Vesiblokin vaihto / takuu / merkit

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 799
Empä löytänyt täältä vielä aiheeseen liittyvää lankaa eli perustetaampa asian pohjalta topici niin saadaan tietoa eteenpäin jos sellaista sattuu löytymään :)

Tarkoituksena siis kartoittaa miten eri valmistajat suhtautuu coolerin vaihtoon eli vesiblokin vaihtoon.

Omia arvailuja mitä ohi mennen puheista tullut. Korjailen tähän varmempaa listaa jos saadaan topiciin tarkempaa infoa:

- Evga mainitsi vissiin ihan yleis takuuehdoissa (kaikkia näyttiksiä koskien), että vesiblokin vaihton on sallittua takuun aikana, pois lukien toki asennusvirheet yms.
- Mutuilua että MSI olisi myös antanut luvan vaihtaa blokin näyttiksiin ja takuuseen taas toimitus vakio jäähyllä.
- Gigabytestä myös samanmoisia huhuja, mutta vielä reilummin mutuilun varassa, kun MSI.

Muut merkit ovat arvotuksia itselleni. Samoin esim founders editionit kiinnostaa Nvidialta, koska ne yleisesti vesiblokille ok valintoja, toki nykyisin tuntuu saavan aika useesti paremmilla jäähyillä olevia samaan hintaan kun founders editionionia eli se hyöty hieman karisee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 493
Vesiblokin asentamisesta tiedusteltu aspasta muiden asioiden yhteydessä:

Minä: "Some have claimed that MSI has said that you can modify(replace thermal paste and so on) your card without losing the warranty as long as there's no physical damage caused to the card? Is this true?"

Vastaus: "About the MSI warranty policy the graphic card must be returned in original purchase condition. If there is sign of mistreatment of the card our service center can reject your card for warranty service."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142
Vesiblokin asentamisesta tiedusteltu aspasta muiden asioiden yhteydessä:

Minä: "Some have claimed that MSI has said that you can modify(replace thermal paste and so on) your card without losing the warranty as long as there's no physical damage caused to the card? Is this true?"

Vastaus: "About the MSI warranty policy the graphic card must be returned in original purchase condition. If there is sign of mistreatment of the card our service center can reject your card for warranty service."

Itse olen myös kysellyt MSI:n kantaa pariinkin otteeseen, ja tässä se keskustelu lyhykäisyydessään:

Minä: Hello, I'd like to know, if can i install a waterblock on my MSI graphicscard, without voiding my warranty?

Vastaus:

Dear xxxxxx



installing a water block will not void the warranty, as long as there is no physical or moist damage to the card.

Should the card ever need to be returned to service, please install the original MSI cooler again.





Thank you and Best regards,



MSI Europe BV

Mainboard and VGA Card Service
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Team H2O
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 799
Topici onkin hiljentynyt aikalailla :) Onko kellään tietoa minkälaista kantaa Asus pitää tähän asiaan?
 

459

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 256
Asusin korteissa olen nähnyt tarroja coolerien kiinnitysruuvien päällä (R9 390, RX 570) joten niiden osalta voi olla nihkeää. En ole kysynyt mutta yleensä joku vahva "Warranty void if removed" -teema sellaisten lätkimiseen liittyy.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 806
Viestejä
4 192 554
Jäsenet
70 791
Uusin jäsen
NuuttiS

Hinta.fi

Ylös Bottom