Vasenkätinen / siirrettävä numpad skandinäppäimistö

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 703
Tarve olisi siis saada täysikokoinen näppäimistö jossa numpad vasemalla puolella, tai jopa vaihdettavissa niinkuin tässä Asuksen näppäimistössä

Toimistokäyttöön olisi tulossa niin tuon hinta on vähän liikaa vielä. Löytyykö muita suosituksia? aika vähän taitaa ylipäätään olla tarjontaa ja kysyntää näillä.
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 206
Jossain netin myyntipaikassa (face, tori.fi, huutonet tai vastaava) tuli tässä keväällä yks Microsoft Sidewinder X6 vastaan, mutta nyt en satu sitä löytämään. Jokatapauksessa, jos nimenomaan tuo on se topfeature, mitä haluat, niin tuossa mainitussa mielestäni on juuri tuo feature.

Itse menisin jollain tkl-näppiksellä ja teippaisin kylkeen erillisen numpadin jos sitä välttämättä tarvitsee.
 

juhei

Tukijäsen
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 703
Jossain netin myyntipaikassa (face, tori.fi, huutonet tai vastaava) tuli tässä keväällä yks Microsoft Sidewinder X6 vastaan, mutta nyt en satu sitä löytämään. Jokatapauksessa, jos nimenomaan tuo on se topfeature, mitä haluat, niin tuossa mainitussa mielestäni on juuri tuo feature.

Itse menisin jollain tkl-näppiksellä ja teippaisin kylkeen erillisen numpadin jos sitä välttämättä tarvitsee.
Tärkeysjärjestys on suurinpiirtein:
-numpad vasemmalla (mahdollisuus siirtää bonus, mutta siirtomahdollisuudella sen tietysti hoitaa)
-hyvä kirjoitustuntuma (mielipideasioita, mutta rajaa paskimmat pois)
-langaton
-mekaaninen

Ei ole helppo löytää tömmöistä, mutta jos ei muuta niin tilaan Asuksen.
 

dome

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
587
Itse menisin jollain tkl-näppiksellä ja teippaisin kylkeen erillisen numpadin jos sitä välttämättä tarvitsee.
Tekisin itse myös ehdottomasti näin, jos numpadille olisi tarvetta. Ilman teippiä kylläkin :D
Kaikki kolme muuta kriteeriä helppo täyttää pelkällä näppäimistöllä ja saa juuri sellaisen kuin haluaa. Yhtenä settinä vaihtoehtoja hyvin vähän.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 802
Viestejä
4 207 926
Jäsenet
70 963
Uusin jäsen
Visko

Hinta.fi

Ylös Bottom