Lahjoitettu Vinkuva ViewSonic VA2626wm ja sen jalka -Vantaa -Varattu

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
479
Jos jollekkin vielä kelpaa, niin Koivukylästä löytyy yks kohtuukokoinen ViewSonic.
Kuvaa tulee, jota joutuu vähän kirkkaudella ja kontrastilla säätämään tilanteesta riippuen, ja joka on alkanut vanhoilla päivillään vinkumaan.
Ollut minulla random ruuveilla näyttötelineessä kiinni, joten jalan omat ruuvit ovat jossain. Jos siitä on kiinni, niin voin ruuvilaatikoista katsoa löytyisikö -tai edes korvaavaa.

Odottaa eteisessä hetkeä, jolloin saan perseeni revittyä SERrrikonteille muiden sinne menossa olevien roippeiden kanssa.

Mieluiten nouto. Mutta koska näyttö nyt ei NIIN paljoa paina, niin voin postittaakkin jos ottaja maksaa kulut... Tosin persarviolta veikkaan että XL, M-Plus tai L-Plus pakettikoon vaatinee, eli 11 - 16€.
 

Liitteet

Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
162
Hah, mulla oli kans ViewSonic, joka niin ikään vinkui. Kaipa siitä tuo firman nimi. Itselläni tuota kirkkautta ja kontrastia säätämällä sai sen vinkunan loppumaan, mutta joutui pitämään vähän himmeämpänä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
479
Höhö, joo mun mielestä myös se se vinkuna alkoi tosiaan vähän laantumaan kun pisti himmeämmäksi.
Tää vain tää kyseinen yksilö vain menee vähän turhan pimeäksi jos haluaa sen vinkunan melkein pois. Sen takia ensisijaisesti pidän sitä oikeasti serritavarana, mutta moni voi elää vinkunan kanssa kuten itsekkin tein jonkin aikaa, joten sen takia pistin vielä tänne
 
Liittynyt
02.02.2024
Viestejä
844
Hah, mulla oli kans ViewSonic, joka niin ikään vinkui. Kaipa siitä tuo firman nimi. Itselläni tuota kirkkautta ja kontrastia säätämällä sai sen vinkunan loppumaan, mutta joutui pitämään vähän himmeämpänä.
Höhö, joo mun mielestä myös se se vinkuna alkoi tosiaan vähän laantumaan kun pisti himmeämmäksi.
Tää vain tää kyseinen yksilö vain menee vähän turhan pimeäksi jos haluaa sen vinkunan melkein pois. Sen takia ensisijaisesti pidän sitä oikeasti serritavarana, mutta moni voi elää vinkunan kanssa kuten itsekkin tein jonkin aikaa, joten sen takia pistin vielä tänne
mitä enemmän laittaa kirkkautta, sen enemmän taustavalo syö sähköä ja tällöin kondensaattorit alkaa vinkumaan
mut se on viewsonicille ominaista tosiaan, ehkä ne ajatteli että sillon kun ruutua katsellaan kaiuttimista tulee sen verran möykkää ettei vinkunaa edes huomaa
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 948
Viestejä
4 297 500
Jäsenet
71 735
Uusin jäsen
Mesimeloni

Hinta.fi

Ylös Bottom