Myyty Verkkokauppa.com 500€ lahjakortti (TRE)

Liittynyt
18.03.2020
Viestejä
64
Myytävä tuote: 2kpl 500€ lahjakortteja verkkokauppaan
Hinta: 450€/kpl
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Ostin vasta hiljattain television, eikä itsellä nyt tiedossa muita isompia ostostarpeita verkkiksestä. Voisin myydä 10% alennuksella nämä pois, jos joku haluaa ostaa.

Täällä foorumilla mulla ei ole vielä palautteita kertynyt. Kaupat onnistuu myös kasvotusten Tampereella, jolloin voit maksamisen yhteydessä kaupantekohetkellä todentaa lahjakortin saldon ja toimivuuden.

Molemmat lahjakortit on pdf-muodossa. Tarvittaessa voin myös pilkkoa nämä pienemmiksi lahjakorteiksi, jos haluaisit lahjakortin pienemmällä summalla.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa: s-posti tai tulostettuna paperille
Maksutapa: mobilepay tai tilisiirto

*päivitys 21.5.2023: molemmat lahjakortit varattu. Odotan maksua*
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.03.2020
Viestejä
64
Hupiostajan takia kauppa peruuntui. Päätin kuitenkin käyttää lahjakortit itse uuden puhelimen hankintaan
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
59
Pahoittelut turhasta nostosta. Oman kauppapaikkamaineeni suojaksi haluan kuitenkin mainita, että kyseinen hupiostaja en ollut minä, kun tällaisen käsityksen ketjun viesteistä voi nyt saada. Myyjä voinee vahvistaa tämän väitteen.
 
Liittynyt
18.03.2020
Viestejä
64
Joo totta! Anteeksi Beregoz, en tajunnut tosiaan, että helposti voi saada sellaisen käsityksen. Kyseessä oli kuten varmasti arvaatte tori.fi henkilö
 
Liittynyt
18.03.2020
Viestejä
64
Eli siis Beregoz toimi kaikin puolin korrektisti ja sujuvasti hyvässä yhteisymmärryksessä viestittelimme hänen kanssaan
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 349
Viestejä
4 233 754
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom