Vinyyli, eli lp

Regahan on kai aika vanha brittimerkki (60- luvulla ensimmäiset soittimet?), missä mun ymmärtääkseni sama suunnittelufilosofia ollut alusta asti mukana. Eli mahdollisimman simppeli design ja levylautanen tehdään painavaksi, millä sitten pyritään kaikenlaisia värinöitä tms. vähentämään. Jos nyt oikein muistan.

Itselläni on Technics SL-10 soittimena.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
308 733
Viestejä
5 237 288
Jäsenet
83 355
Uusin jäsen
Stormy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom