Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, tällä viikolla tulossa.Onko se kakkososa tulossa koska , tästähän taidettiin alkuperäisessä videossa mainita ? Eikös aiheena ollut sitten ne markettikoneiden hyvät puolet ?
Meillä kaikilla on omat mielipiteemme ja minä olen tienkin oikeassa. Se on sinusta itsestäsi kiinni, koetko vai etEn siis ole kieltämässä ketään kasaamasta konetta itse jos siitä tykkää ja haluaa, pahoittelen jos viestistäni jäi tällainen kuva. Ja itse asiassa haenkin juuri tuota, että jokainen saisi tehdä vapaa-ajallaan juuri sitä, mitä itse tykkää. Välillä vaan vähän tuntuu, että heitä jotka eivät kasaa konettaan itse katsotaan nenänvartta pitkin ja sellaisesta en pidä lainkaan. Toivottavasti arvioni on väärä ja tällaiset yksilöt ovat todella harvassa.
Minusta on kiva osata tehdä itse, josta usein seuraa, että osaa monia asioita, mutta ei täydellesesti.Tiettyyn pisteeseen asti joo on fiksua osata yhtä sun toista, kyseenalaistan vaan sen tason ylistyksen, mitä se täällä Suomessa tuntuu saavan, että kaikki pitäisi tehdä itse tai ei ole hyvä ihminen.
Jos homma ei muuten kiinnosta eikä ole ennestään hallussa, ei ton itsetekemällä "tuntipalkoille" välttämättä pääse.80€ taisin joo itse maksaa puolitoista vuotta sitten kun kasautin koneen juuri tuolla Jimm'sillä ja voi se joo tuollaisessa alle tonnin koneessa tuntua. Itse maksoin sellaiset pari tonnia, niin en kokenut sen olevan niin merkittävä osuus koneen hinnasta. Tosin eikös ihan Suomen oikeusjärjestelmä ole todennut, että muutama on 3-99 kpl?