Ihan pätevä palvelukonsepti, mutta miksi ihmeessä Verkkokauppa.com on liittänyt tämän palvelun yhteen luottotilin kanssa? Miksei hyvitystä voida maksaa suoraan asiakastilille? En keksi tähän kyllä mitään käytännön syitä muuta kuin, että pyritään kenties tällä keinoin madaltamaan asiakkaiden kynnystä ostaa luotolla näinä kaikille kovina aikoina.
Tuo vie ainakin itseltäni mielenkiinnon tähän hommaan. "Tili" on siis laskutusasiakkuus ja ulkoinen toimija hoitaa laskutuksen ja tutkii luottokelpoisuuden jne. Eri asia jos olisi voinut normaaliostoksesta (ei lasku) vähentää tuon hyvitetyn summan.
Itseäni ei olisi haitannut tuo että monella tuotteilla on onneton ostohinta. Nehän kannattaa myydä muualle mistä saa paremman hinnan. Gigantin ja Powerin palvelut vaan vaativat paikalla käynnin, joka ei kaikille onnistu. Siksi tuo Verkkiksen palvelu olisi ollut asiallinen, SER-roina postiin ja siitä olisi saanut muutaman pennosen.