Lahjoitetaan Verkkovirtamuunnin 12v, 1,5 A, kerava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timo 2
  • Aloitettu Aloitettu

Timo 2

Premium-jäsen
Jäänyt ylimääräiseksi WD HDD koteloista 12 voltin ja 1,5 Amperin pyöreäpäisiä verkkovirtasovittimia 6 kappaletta.
Kuvan saa halutessaan, mutta ovat perus mustia sovittimia.

Löytyi 5 muunninta lisää.
yksi vanhan näköinen 12v 0,5 A muunnin. Pää vähän paksumpi kuin muissa.

20240927_235057.jpg

7,5v 1 A sekä 9v 0,5 A muuntimet.
20240927_235026.jpg

Ja 12v muuntimet ilman päätä, n. 1,5 metrin johdoilla. 0,8 A ja 1,8 A
20240927_234914.jpg

Nouto keravalta tai postitus.

Viimeksi muokattu:
Menisköhän noi Reolinkin valvontakameroihin? Mökillä poksahtelee noita aina ukkosen aikaan. Jos niihin sopii niin voisin ottaa vaikka loput jos niitä jää.

En tiedä sopimisesta, mutta mielestäni on standardi liitin. Samanlaiset liittimet menee mm. Modeemeihin ja reitittimiin.

Yhtään ei ole vielä mennyt, niin saat vaikka kaikki.

En tiedä sopimisesta, mutta mielestäni on standardi liitin. Samanlaiset liittimet menee mm. Modeemeihin ja reitittimiin.

Yhtään ei ole vielä mennyt, niin saat vaikka kaikki.
No siinä tapauksessa voisin tulla vaikka viikonloppuna hakemaan jos sulle sopii.

No siinä tapauksessa voisin tulla vaikka viikonloppuna hakemaan jos sulle sopii.
Valitettavasti olen itse töissä viikonlopun. Toki nouto onnistuisi lauantaina klo 20:30 alkaen. Sunnununtai ei onnistu, olen töissä vielä myöhempään.

Mutta maanantaina ja tiistaina olen vapaalla ja onnistuu periaatteessa ihan mihin aikaan tahansa.

Valitettavasti olen itse töissä viikonlopun. Toki nouto onnistuisi lauantaina klo 20:30 alkaen. Sunnununtai ei onnistu, olen töissä vielä myöhempään.

Mutta maanantaina ja tiistaina olen vapaalla ja onnistuu periaatteessa ihan mihin aikaan tahansa.
Alkuviikko ok. Jatketaan yksityisviestein.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 376
Jäsenet
74 793
Uusin jäsen
Sasu Heikkilä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom