Venäjä hyökkäsi Ukrainaan 24. helmikuuta 2022

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 095
Sun video linkki on alle 3min pätkä? huomasitko sitä että tuo on melkein 30min haastattelu. koko pätkä.
Videon pituus ei muuta sitä faktaa että Lavrov satoo 5:30 kohdalla (sinun videossasi) että "Venäjä ei hyökännyt ukrainaan". Se täytyy myöntää että en osaa venäjää ja olen tekstityksen varassa, mutta jos tekstitys olisi väärennetty niin se olisi varmaan jo huomattu.

Joten vastaisitko kysymykseen nyt kun tämä sivuraide on selvitetty.
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Tätä sinä jaksat toistella tappiin saakka. Muistuu mieleeni Tiede-foorumilta, jossa aikoinaan keskustelin, kaveri jolla oli pakkomielteinen suhde Mengelen lääketieteellisiin saavutuksiin.
Aina kun keskitysleirien ihmiskokeiluista tuli juttua, kaveri tuli aina jauhamaan siitä, kuinka ylivertainen ja älykäs mies oli, ja että ilman jenkkien tuloa leirille sen lääketieteelliset saavutukset olisivat maailman tiedossa ja kiistattomat. Tietysti sekin oli jenkkien vika, kun Mengele ei saanut hyvää huomiota niistä ihmikokeiluista edeltävistä ajoistaan. Kaikesta paistoi sairas rakastuminen henkilöön, ei väliä mitä kauheuksia se teki.

Oletko kenties ihastunut Putiniin? Vai pelkkää ihailua vain?
Taisin kertoa aikaisemmin mutta siis.. olen vuodesta tasan 2000 alottanut seurata putinia.. mun mielestä tehnyt sen minkä voi tommosesssa kleptokratisesssa valtiossa erittäin hyvin, hänen edältäjät ollut aikamoisia.. noh sen kaikki tietää :) ja ukraina ollut pitkään tollanen haista-x valtio, nythän se hyväksyttiin EU:n hakija jäseneksi mutta perään heti sanottiin että matkaa on! euroopan toisiksi korruptoitunein valtio.. mutta nyt täällä "sekoillaan" -suora sitaatti multa tuohon. että ukraina on demokratian esimerkki, taistelee koko euroopan puolesta jne.. bullshittiä niinsanotusti kymppinolla. venäjä sentäs on kiinnostu itsenäisyydestään ja aatteistaan.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 932
Taisin kertoa aikaisemmin mutta siis.. olen vuodesta tasan 2000 alottanut seurata putinia.. mun mielestä tehnyt sen minkä voi tommosesssa kleptokratisesssa valtiossa erittäin hyvin, hänen edältäjät ollut aikamoisia.. noh sen kaikki tietää :) ja ukraina ollut pitkään tollanen haista-x valtio, nythän se hyväksyttiin EU:n hakija jäseneksi mutta perään heti sanottiin että matkaa on! euroopan toisiksi korruptoitunein valtio.. mutta nyt täällä "sekoillaan" -suora sitaatti multa tuohon. että ukraina on demokratian esimerkki, taistelee koko euroopan puolesta jne.. bullshittiä niinsanotusti kymppinolla. venäjä sentäs on kiinnostu itsenäisyydestään ja aatteistaan.
Missä täällä on sanottu Ukrainaa demokratian esimerkiksi? Sillä on paljon matkaa ja demokratia on vasta alkanut siellä kehittyä. EU jäsenyys vasta aikaisintaan ensi vuosikymmenellä. Asiaa ei tosin auta venäjän hyökkäys.

Ukraina taistelee osan Euroopan puolesta. Jos venäjä olisi tuon voittanut helposti, eikä sille olisi tullut siitä juurikaan seuraamuksia, saisi se siitä todennäköisesti lisää virtaa ja kokeilisi jostain muusta maasta hankkia lisää maita itselleen. Esimerkiksi meiltä.
 

ttm

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 284
Sun video linkki on alle 3min pätkä? huomasitko sitä että tuo on melkein 30min haastattelu. koko pätkä.
Muuttuuko vale todeksi jos se on osa melkein 30 minuutin haastattelua?

Onko tämä foorumin säännöissä? eli jos en linkkaa tarkaan puolentunnin videosta olen trolli ja hullu ja putinisti?
On. Että videot on referoitava. Trolli, hullu ja putinisti olet jostain muista syistä.
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Minä olen avoin kirja, en trollaa enkä sekoile, mulla on omat mielipiteet. kysykää pois vaan.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 932
Minä olen avoin kirja, en trollaa enkä sekoile, mulla on omat mielipiteet. kysykää pois vaan.
Kysytty on, vastauksia odotellessa.

Missä täällä on väitetty Ukrainaa demokratian mallimaaksi ja miten NATOon liittyminen on se syy venäjän hyökkäykselle, koska maa ei edes ollut jösenyys prosessissa, eikä siihen pääse?
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Muuttuuko vale todeksi jos se on osa melkein 30 minuutin haastattelua?



On. Että videot on referoitava. Trolli, hullu ja putinisti olet jostain muista syistä.
Okei elikkä, tuossa sanottu lavrovin puolesta suoraan, ei hyökätty, tehtiin interventio. tässä/tuossa ei ole mitään epäselvää, siksi erikoisoperaatio eikä sota.
 
Liittynyt
16.04.2022
Viestejä
293
Onko tämä foorumin säännöissä? eli jos en linkkaa tarkaan puolentunnin videosta olen trolli ja hullu ja putinisti?
Hyviin keskustelutapoihin kuuluu referoida video oleellisilta osin, kyseessä on puolen tunnin video ja et voi olettaa, että kaikki katsovat sen.
Nuo trollailut ja putinisti puheet vedät nyt itse tähän jatkuvasti, älä laita sanoja suuhuni.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Taisin kertoa aikaisemmin mutta siis.. olen vuodesta tasan 2000 alottanut seurata putinia.. mun mielestä tehnyt sen minkä voi tommosesssa kleptokratisesssa valtiossa erittäin hyvin, hänen edältäjät ollut aikamoisia.. noh sen kaikki tietää :) ja ukraina ollut pitkään tollanen haista-x valtio, nythän se hyväksyttiin EU:n hakija jäseneksi mutta perään heti sanottiin että matkaa on! euroopan toisiksi korruptoitunein valtio.. mutta nyt täällä "sekoillaan" -suora sitaatti multa tuohon. että ukraina on demokratian esimerkki, taistelee koko euroopan puolesta jne.. bullshittiä niinsanotusti kymppinolla. venäjä sentäs on kiinnostu itsenäisyydestään ja aatteistaan.
Niin ja Venäjä taisi olla se korruptoitunein ja varsinkin maailman listalla se on numero 5 :)

 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Hyviin keskustelutapoihin kuuluu referoida video oleellisilta osin, kyseessä on puolen tunnin video ja et voi olettaa, että kaikki katsovat sen.
Nuo trollailut ja putinisti puheet vedät nyt itse tähän jatkuvasti, älä laita sanoja suuhuni.
Jep olet oikeassa, mutta eikös hyviin käytöstapoihin myös kuulu se että ei väitetä 10% alkuperäisestä videosta vielä kaikenlisäksi leikattuna itseasiassa yhtään mitään? eli mitäs tässä kävikään?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
4 932
Okei elikkä, tuossa sanottu lavrovin puolesta suoraan, ei hyökätty, tehtiin interventio. tässä/tuossa ei ole mitään epäselvää, siksi erikoisoperaatio eikä sota.
Eli Lavrov valehtelee. Venäjän tavoite oli vallata nopeasti koko maa ja liittää se itseensä. Tuo ole mikään muu, kuin hyökkäyssota. Homma ei onnistunut ja valitettavasti etukäteen kirjoitettu artikkeli unohtui automaattijulkaisulle.
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
En maalita nyt ketään täällä mutta otan tuon yhden kopin aiheesta että "ukraina valloitetaan 3. päivässä" ja kuka sen sanoi? bäckman? hänkö on nyt asiantuntija? mitä tää nyt on hei? haluatte musta vaan eroon piste koska olen erimieltä ja massan mukana on kivempi mennä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
2 703
Taisin kertoa aikaisemmin mutta siis.. olen vuodesta tasan 2000 alottanut seurata putinia.. mun mielestä tehnyt sen minkä voi tommosesssa kleptokratisesssa valtiossa erittäin hyvin, hänen edältäjät ollut aikamoisia.. noh sen kaikki tietää :) ja ukraina ollut pitkään tollanen haista-x valtio, nythän se hyväksyttiin EU:n hakija jäseneksi mutta perään heti sanottiin että matkaa on! euroopan toisiksi korruptoitunein valtio.. mutta nyt täällä "sekoillaan" -suora sitaatti multa tuohon. että ukraina on demokratian esimerkki, taistelee koko euroopan puolesta jne.. bullshittiä niinsanotusti kymppinolla. venäjä sentäs on kiinnostu itsenäisyydestään ja aatteistaan.
Oksettavaa tekstiä, anteeksi vain. Ukraina on ottanut sata kertaa isompia askeleita kehityksen ja demokratian suuntaan, lyhyessä ajassa irrottaututessaan venäjän otteesta. Ja sekos Putinin ongelma onkin.

Haiset niin paljon hapankaalille ja kremlin tuotokselle että enimmäistä kertaa yleisessä keskustelussa mietin ignooramisen käyttöä.
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Oksettavaa tekstiä, anteeksi vain. Ukraina on ottanut sata kertaa isompia askeleita kehityksen ja demokratian suuntaan, lyhyessä ajassa irrottaututessaan venäjän otteesta. Ja sekos Putinin ongelma onkin.

Haiset niin paljon hapankaalille ja kremlin tuotokselle että enimmäistä kertaa yleisessä keskustelussa mietin ignooramisen käyttöä.
älä harkitse tolle linjalle lähteä, lupaan että saat enemmän kun otat koko asiasta kopin ja minä itte annan sulle (ja muille) mahdollisuudet siihen. www.facebook.com/fadewave en mä mitään salaa, ei ole yhtäkään ruplaa tilillä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Trollien turha yrittää muuttaa ihmisten mieltä täälä kun samaa yrittivät Trump ketjussa ennen 2020 vaalia ja sen jälkeen yllättäen nämä ihmiset lopetti postaukset
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
@ile2 nyt se vodkapullon korkki kiinni. Taas täällä vänkäämässä ja puolustelemassa. Loppuu jo tämä keskustelun jatkuva paskominen. Eikö ala uppoamaan? Voit puolustella vastapuolta jossain muualla. Jos et huomaa niin täällä ajatuksesi eivät jostain syystää saa vastakaikua.
Ei mulla ole mitään sen kummempaa loppupeileissä? Laitoin linkit? Ne oli suomen median uutisia. Mikä mulle pitäisi upota?
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 639
Taisin kertoa aikaisemmin mutta siis.. olen vuodesta tasan 2000 alottanut seurata putinia.. mun mielestä tehnyt sen minkä voi tommosesssa kleptokratisesssa valtiossa erittäin hyvin, hänen edältäjät ollut aikamoisia.. noh sen kaikki tietää :) ja ukraina ollut pitkään tollanen haista-x valtio, nythän se hyväksyttiin EU:n hakija jäseneksi mutta perään heti sanottiin että matkaa on! euroopan toisiksi korruptoitunein valtio.. mutta nyt täällä "sekoillaan" -suora sitaatti multa tuohon. että ukraina on demokratian esimerkki, taistelee koko euroopan puolesta jne.. bullshittiä niinsanotusti kymppinolla. venäjä sentäs on kiinnostu itsenäisyydestään ja aatteistaan.
Ukrainan kohdalla: " Kansanäänestyksen tulos todentui itsenäisyysjulistuksen muodossa elokuun 24. päivä 1991. Ja lopullinen silaus erolle oli Neuvostoliiton romahdus saman vuoden joulukuun lopussa. "
" Venäjän federaatio syntyi Neuvostoliiton hajoamisen seurauksena 25. joulukuuta 1991 "

Tälleen jos katsellaan, Ukrainahan on vanhempi valtio kuin nyky-Venäjä ;)
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 215
Ukrainan kohdalla: " Kansanäänestyksen tulos todentui itsenäisyysjulistuksen muodossa elokuun 24. päivä 1991. Ja lopullinen silaus erolle oli Neuvostoliiton romahdus saman vuoden joulukuun lopussa. "
" Venäjän federaatio syntyi Neuvostoliiton hajoamisen seurauksena 25. joulukuuta 1991 "

Tälleen jos katsellaan, Ukrainahan on vanhempi valtio kuin nyky-Venäjä ;)
Venäjä oli muuten yksi ensimmäisiä maita, jotka tunnusti Ukrainan valtion vuonna 1991. Krimeineen päivineen.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 639
Venäjä oli muuten yksi ensimmäisiä maita, jotka tunnusti Ukrainan valtion vuonna 1991. Krimeineen päivineen.
Ah noita aikoja, kun Venäjälläkin oli järkimiehiä hallitsemassa. Taas on palattu iki-ihanaan diktatuuriin ja imperialismin loistopäiviin. Orjat tekemässä työt ei edes ymmärrä sumutettuina omaa parastaan. "Rashaa is the bäääst. Cyka blyat länsi, kaiken pahan alku ja juuri..." sitten jäädään itkemään länsitavaroita ja autoja. Itsessähän ei koskaan ole mitään vikaa, tuo loistavuus Venäjän osalta tuntuu keskittyvän muiden syyttelyyn ja johdon osalta oman ja kavereiden aseman pönkittämiseen, lähes joka puheenvuorossa. Oiskohan Venäjän talous joskus kehittynyt ja lähtenyt jollain tavalla kukoistamaan jos ei ois mahdollisuus koskaan ollut tuottaa alkutuotteita, öljyä, kaasua, maanviljelystä? Nyt sitä kuvitellaan vaan olevansa niin tekniikan huipulla ja naureskellaan kun "länsi kärsii" ja samaan aikaan itkustetaan pakotteita pois. Kerrotaan kuinka meillä menee niin paljon paremmin nyt kun keinotekoisesti luotu ruplan kurssi on vähän parempi kuin sodan alkuaikoina. Eli edelleen kategoriassa paska.

Mun mielestä venäläisetkin on ihmisiä, ansaitsisivat vähän parempaa ja korkeampaa koulutusta, eikä sumutusta tuollaiseen sontaan. En tiedä kuka on pahin syyllinen, mutta liekö sitten pitäisi vaan uskoa että kasuaali venäläinen itse kun ne kuitenkin tätä koko hommaa vielä puolustaa. "suuri salaliitto vain meitä kohtaan!"
:facepalm:
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Eipä tässä ole kukaan muu maa hyökännyt euroopassa itsenäiseen ja demokratiaa kovaa vauhtia kohti menossa olevaan valtioon kuin Venäjä. Mielestäni Venäjä ja Putte saa ihan kaiken paskan niskaansa aivan aiheesta. Ihan turha on Venäjän hommia alkaa puolustelemaan. Olisivat ihan hyvin voineet jättää hyökkäämättä.
Ja se, että tuota ei suostu pitämään hyökkäyssotana vaan erikoisoperaationa on täysin itselle valehtelemista.

Tämäkin sota on vaan taas hyvä esimerkki siitä, että ei tuo Nato turhaan ole pystyssä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 254
Eipä tässä ole kukaan muu maa hyökännyt euroopassa itsenäiseen ja demokratiaa kovaa vauhtia kohti menossa olevaan valtioon kuin Venäjä. Mielestäni Venäjä ja Putte saa ihan kaiken paskan niskaansa aivan aiheesta. Ihan turha on Venäjän hommia alkaa puolustelemaan. Olisivat ihan hyvin voineet jättää hyökkäämättä.
Ja se, että tuota ei suostu pitämään hyökkäyssotana vaan erikoisoperaationa on täysin itselle valehtelemista.

Tämäkin sota on vaan taas hyvä esimerkki siitä, että ei tuo Nato turhaan ole pystyssä.
Jos Nato ei olisi ja corruptio olisi kurissa Venäjällä niin nazien tapaan olisivat varmaan jo vallannut suomen kuin myös monta muuta maata
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Minkähän näköistä sota sitten olisi jos tämä on vasta "erikoisoperaatio"?

Nyt yhtään kettuilematta tai muuta, mitäs jos "voitonpäivänä" venäjä olisi julistanut sotatilan kuten meidän mediat "ennusti" ? mitäs tuolla tapahtuisi? ei tullut sotatilaa ei tullut liikkeellepanoa.. niin hyvä kysymys... mites ite mietit tästä?

EDIT: sekä brittien tiedustelu että pentagon näin ennusti...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 095
Nyt yhtään kettuilematta tai muuta, mitäs jos "voitonpäivänä" venäjä olisi julistanut sotatilan kuten meidän mediat "ennusti" ? mitäs tuolla tapahtuisi? ei tullut sotatilaa ei tullut liikkeellepanoa.. niin hyvä kysymys... mites ite mietit tästä?
Ihan yhtään kettuilematta, kyllä Ukrainassa on menossa niin sota kun vain voi olla. Siviileistä ei välitetä, ei edes yritetä kohdentaa iskuja sotilaskohteisiin vaan tuhotaan kaikki. Se miksi venäjä ei kutsu sotaa sodaksi on ihan vain sisäpolitiikkaa, mutta termeillä kikkailu ei poista sitä tosiseikkaa että sota on käynnissä.

Wikipedian määritelmää kun katsoo niin voidaan puhua jopa "totaalisesta sodasta" koska venäjä on tarkoituksella iskenyt siviilikohteisiinkin, yrittäessään rikkoa Ukrainan taistelutahtoa.

"War is an intense armed conflict between states, governments, societies, or paramilitary groups such as mercenaries, insurgents, and militias. It is generally characterized by extreme violence, aggression, destruction, and mortality, using regular or irregular military forces. Warfare refers to the common activities and characteristics of types of war, or of wars in general. Total war is warfare that is not restricted to purely legitimate military targets, and can result in massive civilian or other non-combatant suffering and casualties."
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 143
Nyt yhtään kettuilematta tai muuta, mitäs jos "voitonpäivänä" venäjä olisi julistanut sotatilan kuten meidän mediat "ennusti" ? mitäs tuolla tapahtuisi? ei tullut sotatilaa ei tullut liikkeellepanoa.. niin hyvä kysymys... mites ite mietit tästä?

EDIT: sekä brittien tiedustelu että pentagon näin ennusti...
Venäjä täydessä sodassa naapurivaltion kanssa. Mikään ei muuta tätä mustavalkoiseksi. Turhaa valkopesua siis.
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Ihan yhtään kettuilematta, kyllä Ukrainassa on menossa niin sota kun vain voi olla. Siviileistä ei välitetä, ei edes yritetä kohdentaa iskuja sotilaskohteisiin vaan tuhotaan kaikki. Se miksi venäjä ei kutsu sotaa sodaksi on ihan vain sisäpolitiikkaa, mutta termeillä kikkailu ei poista sitä tosiseikkaa että sota on käynnissä.

Wikipedian määritelmää kun katsoo niin voidaan puhua jopa "totaalisesta sodasta" koska venäjä on tarkoituksella iskenyt siviilikohteisiinkin, yrittäessään rikkoa Ukrainan taistelutahtoa.

"War is an intense armed conflict between states, governments, societies, or paramilitary groups such as mercenaries, insurgents, and militias. It is generally characterized by extreme violence, aggression, destruction, and mortality, using regular or irregular military forces. Warfare refers to the common activities and characteristics of types of war, or of wars in general. Total war is warfare that is not restricted to purely legitimate military targets, and can result in massive civilian or other non-combatant suffering and casualties."
Onhan tuo sotaa nyt.. eihän siinä.. mutta että siviileistä ei välitetä?
Putinin valheiden uskominen ja jakaminen eteenpäin ja NATOn syyttäminen venäjän hyökkäyksestä ukrainaan ja sotarikoksista on kyllä ihan 100% sekoilua.
Siis hetkinen.. mitä? Mun oma mielipide lähteineen päivineen on vain ja ainostaan putinin valheiden uskomista? Nyt kyllä en ymmärrä mikä juttu?
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 933
Onhan tuo sotaa nyt.. eihän siinä.. mutta että siviileistä ei välitetä?

Siis hetkinen.. mitä? Mun oma mielipide lähteineen päivineen on vain ja ainostaan putinin valheiden uskomista? Nyt kyllä en ymmärrä mikä juttu?
Mikä toi Z sitten on profiilikuvassasi? Kyllähän tämä aikamoisen trollailun puolelle menee jo.

1656091199654.png
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Mikä toi Z sitten on profiilikuvassasi? Kyllähän tämä aikamoisen trollailun puolelle menee jo.

Olen suomessa syntynyt. sukulaisia on kaatunut ja selviytynyt sodissa venäjän kanssa mutta pahin vihollinen tällähetkellä ei ole itärajalla vaikka niin meidät on laitettu uskomaan..
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 859
Tuo on muuten valokuva itse spraymaalatusta teoksesta, joten aivan laillinen "taideteos" suomessa.
Olet todella vastenmielinen noine maalauksinesi. En arvosta henkilöä joka sympatisoi Venäjää nyt millään tavalla.
Venäjän toimet Ukrainassa on sitä luokkaa, että kaikki jotka yhtään ja vähäänkään sitä sormien läpi katsoo, hyväksyy Venäläisten murhaamisen ja raiskailun ja kaiken muun älyttömyyden sekä rikollisen toiminnan Ukrainassa.

Hyi helvetti.
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Alkaa mennä vähän offtopiciksi, mutta mikä tämä pahin vihollinen sitten on tässä maailmantilanteessa?
Onko se sitten toisaalta offtopic jos kaikki tämä liittyy toisiinsa? Wef - nato - länsi vastaan itä?
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Olet todella vastenmielinen noine maalauksinesi. En arvosta henkilöä joka sympatisoi Venäjää nyt millään tavalla.
Venäjän toimet Ukrainassa on sitä luokkaa, että kaikki jotka yhtään ja vähäänkään sitä sormien läpi katsoo, hyväksyy Venäläisten murhaamisen ja raiskailun ja kaiken muun älyttömyyden sekä rikollisen toiminnan Ukrainassa.

Hyi helvetti.
Siis ei mun pointti olekkaan täällä olla sun paras kaveri, minä näen asian miten näen, tämä on keskustelufoorumi jossa voi olla erimieltä olevia henkilöitä. Ainakin olen toimittanut ihan suomen median lähteitä tähän keskusteluun ilman että vaan huutelen. Haluaisin kommenteillani myös mostaa esille objektiivisuutta konflikti tilanteeseen enkä nähdä ympärilläni vain "höpötystä massan mukana".
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 547
Tuo on muuten valokuva itse spraymaalatusta teoksesta, joten aivan laillinen "taideteos" suomessa.
Itse kyllä pitäisin outona jos hakaristin tai muun vastaavan symboliikan maalaaminen tekisi teoksesta yhtään sen hyväksyttävämpää.

Onko se sitten toisaalta offtopic jos kaikki tämä liittyy toisiinsa? Wef - nato - länsi vastaan itä?
Onkos ne WEFin, NATO:n tai lännen joukot nyt siellä Ukrainassa lahtaamassa ihmisiä?
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Itse kyllä pitäisin outona jos hakaristin tai muun vastaavan symboliikan maalaaminen tekisi teoksesta yhtään sen hyväksyttävämpää.



Onkos ne WEFin, NATO:n tai lännen joukot nyt siellä Ukrainassa lahtaamassa ihmisiä?
Niin onko ne ukrainan joukot naton kouluttamia? onko ukraina saanut rahoitusta länsimailta? en väitä mutta erittäin mahdollista? mutta onhan tässä vuosia kestänyt tilanne taustalla? olisin hemmetin shokissa jos venäjä olisi suomeen alkanut hyökkäämään kuten ukrainaan esim YLE:n mukaan "ilman syytä, yhtäkkiä" muttakun näinhän ei ole?
 
Liittynyt
20.02.2018
Viestejä
93
Niin onko ne ukrainan joukot naton kouluttamia? onko ukraina saanut rahoitusta länsimailta? en väitä mutta erittäin mahdollista? mutta onhan tässä vuosia kestänyt tilanne taustalla? olisin hemmetin shokissa jos venäjä olisi suomeen alkanut hyökkäämään kuten ukrainaan esim YLE:n mukaan "ilman syytä, yhtäkkiä" muttakun näinhän ei ole?
Mitä väliä sillä on ,vaikka olisivat Jeesuksen kouluttamia ja saaneet rahaa taivaasta? Eivät käsittääkseni hyökänneet Venäjälle?
 
Liittynyt
21.05.2017
Viestejä
623
Missä täällä on sanottu Ukrainaa demokratian esimerkiksi? Sillä on paljon matkaa ja demokratia on vasta alkanut siellä kehittyä. EU jäsenyys vasta aikaisintaan ensi vuosikymmenellä. Asiaa ei tosin auta venäjän hyökkäys.

Ukraina taistelee osan Euroopan puolesta. Jos venäjä olisi tuon voittanut helposti, eikä sille olisi tullut siitä juurikaan seuraamuksia, saisi se siitä todennäköisesti lisää virtaa ja kokeilisi jostain muusta maasta hankkia lisää maita itselleen. Esimerkiksi meiltä.
Hyvin sanottu. Ukrainassa demokratia on kiihtyvällä tahdilla lisääntynyt viimevuosina, toisin kuin venäjällä, jossa putin on varmistanut että viimeisetkin hetkellisesti cccp:n kaatumisen jälkeen esiintyneet demokratian piirteet on tehty joko peräti laittomiksi tai muutoin varmistettu että demokratia katoaa vankileireillä tai muulla painostuksella.

Vuonna 2013 demokratia otti uuden askeleen Ukrainassa. Hetimiten vuonna 2014 putin lähti aseellisesti kitkemään demokratiaa Ukrainasta sillä jokseenkin samalla kaavalla kuin aiemmin muista ex cccp maista, joihin myös lopulta hyökkäsi.
 

ile2

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.04.2022
Viestejä
139
Kattelin erittäin paljon näitä vastauksia nyt,
Mitä väliä sillä on ,vaikka olisivat Jeesuksen kouluttamia ja saaneet rahaa taivaasta? Eivät käsittääkseni hyökänneet Venäjälle?
Se pitää sitten miettiä kuka hyökkäsi milloin hyökkäsi ja mitä teki milloin.. tämä tilanne on muhinu pitkään. IS vieraili Odessan palotalossa: "Vain fasistit voivat tehdä tämän"

Jos ihan aidosti kiinnostaa muutakuin mua haukkua niin kato nyt nuo aikaisemmat linkit tuon lisäksi. ei tässä ole mitään shokeeraavaa, se miten tämä on meidän medioissa kerrottu niin.. hemmetti en nykyään tajua!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 584
Viestejä
4 205 206
Jäsenet
70 921
Uusin jäsen
m4ke72

Hinta.fi

Ylös Bottom