Myydään Varaston tyhjennys, customloop / liittimiä / tornijäähyjä / cpu,gpu blockeja / pumpputankki combo ja paljon muuta / tornio

laihaläski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.10.2021
Viestejä
20
Myytävä tuote: NH-DH14 Chromax, Coolermaster stealth, Thermaltakepumppublocki D5, Chromisia alphacool 16mm liittimiä 15+, 14mm x6 kovat ekwmb quantum liittimet, 16mm ekwm kultaset x6
Hinta: 250
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms suurin osat, jotku täältä, jotku muualta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Joihinkin löytyy
Muuta huomioitavaa:

Kuvassa paljon tuotteita
EKWB varadr 4 kappaletta, 18e/kpl
EKWB vardar 13e/kpl, nimet varmaan näkee kuvasta, kaikki kerrallaan 10e/kpl
Noctuat 15e/kpl

Tornijäähyt 50e/kpl

asus 1080 gpu block 30e
Thermaltake jäähyblocki, ovh 218e (jimms) 110e (Jos liittimiä mukaan hinta tipahtaa)
EKWB Quantum 14mm kovia liittimia x6, käyttämättömiä 25e
EKWB 16mm pehmeet kullatut 25e
Alphacool 16mm pehmeet 5e/kpl 90 asteen kulmia ja normaaleita

Adaptereita paljon, oikeastaan jokaiseen lähtöön, myyn näitä liittimien mukana

Kuvat varmaan puhuvat puolestaan, kysy mistä olet kiinostunut

Kaikkki on myyytävänä

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tornio
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Käteinen/ tilisiirto


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
06.01.2021
Viestejä
110
"EKWB Quantum 14mm kovia liittimia x6, käyttämättömiä 25e" otetaan nämä. Laitan yv.
 
Liittynyt
23.09.2020
Viestejä
660
Sulla on viikko aikaa palauttaa rahat tai postittaa pumppu, sitten oon sun venkoiluja kattonu ja kaks viikkoa. Muuten lähtee rikosilmo
 

laihaläski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.10.2021
Viestejä
20
En, pumpun facebookista. Lupas su postittaa ja loppuviikosta kyselin perään nii kuulema kipeä, posti ei teknisistä syistä ota vastaan yms. Sama pumppu nyt täällä myynnissä
Mulla on noita pumppu sarjoja 3, ja tässä mitään selityksiä ole muutakuin corona ja korkea kuume. Ihankuin vetäisin yhdeltä pumpun verran rahaa välistä kun lyön 1k-2k+ tuotteitta myyntiin. Hänelle facebookissa kerroin tästä juuri. Jos joku jotain epäilee niin tulkoot hakemaan paikanpäältä muttei vielä tänä viikonloppuna ainakaan kun vielä olen positiivinen. Anssiv voi tula varmaan korjaamaan komenttinsa tähän maanantai-tiistaina kun tuoteet ovat perile tulleet..
 
Liittynyt
23.09.2020
Viestejä
660
Mulla on noita pumppu sarjoja 3, ja tässä mitään selityksiä ole muutakuin corona ja korkea kuume. Ihankuin vetäisin yhdeltä pumpun verran rahaa välistä kun lyön 1k-2k+ tuotteitta myyntiin. Hänelle facebookissa kerroin tästä juuri. Jos joku jotain epäilee niin tulkoot hakemaan paikanpäältä muttei vielä tänä viikonloppuna ainakaan kun vielä olen positiivinen. Anssiv voi tula varmaan korjaamaan komenttinsa tähän maanantai-tiistaina kun tuoteet ovat perile tulleet..
Ja millähä ne tulee ma-ti ku et niitä postiin oo vieläkää saanu. Olit äsken mulle yv myymässä uudestaan tota samaa d5 minkä oon sulle viikko sit maksanu
 

laihaläski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.10.2021
Viestejä
20
Ja millähä ne tulee ma-ti ku et niitä postiin oo vieläkää saanu. Olit äsken mulle yv myymässä uudestaan tota samaa d5 minkä oon sulle viikko sit maksanu
Postit kuljettaa tälläisen paketin yleisesti 1-2 päivässä, joten Maanantain-tiistai saapuu. Ja niinkuin sanoin sinullekkin että mulla on 3 ylimäristä pumppublocki kompoa
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 779
Viestejä
4 240 760
Jäsenet
71 245
Uusin jäsen
oppipoika_

Hinta.fi

Ylös Bottom