseurannan halvimmista ahvenanmaan / ruotsin / vironpuljuista. Maksullinen asikaspalautus suomen postin hinnoilla ulkomaille on todella perseestä.
Hinta.fi voisi kehittää palvelua jollain merkkitäpällä, joka kertoo onko maksutonta asiakaspalautusta. Ja sijaitseeko liike suomen ulkopuolella fi-domainista huolimatta.
Mitä ostit? Valmistajaan suoraan yhteyttä ja ne hoitaa. Useamman kerran lähettänyt valmiiksi tilatulla ja maksetulla UPS:lla/DHL:llä takuuromuja maailmalle.Kävipä sinulla hyvä tuuri. Ei tarvinnut maksaa ku 23€ ja sait rahat takaisin.
Vaihtoehto 2) olisit odottanut kuukausitolkulla takuukorjauksen "valmistumista", lopputulos ei voi korjata ja rahat takaisin.
"mutta kun pitäisi hoitaa kohtuullisessa ajassa... mussun mussun... kyllä tuomari-isäni.... jäkätijäkäti..." tyyliset mälinät menee kuuroille korville...
Puhumattakaan tietokoneen lähettämisestä jätesäkissä.
Valitettavasti voin vielä korottaa. Olen vastaanottanut eräässä liikkeessä tabletin leipäpussissa. Leivänmurut kuuluivat palautukseen. Asiakkaan mielestä tässä ei tietenkään ollut mitään ihmeellistäVarmaan paras postitus skenaario ikinä.
Varsinkin Verkkokaupassa ottavat tuotteesta aina käyttöhyötyä ja rahat takaisin ei kannata ikinä. Kannattaa aina yrittää ottaa korvaava tuote tilalle ja myydä se eteenpäin.En ymmärrä miksi jotkut viitsivät tilata epämääräisistä puljuista säästääkseen muutaman euron. Vaikka Jimm'sissä tai Verkkokaupassa on hieman kalliimpaa, niin takuut ja palautukset ainakin toimivat ja mahdollisissa riitatilanteissa asian voi hoitaa kuluttajaviranomaisten välityksellä.
Niin, kyllä suomalainenkin verkkokauppa lähettää tuotteita korjattavaksi valmistajalle tai omalle korjausliikkeelleen. Nämä takuuhuollot saattaa kestää viikkoja/kuukausia. Jos tuote maksaa esim 500€, niin itse olisin valmis vaikka maksamaan postit siitä että, saan rahat takaisin parempaan käyttöön.Itse käsitin niin että sai itse tuotteen hinnan takaisin mutta joutui maksamaan postikulut itse. Eli menetetty 23e vaikka todellisuudessa näin ei olisi käynyt esim. suomalaisen verkkokaupan kanssa? Jos mahdollisesti ymmärsin oikein niin ihmettelen kyllä valexin asennetta tässä.
Siinä sulla onkin mukava muutaman vuoden keissi sitten tiedossa.Eivät vastaa enää edes ekk:lle. Nyt sitten rikosilmoitusta tekemään puljusta.
No miten kävi?Tapaus saatu päätökseen. Kauan siinä menikin...ei voi kyseistä kauppaa suositella kenellekkään!