Arvonta Video + arvonta: Kasataan pelitietokone Fractal Terra -koteloon

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
774
Osallistu arvontaan vastaamalla kysymykseen:

Fractal antoi meille luovan kuvan PC-koteloista North- ja Terra-sarjoillaan. Minkä tuotekategorian haluaisit heidän ottavan haltuun seuraavaksi?

Vastaajien kesken arvotaan 2 kpl Fractal Terra-koteloita (selvitän voiko itse valita värin). Osallistumisaikaa on 23.11.2023 klo 23:59 asti.
Ilmalämpöpumppujen ulkoyksiköt.
 
Liittynyt
26.02.2021
Viestejä
1
Fractalilta olis kova saada Terran värimaailmaan ja teemaan sopivat näppäimistöt ja hiiret kaupan hyllyille
 
Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
35
Osallistu arvontaan vastaamalla kysymykseen:

Fractal antoi meille luovan kuvan PC-koteloista North- ja Terra-sarjoillaan. Minkä tuotekategorian haluaisit heidän ottavan haltuun seuraavaksi?

Vastaajien kesken arvotaan 2 kpl Fractal Terra-koteloita (selvitän voiko itse valita värin). Osallistumisaikaa on 23.11.2023 klo 23:59 asti.
No kai se on pakko vastata ilmajäähy myös omalta osaltani.
 

kuoris

Tukijäsen
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
3 358
Pieni LCD näyttö jonka saisi koteloon kiinni näyttämään lämpötiloja ja muuta kuten vanhaan hyvään aikaan. Taitaa olla sellainen vielä itsellä tallessa joka menee 5 1/4 tuuman asemapaikkaan.

PS. Hyviä koteloita tekevät!
 
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
20
Seuraavassa videossa voisitte käydä läpi kaapeloinnin ja etenkin custom made kaapelipituudet. Pysyykö äijillä pihdit käsissä itse pätkiä ja niputtaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 071
Etätyökotelot. Eli normi kotelo jossa lisäksi läppärin telakka. Erilliset KVM jutut on liian 90-lukua.
 

Kimi625

Vähintäänkin eeppinen näpertelijä.
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
624
Osallistu arvontaan vastaamalla kysymykseen:

Fractal antoi meille luovan kuvan PC-koteloista North- ja Terra-sarjoillaan. Minkä tuotekategorian haluaisit heidän ottavan haltuun seuraavaksi?

Vastaajien kesken arvotaan 2 kpl Fractal Terra-koteloita (selvitän voiko itse valita värin). Osallistumisaikaa on 23.11.2023 klo 23:59 asti.
Prosessorien jäähyjä tai emolevyjen teemaan sopivia rameja
 
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
34
Olisi mielenkiintoista nähdä Linux bechmarkkausta samalla raudalla, saman teholuokan Nvidia ja Radeonilla näytönohjaimilla.
Eniten tuossa kiinnostaisi kumpi, Nvidia vai Radeon, olisi parempi valinta Linuxin käyttöön.
 
Liittynyt
19.10.2020
Viestejä
11
Peli- tai sähköpöytä. Esimerkiksi pöytä johon olisi integroitu koppa. Lisäksi siihen liittyvää modulaarista tilpehööriä jolla tehdä ultimaattinen datauspiste.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 642
Viestejä
4 222 320
Jäsenet
71 074
Uusin jäsen
Hartsa24

Hinta.fi

Ylös Bottom