Viaplay

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Arvokoodia ei löytynyt. Vaikka oon vanha tilaaja.
Edut: Kirjoitin for pienellä... :D toimii..
Edit2: voiko ton irtisanoa heti ja oikeus jatkuu 3kk, vai täytyykö vikana päivänä?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 089
Arvokoodia ei löytynyt. Vaikka oon vanha tilaaja.
Edut: Kirjoitin for pienellä... :D toimii..
Edit2: voiko ton irtisanoa heti ja oikeus jatkuu 3kk, vai täytyykö vikana päivänä?
Kun nuo on alennus laskutukseen (eli laskutus on 4.33€ / kk) kolmen kuukauden ajan, niin jos irtisanot tilaus loppuu viimeisen maksetun jakson loppuun, eikä seuraavaa enää laskuteta.
Jos siis tilaan tänään, ja irtisanon tänään, tilaus päättyy 29.9. eikä muita laskutuskin mene kuin tuo eka 4.33€.

(Jos tilaan tänään ja haluan nauttia koko 3kk tarjousjakson, pitää tilaus irtisanoa joskus välillä 30.10.-28.11., niin se päättyy 29.11.)
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Onko kellään suositella rikossarjoja Viaplaysta?

Itse olen aikaisemmin tykännyt mm. Sopranos, The Wire / Langalla, Boardwalk Empire, True Detective kausi 1, Breaking Bad, Narcos.

Onko mitään noiden tyyllisiä?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
611
Kun nuo on alennus laskutukseen (eli laskutus on 4.33€ / kk) kolmen kuukauden ajan, niin jos irtisanot tilaus loppuu viimeisen maksetun jakson loppuun, eikä seuraavaa enää laskuteta.
Jos siis tilaan tänään, ja irtisanon tänään, tilaus päättyy 29.9. eikä muita laskutuskin mene kuin tuo eka 4.33€.

(Jos tilaan tänään ja haluan nauttia koko 3kk tarjousjakson, pitää tilaus irtisanoa joskus välillä 30.10.-28.11., niin se päättyy 29.11.)
Ei toiminut aktiivisella tilillä tuo alennuskoodi. Tarvitsi sellaisen tilin, jolla ei ole voimassa olevaa tilausta. Sellainen tili nyt löytyy varmaan jokaiselta (toimiiko myös uudella?). Elisa aitio on toteutettu ihan hanuristi ja vaatii uuden sovelluksen ja tunnusten aktivoinnin. Elisa aitiota ei löydy esim. PS4:lle. Ei näin.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 089
Ei toiminut aktiivisella tilillä tuo alennuskoodi. Tarvitsi sellaisen tilin, jolla ei ole voimassa olevaa tilausta. Sellainen tili nyt löytyy varmaan jokaiselta (toimiiko myös uudella?). Elisa aitio on toteutettu ihan hanuristi ja vaatii uuden sovelluksen ja tunnusten aktivoinnin. Elisa aitiota ei löydy esim. PS4:lle. Ei näin.
Ei kun juuri näin. Siis asiakashankinnan vinkkelistä katsottuna.
Viaplay + aition ideahan on tuoda molemmille uusia asiakkaita.
Käytännössä Elisa sai kerralla kaikki Viaplayn asiakkaat rekisteriinsä.
Samoin Viaplay kaikki Elisa-aition asiakkaat itselleen.

Mutta palvelumuotoilua olisi voinut kenties harrastaa enemmänkin, asiakkaalle jää turhaa työtä + kaksi appia (ellei ole Elisa viihteen boksillinen asiakas ennestään), kuten pointtasitkin.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Toisaalta tuo kahden erillisen palvelun kuviohan on nyt vain siirtymävaiheen vaivana. Käsittääkseni Elisa Viaplayn pitäisi aueta syksyn aikana, joka siis tulee olemaan Viaplay lisättynä Elisa Viihde Aition sisällöillä. Erillinen Elisa Viihde Aitio loppuu kokonaan. (Viaplay vastaa uuden palvelun teknisestä puolesta, Elisa myynnistä ja promotoinnista.)
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 871
Oliko tälle jotakin "parasta ennen päiväystä"?
Vastaavia tarjouksia on tullut aiemminkin. Tiheimmillään taisi tulla kerran kuussa, aina sama koodi, ns. viimeinen päivä vain siirtyi eteenpäin. Nyt voi olla eri mutta jos ei nyt tilaa niin kannattaa ainakin kokeilla myöhemminkin.

Onko kellään suositella rikossarjoja Viaplaysta?

Itse olen aikaisemmin tykännyt mm. Sopranos, The Wire / Langalla, Boardwalk Empire, True Detective kausi 1, Breaking Bad, Narcos.

Onko mitään noiden tyyllisiä?
Ei ehkä ihan samaa tyyliä, mutta on siellä katsottavia, IMO, rikossarjoja jos ei jo muualta ole katsonut, vaikkapa Blacklist, Bosch ja Blindspot.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Vastaavia tarjouksia on tullut aiemminkin. Tiheimmillään taisi tulla kerran kuussa, aina sama koodi, ns. viimeinen päivä vain siirtyi eteenpäin. Nyt voi olla eri mutta jos ei nyt tilaa niin kannattaa ainakin kokeilla myöhemminkin.


Ei ehkä ihan samaa tyyliä, mutta on siellä katsottavia, IMO, rikossarjoja jos ei jo muualta ole katsonut, vaikkapa Blacklist, Bosch ja Blindspot.
Ei kyllä minuun aikakaan blacklist tai borsch iske eivätkä mielestäni yllä lähellekkään noiden mainitsimieni sarjojen tasolle.

Pitääpäs jossain välissä katsoa tuo Blindspot
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
819
Toisaalta tuo kahden erillisen palvelun kuviohan on nyt vain siirtymävaiheen vaivana. Käsittääkseni Elisa Viaplayn pitäisi aueta syksyn aikana, joka siis tulee olemaan Viaplay lisättynä Elisa Viihde Aition sisällöillä. Erillinen Elisa Viihde Aitio loppuu kokonaan. (Viaplay vastaa uuden palvelun teknisestä puolesta, Elisa myynnistä ja promotoinnista.)
On tässä siirtymävaiheessa se hyvä puoli, että ilmaisella Viaplay -kuukaudella sai yhdistymisen myötä myös Elisa Aition käyttöön. Viaplayn ilmaiskuukausi loppui ajat sitten, mutta Aitiota pystyy katsomaan nyt ilmaiseksi, koska on eri tunnusten takana. Palvelut eivät siis keskustele keskenään. Tämä sopii hyvin itselleni, sillä nyt voi katsella noita Aition suomalaisia sarjoja hiljalleen pois. Ei ehtinyt kaikkea vajaassa kuukaudessa katsella, kun piti käyttää suurin osa ajasta parin Viaplayn palvelussa olevan sarjan uusimpiin kausiin.
Elieli... toivottavasti viivästyy tuo palvelut yhdistävän ja uudistetun appin tuleminen.
 
Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 871
Pitääpäs jossain välissä katsoa tuo Blindspot
Alkaa mennä off topiciksi.. Jos Blacklist ei kiinnosta älä odota liikaa tuolta. Peruskuvio kun on samankaltainen, FBI:n ryhmä saa ulkopuolisen jäsenen, ratkotaan rikoksia jaksoittain ja taustalla on isompi hämärä kuvio.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
Fargo oli todella positiivinen yllätys. Suosittelen sarjaa muillekkin. Sarja on paljon parempi kuin itse leffa oli.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Samaa mieltä kyllä tästä. Ja jokainen kausi on hyvin erilainen toisistaan ja kukin katsomisen arvoinen.
Kyllä. Omaan makuun 1. kausi kyllä paras. 5/5

Muutkin ihan hyviä, kaikki tuli katsottua aikaa sitten. Voisi katsoa 1. kauden jopa uudelleen, jos ei muuta katsottavaa tutustumisen aikana löydä.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 067
Onko kellään suositella rikossarjoja Viaplaysta?

Itse olen aikaisemmin tykännyt mm. Sopranos, The Wire / Langalla, Boardwalk Empire, True Detective kausi 1, Breaking Bad, Narcos.

Onko mitään noiden tyyllisiä?
Chicago PD.
Tuon ongelmana tosin vaan se että se on osa "Chicago franchisea" ja tuossa tulee crossover-jaksoja Chicago Firen ja Chicago Medin kanssa.
Itteä tuo ei ole häirinny, olen kattonu kaikkia kolmea sarjaa nyt "kronologisesti" ja kaikista olen tykänny mutta jos nuo kaksi muuta ei kiinnosta niin voi jäädä muutamat jutut ja asiayhteydet pimentoon.
Koko trilogian kattominen pitäskin alottaa Chicago Firestä, melko alussa heti tulee jo pari juttua jotka aukaisee myöhempiä asioita paremmin.

 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Chicago PD.
Tuon ongelmana tosin vaan se että se on osa "Chicago franchisea" ja tuossa tulee crossover-jaksoja Chicago Firen ja Chicago Medin kanssa.
Itteä tuo ei ole häirinny, olen kattonu kaikkia kolmea sarjaa nyt "kronologisesti" ja kaikista olen tykänny mutta jos nuo kaksi muuta ei kiinnosta niin voi jäädä muutamat jutut ja asiayhteydet pimentoon.
Koko trilogian kattominen pitäskin alottaa Chicago Firestä, melko alussa heti tulee jo pari juttua jotka aukaisee myöhempiä asioita paremmin.

Mä en oo kattonut mitään muuta "Chicagoa" kuin tota PD:tä. Ei vaan kiinnosta noi muut, mutta en tunne että olisin missannut juuri mitään. Kyllä ne muutamat crossoverit pystyy järkeilemään vaikka ei olisi muita sarjoja katsonut. Vaikka nää kaikki kyttäsarjat nyt on melkein kopioita toisistaan, niin tästä pidän koska se pääosan esittäjä on niin hyvä näyttelijä (Jason Beghe).
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 637
Poika tykkä katella noita Chicago-sarjoja ja sivusta olen sitten minäkin niitä muutaman jakson katsonut, mutta on kyllä niin kornia menoa, että ei vaan pysty. Ei sentään CSI-tason korniutta, mutta paikoitellen aika lähellä ollaan. Käsikirjoituksesta tulee monin paikoin enemmän mieleen joku Baywatch, kuin vakavasti otettava sairaala/poliisisarja. :D
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Poika tykkä katella noita Chicago-sarjoja ja sivusta olen sitten minäkin niitä muutaman jakson katsonut, mutta on kyllä niin kornia menoa, että ei vaan pysty. Ei sentään CSI-tason korniutta, mutta paikoitellen aika lähellä ollaan. Käsikirjoituksesta tulee monin paikoin enemmän mieleen joku Baywatch, kuin vakavasti otettava sairaala/poliisisarja. :D
Sitä se on kun pitää saada murhakeissi selvitettyä 42 minuutissa. Pelleilyksihän se menee, mutta ei voi mittään.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
484
VINKKI:

Onko muut huomanneet että Viaplay on yhdistynyt Elisa Aition kanssa ja samaan hintaan saa nyt ilmaiseksi aktivoitua myös Elisa Aition eli paljon suomalaisia ohjelmia ja elokuvia tulee Viaplayn kylkeen nykyään. Tällä hetkellä Elisa Aition ohjelmat näkyvät vain Elisan sivuilla mutta sinne pääsee ilmaseksi niillä Viaplayn tunnuksilla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 218
VINKKI:

Onko muut huomanneet että Viaplay on yhdistynyt Elisa Aition kanssa ja samaan hintaan saa nyt ilmaiseksi aktivoitua myös Elisa Aition eli paljon suomalaisia ohjelmia ja elokuvia tulee Viaplayn kylkeen nykyään. Tällä hetkellä Elisa Aition ohjelmat näkyvät vain Elisan sivuilla mutta sinne pääsee ilmaseksi niillä Viaplayn tunnuksilla.
Täällä on aika paljonkin asiasta puhuttu, kuten siitäkin että kk maksu on nyt 3e kalliimpi kuin ennen kuin elisa osti viaplayn ja pakkokauppasi meille elisa turhion.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Joka vuosi on on ollut ainakin osan aikaa Valioliigan vuoksi mutta tänä vuonna ei tule enää, 34.99€ on yksinkertaisesti vain jo liikaa 3-4 Spursin pelistä per kk.
 
  • Tykkää
Reactions: Sid

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
Joka vuosi on on ollut ainakin osan aikaa Valioliigan vuoksi mutta tänä vuonna ei tule enää, 34.99€ on yksinkertaisesti vain jo liikaa 3-4 Spursin pelistä per kk.
Jos kiinnostaisi tilata jos vain olisi vanhalla hinnalla, niin vanhanlaista urheilupakettia saa yhä DNA:n kautta: Viaplay Sport | DNA

Ei käsittääkseni vaadi mitään DNA TV -tilausta tms. DNA toimittaa aktivointikoodin Viaplayhyn, ja maksu menee DNA:lle.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Jos kiinnostaisi tilata jos vain olisi vanhalla hinnalla, niin vanhanlaista urheilupakettia saa yhä DNA:n kautta: Viaplay Sport | DNA

Ei käsittääkseni vaadi mitään DNA TV -tilausta tms. DNA toimittaa aktivointikoodin Viaplayhyn, ja maksu menee DNA:lle.
Kiitos Zat tästä, tarkistetaan otteluohjelma ja laitetaan harkintaan :)
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Täällä on aika paljonkin asiasta puhuttu, kuten siitäkin että kk maksu on nyt 3e kalliimpi kuin ennen kuin elisa osti viaplayn ja pakkokauppasi meille elisa turhion.
Ja Elisa 'Aution' sisältö on suurimmaksi osaksi roskaa.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Aitiossa on paljon kotimaisia sarjoja, jos niiden ystävä on. Eipä kyllä tule varmaan itsekään koskaan enää maksettua viaplaystä, 13 euroa kuussa on vaan liikaa kun tuo Aitio ei itselle oikein mitään tuo lisää. Joskus on tullut jopa kuukausi jatkettua ilmaisjakson jälkeen kun on joku sarja ollut katselussa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 218
Aitiossa on paljon kotimaisia sarjoja, jos niiden ystävä on. Eipä kyllä tule varmaan itsekään koskaan enää maksettua viaplaystä, 13 euroa kuussa on vaan liikaa kun tuo Aitio ei itselle oikein mitään tuo lisää. Joskus on tullut jopa kuukausi jatkettua ilmaisjakson jälkeen kun on joku sarja ollut katselussa.
Juu on kyllä vitun suolainen hinta kun samalla saa maksettua sekä amazon primen että disney plussan.
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Juu on kyllä vitun suolainen hinta kun samalla saa maksettua sekä amazon primen että disney plussan.
Ei ole ihme että hinta nousee, kun jakelevat niitä ilmaiskoodeja niin paljon. Minäkin olen ehkä 2kk yhteensä maksanut ja joku 10kk katsellut ilmaiskoodeilla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 218
Ei ole ihme että hinta nousee, kun jakelevat niitä ilmaiskoodeja niin paljon. Minäkin olen ehkä 2kk yhteensä maksanut ja joku 10kk katsellut ilmaiskoodeilla.
Itse esim gigantin ostoksen kaupanpäällis koodeilla, mutta kyllähän ne varmasti gigantilta niistä rahaa saavat.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Yllättävän positiivinen ollut tämä Viaplay, kun 3kk koodeilla on päässyt katsomaan. Jos vertaa vaikka Netflix palveluun, niin Viaplayssa on ihan oikeita elokuviakin, eikä sellaisia Netflix tyyppisiä keskinkertaisia tuotoksia. Yllättävän mukava ollut myös katsoa Fox -kanavan tarjontaa, vaikka toki sitä näkisi mainosten kanssa myös kaapelitv:stä, niin silti on tullut katsottua.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Katsomissuositus varauksella, jos paatoksellinen, vanhan liiton USA is Best action-rymistely uppoaa, niin kannattaa katsastaa Seal Team niminen sarjarymistely.

Tää on tehty ihan sillä perinteisellä kaavalla, Paha Ulkomaalainen tekee jossain huitin vitussa jotain, Amerikkalainen Sankari tulee ja pelastaa päivän. Mukaan on ujutettu myös jonkinlaista draaman kaarta ja pidempää hahmojen kehittymistä. Katoin ekan jakson mentaliteetilla "tsekataan nyt kun ei muutakaan ole listalla", mutta tuli toljotettua kaikki kaudet melkein putkeen kun tämä on oikein oivaa aivot narikkaan -viihdettä kahvi- ja lounastauoille kotiin. Pääosassa David Boreanaz, joka voi olla ysärillä ja nollarila telkkaria tuijottaineille tuttu naama :cool:
 

juupeliskuupelis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.08.2020
Viestejä
598
Katsomissuositus varauksella, jos paatoksellinen, vanhan liiton USA is Best action-rymistely uppoaa, niin kannattaa katsastaa Seal Team niminen sarjarymistely.

Tää on tehty ihan sillä perinteisellä kaavalla, Paha Ulkomaalainen tekee jossain huitin vitussa jotain, Amerikkalainen Sankari tulee ja pelastaa päivän. Mukaan on ujutettu myös jonkinlaista draaman kaarta ja pidempää hahmojen kehittymistä. Katoin ekan jakson mentaliteetilla "tsekataan nyt kun ei muutakaan ole listalla", mutta tuli toljotettua kaikki kaudet melkein putkeen kun tämä on oikein oivaa aivot narikkaan -viihdettä kahvi- ja lounastauoille kotiin. Pääosassa David Boreanaz, joka voi olla ysärillä ja nollarila telkkaria tuijottaineille tuttu naama :cool:
Katsoin ekan kauden ja kyllähän se oli ihan katsottavaa. Tosin vähän liikaa perhedraamaa sun muuta mun makuun, niin en jatkanut ekan kauden jälkeen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Yllättävän positiivinen ollut tämä Viaplay, kun 3kk koodeilla on päässyt katsomaan. Jos vertaa vaikka Netflix palveluun, niin Viaplayssa on ihan oikeita elokuviakin, eikä sellaisia Netflix tyyppisiä keskinkertaisia tuotoksia. Yllättävän mukava ollut myös katsoa Fox -kanavan tarjontaa, vaikka toki sitä näkisi mainosten kanssa myös kaapelitv:stä, niin silti on tullut katsottua.
Viaplayssä tykkäsin erityisesti siitä, että tarjonnassa myös hyvin %-osana vanhoja elokuvia (<1960). Moitittavaa sitten huonosti muuttuva/lisääntyvä tarjonta.
 

Sid

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
87
Joka vuosi on on ollut ainakin osan aikaa Valioliigan vuoksi mutta tänä vuonna ei tule enää, 34.99€ on yksinkertaisesti vain jo liikaa 3-4 Spursin pelistä per kk.
Samaa olen manannut, mutta hermo kuitenkin petti lauantaina ja tilasin paketin. On se kyllä helvetin kallis, kun katsoo vain oman suosikkijoukkueen pelit.
 
Liittynyt
21.02.2019
Viestejä
1 965
Mulle Viaplay on sellainen runsaudensarvi, että vanhana sport-asiakkaana maksamani vajaat 30€ on bargain. NHL, Valioliiga, NFL, darts ja satunnainen snooker ja kirsikkana kakun päällä vielä Huuhkajien pelejä. Varmaan unohdinkin jonkun lajin. Jos pakotetaan ottamaan sarjat ja jotain leffoja päälle, nouskoot sen vitosen. Mua ei huimaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Sid

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Samaa olen manannut, mutta hermo kuitenkin petti lauantaina ja tilasin paketin. On se kyllä helvetin kallis, kun katsoo vain oman suosikkijoukkueen pelit.
Itse sain juuri katsottua All or Nothing: Tottenham ja kyllähän kaipuu otteluiden katsomiseen nousi tuon sarjan myötä.

.. mutta Spursin avaustappio kotonaan Evertonille ja ottelun katsoneiden mukaan täysin hengettömän Spursin esitys kyllä vielä pitää vierailemasta Viaplayn sivustolla.

Jos Bale siirtyisi Spursiin, siinä tilanteessa pyörrän kylläkin vauhdilla päätökseni :)

Nauti kuitenkin peleistäsi, rahaahan se vain loppupeleissä on ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Sid

Sid

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
87
Jos Bale siirtyisi Spursiin, siinä tilanteessa pyörrän kylläkin vauhdilla päätökseni
Ja sehän tapahtuu!

Itsehän olen Poolin miehenä kokenut tuloksellisesti hyvien kausien nostavan Viaplay-sisällön arvoa maksamisen arvoiseksi. :cool:
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
602
Onko porukka käyttänyt noita gigantin "isompien" ostosten mukana tulevia Viaplay 3kk koodeja vanhoille käyttäjille, joilla ei ole ollut hetkeen voimassa olevaa tilausta? Tuossa koodissa lukee kyllä, että "vain uusille käyttäjille", mutta tämä on kyllä aikamonessa muussakin Viaplay koodissa lukenut, mutta silti on toiminut vanhoilla käyttäjillä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Jos tulisi pelkkä moottoriurheilu(nascar/indy yms) erikseen maksettavaksi niin voisin olla kiinnostunut, muuta urheilua en moottori.u:n lisäksi seuraa niin sillä ei ole mitään annettavaa itselle. Ja nyt kun AoS on disneyssä, on vaikeaa nähdä että Viaplayn tilaamiselle olisi koskaan mitään syytä enää.
 
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
149
Onko porukka käyttänyt noita gigantin "isompien" ostosten mukana tulevia Viaplay 3kk koodeja vanhoille käyttäjille, joilla ei ole ollut hetkeen voimassa olevaa tilausta? Tuossa koodissa lukee kyllä, että "vain uusille käyttäjille", mutta tämä on kyllä aikamonessa muussakin Viaplay koodissa lukenut, mutta silti on toiminut vanhoilla käyttäjillä.
Olen käyttänyt. Hyvin toimii.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
Ps4 appsilla Viaplay ilmoittaa, että sarja loppuu. Nyt kun katson älytelkkarin appsilla, (Android) niin ei sanaakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
241
Vieläkös noita 3kk viaplayn koodeja ostoksissa tulee, ja jos tulee, niin missä? Ei tuo linkki itsellä toiminut ja muutamia tuotteita selatessa ei ollut mainintaa.
Kuitissa oli koodi kun osti yli satasella, eilen tuli käytettyä omasta elokuisesta ostoksesta. Sivusto tosin näkyy olevan ainakin vielä auki vaikka piti olla 15.10. asti tuo kampanja.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 541
Samsung telkkari ei ole tänään päästänyt viaplay sisään ollenkaan. Asensin uudelleen mutta silti vain herjaamaan että sisäänkirjautuminen ei ole mahdollista juuri nyt. Tiedä sitten onko tuonut päivitetty tms. 3.2.9. versio.

Edit. Näköjään 20.10. päivittynyt. Muilla ongelmiaan?

Edit 2. Smart hub resetointi ratkoi ongelman.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 419
3kk "koeaika" lähestyy loppuaan ja sanoin palvelun irti. Sen verran ikävät mielikuvat on Elisan puhelinmyyjistä ja siitä Elisa Viihteen pakkomyynnistä, että tämä yhteistyö ei innosta jatkamaan maksavana asiakkaana. Palvelu itsessään on ihan ok, mutta ei mitään erityistä ja näitä muitakin palveluita on niin paljon, mistä valita joten näkemiin vaan. Vielä kerkeää kuukauden verran katsella.
 
Liittynyt
21.05.2018
Viestejä
383
Huomasin eilen jännän jutun. Oon kattonut How I Met Your Mother -sarjaa Netflixistä, mutta lopetin sen tilauksen ja vaihdoin Viaplayhyn. Nyt huomasin sellasen jutun, että sarjan äänet on jotenkin korkeemmat.

Alkutunnari tulee kuin korkeemmalla sävelellä ja hahmojenkin äänet on smurffimaisempia. Mistähän tää johtuu? :rofl2::hmm:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Huomasin eilen jännän jutun. Oon kattonut How I Met Your Mother -sarjaa Netflixistä, mutta lopetin sen tilauksen ja vaihdoin Viaplayhyn. Nyt huomasin sellasen jutun, että sarjan äänet on jotenkin korkeemmat.

Alkutunnari tulee kuin korkeemmalla sävelellä ja hahmojenkin äänet on smurffimaisempia. Mistähän tää johtuu? :rofl2::hmm:
Kokeilin pikaa yhtä satunnaista jaksoa mutta en tunne sarjaa niin mahdoton sanoa.

Jos ei johdu siitä että ääni on vaan miksattu eri tavalla ja downmiksattu 2-kanavalle näihin versioihin niin sitten smurffimaisuus voisi johtua ns. PAL speedupista. Miksi muuten logona oli "FOX+"?

edit: PAL speedup se varmaan on, googlella löytyy muitakin ihmettelyitä
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 076
smurffimaisuus voisi johtua ns. PAL speedupista. Miksi muuten logona oli "FOX+"?
Tuohan se, ja käsittääkseni pätee kaikkeen Viaplayn sisältöön, joka oli alun perin 24 fps. Ne on kaikki nopeutettu 25 fps:ksi, eikä äänen korkeutta ole keinotekoisesti "korjattu" kuten Yle tekee nykyään.

"Fox+" on kai vain joku perus brändäyskuvio. Kaikki Foxin sarjat Viaplayssä on merkitty niin.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Suomen peliä juuri katsoen kaapelin kautta neloselta kiinnitti heti huomiota että kuva on huomattavasti parempi kuin Viaplaylla perus Valioliiga- tai maajoukkuepelit.

Ääni taasen yllättävänkin alhainen, sai nostaa volumea vahvistimesta reippaasti.

Onko kukaan muu tehnyt vertailua kuvanlaadun suhteen ?

100/10 kuitu täällä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
49
Viaplayn Fox+-sarjoissa on nykyään sellainen puute, että 5.1-äänet eivät ole saatavilla. Keväällä esimerkiksi X-Filesissä oli vielä monikanavaäänet (Dolby Digital 5.1), mutta ne poistuivat joskus kesällä, kun lähdemateriaali vaihtui Fox+-vesileimalla varustettuihin versioihin. Laitoin tästä palautattakin Viaplayn asiakaspalveluun: vastauksena tuli vain jotain höpötystä, että monikanavaäänet on vain uudemmissa sarjoissa. Kuitenkin noihin vanhoihinkin X-Files-jaksoihin on remasteroinnin yhteydessä miksattu 5.1-ääniraita, joka olisi mukava saada käyttöön. Sama ongelma on myös niissä X-Filesin uudemmissa 2010-luvun jaksoissa ja esimerkiksi 24-sarjassa: pelkät stereoäänet saatavilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 683
Viestejä
4 188 779
Jäsenet
70 779
Uusin jäsen
K01571N3N

Hinta.fi

Ylös Bottom