En tiedä saako tällaista videota linkata tähän perään, joten poistakaa tai siirtäkää paremmalle alueelle tarvittaessa.
Tämähän ei ole varsinaisesti mikään opasvideo eikä kasaamisvideo, kun vanhasta kopasta vaan siirretään osat uuteen koppaan. Mutta minusta tässä videossa on parit hyvät jutut.
-Se epävarmuus, mikä tulee siitä, kun jotain tällaista tekee ehkä kerran pariin vuoteen ellei harvemmin. Itse ainakin tunnistan sen oikein hyvin, että kun pitkän tauon jälkeen taas kasaa konetta, niin onhan se aika epävarmaa säheltämistä välillä.
- Tyttö ei varmastikaan tee kaikkia kasausjuttuja oikeaopisesti, mutta eiköhän kaikki harrastajat tee ihan samalla tavalla. On tää ennenkin näin mennyt enkä ole saanut mitään hajalle.
- On varmasti klipattu kiroamiset pois siinä kohtaa, kun tajusi, että juuri kiinni ruuvattu emolevy täytyy poistaa, koska muuten ei poweria saa paikalleen. Been there, done that. Siinä on välillä piitänyt lähtee ulos rauhoittumaan, kun on ensin hirvitävän äheltämisen jälkeen saanut jonkun asennettua ja sitten tajuaa, että ei saakaan jotain toista komponennttia kiinni, kun se toinen on edessä.
- Se on hienoa katsoa kuinka se on ihan täpinöissään uudesta hienosta kopasta. Vaikkapa Sampsan kasaus oli todella ammattitaitoista, mutta jotenkin ei välittynyt se ilo kuinka hieno tietsikka siinä nyt sitten onkaan.
- Sellainen varoitus, että tuon tytön puhetyylista joko pitää tai se on ärsyttävintä ikinä. Tuskin on välimuotoa, vaikka tällä kasausvideolle se välillä unohtaa sen mesoamisen. Mutta katsokaas joku sen pelivideo, minä en pysty.
- Minulle tämä on ihan outo tuttavuus, mutta sattumalta katsoin Roni Backin katsauksen suomituben 2017 tapahtumista ja tämä nyt sitten on joku nouseva kyky.