Video: iPhone 13:n julkaisun ensitunnelmat

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202


Diizzel kirjoitti uutisen/artikkelin:
Apple julkaisi eilen California Streaming -tilaisuudessaan uudet iPhone 13 -älypuhelimet. Tällä videolla kertaamme noiden puhelinten keskeisimmät uudet ominaisuudet ja käymme lyhyesti myös läpi mietteitä uutuuksista.



Tarkemmin ja luettavassa muodossa uutuuksista voit lukea meidän uutisistamme perusmallin ja minin osalta sekä Pro-mallien osalta. Samassa tilaisuudessa julkaistuista iPadeista ja uudesta Watch Series 7 -älykellostakin voit lukea niiden omista uutisista.

Jos pidit videosta niin tilaa io-techin YouTube-kanava ilmaiseksi, kiitos!

Katso video Youtubessa

Linkki alkuperäiseen juttuun
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536
Näissähän on 2gb RAM muistia myös enempi viime vuoden malleihin verrattuna. iPhone 12:sta 4gb kun taas iPhone 13:sta 6gb ja iPhone 12 Pro:ssa 6gb kun taas iPhone 13 Pro:ssa 8gb. Aikaisemmin huhuiltiin että iPhone 13 Pro 1tb mallissa olisi jopa 16gb RAM mutta taitaa jäädä vain huhuksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
116
Itse otan tuon näyttöloven ja siinä samalla 100% varmuudella toimivan faceid:n joka kerta, jos pitää valita noiden androidien näytön alle laitettujen sormenjälkitunnistimien väliltä.
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202
Joko appleissa muuten on tupla sim?
Kahta SIM-korttipaikkaa laitteissa ei ole edelleenkään nähty, mutta eSIM:n kanssa kahden SIMin käyttäminen on ollut Xs-malleista asti mahdollista. Eli siis toinen SIM on perinteinen fyysinen kortti ja toisena on käytettävä sitten eSIMiä.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
2 536

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Hämmästelen edelleen tuota näyttöloven leveyden analysointia. Yhtä merkityksellinen asia, kuin se onko volumenäppäin 20 mm vai 23 mm pitkä. Ei vaikutusta yhtään mihinkään.
Onhan sillä merkitystä siihen, mitä sinne yläreunaan mahtuu. Moni käyttäjä on esimerkiksi kaivannut akkuprosenttia jatkuvasti näkyviin.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 780
Onhan sillä merkitystä siihen, mitä sinne yläreunaan mahtuu. Moni käyttäjä on esimerkiksi kaivannut akkuprosenttia jatkuvasti näkyviin.
Voi olla. Ihmettelen silti, ettei tuota näkökulmaa ole koskaan siinä yhteydessä vielä nostettu esille, kun minä olen tuota näyttölovi-asiaa katsellut analysoitavan. Miksi näyttölovi estää akkuprosentin näkymisen? Mun androidissa ei ole lovea, mutta tuossa näkyy nyt 6 asiaa toisella puolella (reunimmaisena akkuprosentti, joka on minusta tärkein tieto), ja toiset 6 sopisi kuvitellun näyttöloven toiselle puolelle. Miksi ne ilmoitukset eivät jatku sinne seuraavaan riviin, jos tila loppuu? Kuitenkin Applen laite ja siinä Applen OS.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 269
Voi olla. Ihmettelen silti, ettei tuota näkökulmaa ole koskaan siinä yhteydessä vielä nostettu esille, kun minä olen tuota näyttölovi-asiaa katsellut analysoitavan. Miksi näyttölovi estää akkuprosentin näkymisen?
Sitä täytyis melkeinpä kysyä Applelta mikä sen estää, mutta muistaakseni silloin se hävisi kun lovi ilmestyi X-malliin. Ainakin mitä pienempi lovi, niin sitä vähemmän syitä olla näyttämättä sitä lisätietoa yläreunassa.
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 019
Nyt tuo akkuprosentti pitäis mahtua kun näyttölovi pienempi. Ei ainakaan ole vielä iOS 15.0 versiossa, mutta jos tulisi jossain päivityksessä.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 780
On kyllä vähän hölmöä, ettei tuohon iPhoneen mahdu tuon enempää. Omassa Samsung A51:ssä mahtuu tuollaiset. Näyttölovi sopiisi varmaan tuohon väliin. iPhonessa pyöreämmät kulmat kyllä. Itse taidan ostaa seuraavaksi kyllä iPhonen.

1631807049108.png
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 019
On kyllä vähän hölmöä, ettei tuohon iPhoneen mahdu tuon enempää. Omassa Samsung A51:ssä mahtuu tuollaiset. Näyttölovi sopiisi varmaan tuohon väliin. iPhonessa pyöreämmät kulmat kyllä. Itse taidan ostaa seuraavaksi kyllä iPhonen.

iPhone XS mallissa (jossa myös näyttölovi) kuvakkeita on ohjauskeskuksessa eli ei näy päänäytöllä. Ei noi kaikki mahdu silti päänäytölle vaikka näyttölovi on noissa uusissa pienempi.
1631807722767.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 767
Eikös viimevuonnakin ollut se etulasi vahvempaa ja takaa suoja uupui?
Itse toivoin, että olisi molemmin puolin se vahvempi lasi...
Onkos kellä tästä tietoa?
 

Poppamies

Que pasa, ese?
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 681
Androidissakin lisäoptioa joka pitää aktivoida?
iOS = ei onnistu
Android = täppäämällä päälle.

Tuohon kun on tottunut niin on häiritsevää ettei sitä ole.

Harkitsin muijalle synttäriksi tällaista mut häviää muutamassa asiassa 3v Android puhelimelle, niin ei kyllä onnistu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 424
Viestejä
4 161 213
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom