Varaosien verkkokauppoja (Lista ensimmäisessä viestissä)

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
238
Itse kanssa eilen tilasin jarruosat Avensikseen Autodocilta. Ihan kohtuu 90 euron hintaan laatuosat posteineen, kun motonetissä OE-vaihtoehdot olisi ollu 140e. Toki aina on se pieni vaara että tuleekin jotain muuta.

MUISTAKAA tilata viron sivustolta, http://www.autodoc.ee. Taisin täällä aikaisemmin sitä mainoostaakkin. Sai taas melkeinpä postikulut säästettyä sillä, kun jokainen osa maksoi muutaman euron vähemmän.

EDIT: Nyt vasta tajusin että Autodocista saisi 5e hintaan tuon "safe orderin". Taidanpa tilata sen vielä jos saa chatin kautta hoidettua.
EDIT2: Chatissa aspa sanoi, että ei voi ottaa safe orderia kun tilaa viron sivujen kautta. Ja kappas vaan, ei löydy autodoc.ee-sivulta sitä vaihtoehtoa. Noh. Täytyykin toivoa että osat on oikea ja ensi kerralla miettiä että kannattaako tilata kalliimmalla .fi-osoitteesta jotta saa tuon turvan siihen mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
238
Noniin, Autodocin osat tulivat äsken kotiovelle. 6 päivää meni tilauksesta vaikka oli black friday -kampanja. Osat ovat ainakin samat kuin tilatut, eli Brembon jarrulevyt + palat. Toki vielä se jännin vaihe että sopiiko varmasti.

Jälleen nousee kyllä pisteet itsellä tuohon puljuun, säästi 50+ euroa suomeen verrattuna. Eli samaan rahaan sain vielä tiivistesarjat motonetistä ja pari lavaa asennusolutta.
 

Jyrmo

Volvoja ja Saabbeja
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
312
Itse V50:iin tilasin jarrut (Brembo) Autodocilta, kaikkiaan 190e maksoi kun taas OE-laatu motonetistä oli 350e. 1:1 kävi. Viimeisimpänä ajovaloumpiot V70:iin, sama homma 1:1 vanhojen tilalle ja hinta oli puolet suomihinnoista.

Jos on epävarma käykö osa niin vertaa alkuperäistä varaosanumeroa siihen listaan mikä sivuilla ilmoitetaan.

Paljon tilannut, ei moitittavaa.
 

Diffe

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
138
Autodoc ketju (Kaikki oletettavasti samaa yhtiötä. Kaikilla sama ulkoasu ja osoite berliinissä)
http://www.autodoc.fi
http://www.motordoctor.fi
http://www.autonvaraosat24.fi
http://www.autonosat24.fi
http://www.autoihinvaraosat.fi
http://www.autonvaraosastore.fi
http://www.autonosatkauppa.fi
http://www.autonvaraosatpro.fi
http://www.topautoosat.fi
AutonVaraosaStore.fi - auton varaosat verkkokaupasta. Tilaa edulliset autonosat netistä.
AUTODOC - autovaruosad pood internetis koos üle miljoni saadaoleva autoosad (Viron versio)

Näistä Autodocin paikoista ei ainakaan kannata tilata yhtään mitään. Vaihtavat tilauksen tuotteita (kyselemättä ostajalta) toisen valmistajan (esim. Stark heidän oma merkkinsä) tuotteisiin, vaikka tilattua tuotetta on varastossa tilaushetkellä ja sen jälkeenkin!
Stark-tuotteilla on kumminkin sivuilla "korkea" hinta joten asiakas kusetetaan luulemaan, että saavat "kalliimman/laadukkaamman" tuotteen kun tilattua tuotetta "mukamas" ei ollut lähetyshetkellä / muu selitys asiaan. Näistä vaihtojutuista on paljon asiaa googlella löydettävissä!

"Turvallinen tilaus" lisämaksu on ihan haista paska hommaa heillä - ei merkkaa mitään.

Kun kyselee alkuperäisen tilauksen mukaista tuotetta niin aletaan lässyttämään/vittuilemaan, että Stark on yhtä laadukas jne... että kelpuuta nyt vain se Stark. Jos haluat tilaamasi osan - joudut lähettämään saadun heidän itse päättämänsä tuotteen takaisin heille palautuspostina. Vasta kun he saavat romut takaisin - he palauttavat rahan. He eivät suostu myymään alkuperäisellä hinnalla millä tilasit haluamasi osan esim. minun tapauksessa Black Fridayna (pätee myös muihin tarjouksiin) uudestaan, vaan joutuisit tilaamaan tämän päivän hinnalla tuotteesi uudestaan kalliimmalla!

Lopputuloksena on rahat jumissa Autodocin kaupassa, joudut postittelemaan takaisin ei-tilaamiasi osia (ei se autolla ajaminen ilmaista ole), kauhea sähköpostimaraton, auton korjauksen myöhästyminen ja persnettoa koko ruljanssista.

En ole missään IKINÄ saanut näin paskaa palvelua, enkä juuri ikinä kirjoita mitään kokemuksia kaupoista, mutta nyt oli pakko!


Jos silti erehdyt ostamaan näistä Autodocin puljuista jotain niin toivottavasti saat mitä tilasit / ei ole korvaavia tuotteita heillä käsien saatavilla :beye:

PS: Ennen kuin sanot, että oisit asentanu saadut tuotteet koska nekin passaa: tuotteet olisivat tulleet ralliautoon johon tarvitsin juuri ne mitä yritin tilata - ne olivat kevyemmät ja hyväksi todetut. :tup:
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 800
Eipä tarvi näköjään tilailla noista puljuista mitään.
Kiitoksia tiedosta.

Itse suosin Auton Varaosat ja Tarvikkeet
Toimituskulut tosin hieman suolaiset, mutta joka kerta on tullut juuri sitä mitä on tilannut.

Tuo haku osaa linkata OEM numeron tarvike valmistajaan, joka on hyvä ominaisuus.
Itse haen aina alkuperäisosan numeron ja haen sillä.
 
Viimeksi muokattu:

Diffe

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
138
Eipä tarvi näköjään tilailla noista puljuista mitään.
Kiitoksia tiedosta.

Itse suosin Auton Varaosat ja Tarvikkeet
Toimituskulut tosin hieman suolaiset, mutta joka kerta on tullut juuri sitä mitä on tilannut.

Tuo haku osaa linkata OEM numeron tarvike valmistajaan, joka on hyvä ominaisuus.
Itse haen aina alkuperäisosan numeron ja haen sillä.
Ei muuta kuin paranee! Ilmoittivat, että kun saavat takaisin paketin niin 14 päivää menee paketin tutkimiseen, että rahat palautetaan.

:mad:
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 995
Ei muuta kuin paranee! Ilmoittivat, että kun saavat takaisin paketin niin 14 päivää menee paketin tutkimiseen, että rahat palautetaan.

:mad:
Oma ainoa kokemus on myös tuollainen. Peruin tilauksen ennen lähetystä ja rahojen maksu kesti kauan.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 250
Itse olen kerran tilannut autodocilta ja tuli kyllä juuri sitä mitä pitikin. Kannattaa suosia laskulla tilaamista niin eipähän tarvitse rahojen takaisinsaamisen kanssa miettiä vai olikohan laskulla tilaus se syy minkä takia oikeat tavaratkin tulivat?
 

Diffe

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
138
Itse olen kerran tilannut autodocilta ja tuli kyllä juuri sitä mitä pitikin. Kannattaa suosia laskulla tilaamista niin eipähän tarvitse rahojen takaisinsaamisen kanssa miettiä vai olikohan laskulla tilaus se syy minkä takia oikeat tavaratkin tulivat?
Hyvin mahdollista, koska silloin se on asiakkaalla päin jumissa rahat heillä - ei toisin päin.
 

Diffe

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
138
Enpä muista, että minunkaan osia olisi Autodoc Starkilla kertaakaan korvannut. Tilannut sieltä roinaa kyllä tuhansien edestä. Yleensä on ollut halvin paikka tilata, mitä olen pientä vertailua tehnyt.
Ei siinä juuri mitään jos oisivat lähettäneet ne tilatut Starkien tilalle minun lähettäessä nämä Starkit takaisin, mutta ei niin ei. Pitäisi maksaa tämän päivän hinta jne... kuten avautumisessani kerroin. :(
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 138
aliexpressistä saa myös autojen varaosia kaiken muun roinan lisäksi.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 250
En kyllä mitään kovin kriittisiä komponentteja sieltä tilaisi. Ei ole mitään takeita niiden laadusta. Moottorin tiivistesarjan, valoviiksen ja jotain muuta pikkuosaa sieltä olen tilannut ja kaikki on näyttänyt ihan hyvältä, tosin en ole kumpaakaan käyttänyt. Tuli muuten jopa kannentiiviste ehjänä perille :tup:
Jos ihan merkkitavarasta puhutaan niin monelta merkiltä löytyy pakkauksista se hologrammi millä pystyy valmistajan sivujen kautta tarkistamaan onko kyseessä aito tuote vai ei.
Tilattu on jo esimerkiksi rungottomat boschin sulat 10e pari aliexpressistä.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 250
En nyt pyyhkijän sulkia lähtisi vielä minään mitarina pitämään.

Millä varaosavalmistajilla moinen holo on käytössä ja miten luotettavia moiset on? En muista, että minun osissa ikinä missään moisia olisi ollut. Epäilen suuresti, että alista mitään merkkiosia saa. Boschit ja muut isot valmistajat on sillä suunnalla hyvin piratisoituja merkkejä, joten en niihin luottaisi pätkääkään.
Katso tuolta mitkä merkit sitä käyttävät TecIdentify by TecCom

Esimerkiksi Boschilla on kiinassa tuotantoa ja monella muullakin isolla merkillä.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 009
Itse muistan jonku olikohan öljyn/diisselin suodattimen olleen sinetöity holoteipillä.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
7 138
Kyllä tuolla aliexpressissä on eurooppalaisiakin toimijoita myyjänä. Tietysti kiinan krääsä on pääosassa, mutta ei aliexpress/alibaba rajoita sitä missä myyjä toimii.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 800
Kyllä tuolla aliexpressissä on eurooppalaisiakin toimijoita myyjänä. Tietysti kiinan krääsä on pääosassa, mutta ei aliexpress/alibaba rajoita sitä missä myyjä toimii.
Itse en tilaisi tuolta mitään auton osia, osaavat kyllä kopioida myyntipakkauksetkin. Mutta jos arkielämä on muutoin tylsää, niin voi toki koittaa mitä tulee.
Ja mitä sitten jos tulee se kopio tuote? Mihin ajattelit reklamoida?

Kukin tyylillään.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
193
Nimarkilta tilasin iskareita ja pyöränlaakereita, huomattavasti motonettiä edullisempi (säästöä n. 100€) mutta kuitenkin asialliset setit tuli. Iskarit ois saanut kait heti hyllystä, laakerilla ois ollu 2-5 päivää toimitusaika. Lauantaina tilasin ja tiistaina ne postitti ja keskiviikkona oli haettavissa.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
Vähän harmittaa kun yksinkertaisen asian hoitoon meni autodoc:n kanssa piti 18 s.postia vaihtaa ja pari kertaa puhelimitse olla yhteydessä että ottavat tilauksesta poistuneen tuotteen pois ja se korvataan uudella vastaavalla tuotteella.

Ja itsellä piti ottaa yhteyttä kun viikon ajan tilauksessa oli myynnistä poistunut tuote.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 351
Alko taas Autodoc.fi kettuilemaan.

Tein eilen tilauksen(sunnuntai) ja tänään äsken katselin että mitä sille kuuluu.

No olivat vaihtaneet kaksi tuotetta omaan Stark merkkiinsä. Ja tilatessa varmistin että varastossa on sitä merkkiä mitä halusin(LPR ja Febi).

Nyt aspan kanssa viestitellyt asiasta, tekivät sen vain nopeuttaakseen tilausta. Mutta mitä se nopeuttaa jos kaikkia piti jo muutenkin olla varastossa? Muutakin liirumlaarumia tuli sieltä, että Starkilla pidempi takuuaika yms.

Saa olla vika kerta kun tilaan Autodoc ketjusta mitään.

E: Lupasi aspassa että vaihtamat tuotteet takaisin niihin tilaamiini, saas nähä mitä sieltä sitten oikeasti tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 800
Olikos jollain kokemusta tuosta varaosa24.fi -puljusta?
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
134
Olikos jollain kokemusta tuosta varaosa24.fi -puljusta?
On kokemusta monesta tilauksesta, homma toimii niinkuin pitääkin.

Kerran lähettivät yhden väärän osan, mutta lähettivät jälkitoimituksena oikean kun asiasta mainitsin ja vääränkin sai pitää.

Suomenkielinen asiakaspalvelu on kanssa iso plussa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 800
On kokemusta monesta tilauksesta, homma toimii niinkuin pitääkin.

Kerran lähettivät yhden väärän osan, mutta lähettivät jälkitoimituksena oikean kun asiasta mainitsin ja vääränkin sai pitää.

Suomenkielinen asiakaspalvelu on kanssa iso plussa.
OK, kiitos tiedosta.
Tilasin nyt kuitenkin autodocilta laskulla siltä varalta, että tuote vaihtuu.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 831
Ihmettelin hieman samaa kun juuri katselin yleismallisia katalysaattoreita. Sieltähän saa halvemmalla kuin Biltemasta...
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
52
Slamit.net Verkkokauppa puuttuu listalta.

Volkkarin osia olen tuolta joskus tilaillut. Kyseisen konsernin tuotoksiin löytyy enemmänkin valikoimaa ja näyttäisi olevan jonkin verran muitakin merkkejä. Sivuilla oleva varaosahaku löytää osat usein, mutta ei läheskään aina. Sähköpostilla saa vastauksia ja apua osahakuun, myös näitä "se vänkyrämpi vipstaaki siinä hilan vitkuttimen etupuolella" -tapauksia, kun varaosanumerosta ei ole mitään hajua. Miinuspuolena toimitusaika ei ole aina ihan nopein mahdollinen, jos ei ole varastokamaa, koska ilmeisesti tilaavat isompia eriä kerrallaan. Tilatut palikat on kyllä tulleet oikein ja ainakin marmoritiskin hintoihin verrattuna halvemmalla.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 351
Sunnuntai iltana tehty Skruvatiin tilaus, vain kaksi tuotetta joita molempia oli varastossa.
Nyt, torstai aamupäivällä, tuli viesti että on paketti noudettavissa R-Kioskilta.

Katsotaan nyt vielä että mitä haistakakka -merkkistä osaa ne ovat laittaneet, en muistaakseni ainakaan huomannut tilatessa että olisivat ilmoittaneet valmistajan.
 
Liittynyt
11.10.2017
Viestejä
144
Itse olen tilannut skruvatilta monet kerrat useamman vuoden aikana, ja hinnat on olleet kilpailukykyisiä, en tiedä paljonko vaikuttaa että autoni on valmistettu trollhattanissa. Osat ovat pääsääntösesti olleet jotain merkittömiä (lootassa logot ProPartsSweden), osissa oem-numerot ja jonkin tuntemattoman tehtaan leimat, mutta onpa nuo kestäneet tähän saakka, pitänee koputtaa puuta että tässä neljän vuoden aikana ei oo tarvinu yhtään porsinutta skruvatin osaa korvata uudella. Toki oon pitäny mielessä sen että kriittisimmät osat haetaan marmorilta/tarviketorilta/speedpartsilta ja vähemmän kriittiset voi tilata huoletta tuolta. Viimeaikoina osien tulossa on mennyt n.5arkipäivää kun on tullut shenkkerillä lähiärrälle, aikasemmin tuli kolmessa päivässä, missä lie muutos...
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 351
Tuo oma tilaus oli keskiviikkoon asti tilassa "Kuljetus tilattu, DB Schenker odottaa pakettia".

Eli pari päivää saisi toimitusajasta pois kyllä.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 442
Vähän kehuja qp24.de :lle:Hinnat näyttää olevan halvemmat kuin autodocilla, kaksi eka tavaraa saapui hieman alle viikossa. Jostain syystä lähettivät kolmannen erillään päivän jäljessä (eivät malttaneet odottaa sitä mukaan eka lähetykseen?) ja se ei ihan ehtinyt viikonlopuksi.

edit. viimeisenä tullut sensorin pakkaus oli kuluneen, repaleisen näköinen, ja sinetti irti. Näytti se osa kyllä ihan hyvältä. Toivottavasti eivät vaihtaneet kiinankopiota sinne tilalle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
149
Spareto on kyllä ollut yllättävän hyvä pulju, edulliset hinnat ja suht hyvä asiakaspalvelu.

Used parts Shop

Liettuasta purkuosaa, käsittääkseni useampi purkaamo tuon hakupalvelun yhteydessä ja hinnat seilaavat kuin suomalaisilla kumppaneillaan. Postitkin vaihtelee ihan ilmaisesta useisiin kymppeihin, rippuen ihan osista. Ainoastaan pari tilausta takana pisteosille, mutta toimii..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 831
Viime viikolla tehtyyn tilaukseen vertasin tän päivän hintoja, en huomannu eroa yhessäkään osassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
575
Autodocilta tilasin EGR-venttiilin helmikuussa viime vuonna. Se ei kuitenkaan toiminut ja lähetin sen takaisin. Tällä viikolla tuli rahat takaisin venttiilistä ja korvaus ylimääräisistä kuluista. Ei siis ollut kauhean nopea prosessi ja ehdin jo unohtaa koko asian.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 442
Itse aion ostaa qp24:stä niin kauan kuin ne töppää ensimmäisen kerran. NGK:n puola esim. siellä 37.01€. Saksan Autodocilla 19% ale päällä sama osa 42.14€ (lisäksi ne laittavat hieman lisää loppusummaan) ja Suomen Autodoc 19% ale 49.01€

Postikulut on tosin kympin kalliimpi qp24:llä.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 442
Kuiteski kokonaiskustannuksineen pääsin reilusti alle Autodocin hintojen ja kaiketi tää firma ei pistä mitään pilipaliosaa tilaukseen mukaan, jos jotain ei satu olee hyllyssä ?
Itsellä on vain kolmen osan kokemus. Hella, NGK ja Delphi, ja kaikki oli sitä mitä tilasin.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Noniin tuli näköjään tilattua autodocin paikasta varaosia. www.autonvaraosat24.fi tilasin, tilausvahvistuksessa ei lue jarrupaloissa kuin tuotenumero ja sillä löytyy Starkkia sun muuta. Mitä noista kannattaa hyväksyä? Ihan Bremboa olin kyllä tilaavinani..
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
612
Starkin palathan on jotain niiden omaa pilipalikiinakamaa, ne änkee niitä aina salaa mukaan, jos ei oo hyllyssä sitä mitä tilasit. Äkkiä koita se perua ennenku edes lähtee. Jos kerkes lähtee, ni sit joudut oottelee, et tavara lähtee takas.
Yllätys oli positiivinen, paketista paljastui ihan oikeat ja tilatut Sparcon palat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
199
autodoc (.ee) laitettu testiin perjantai-iltana. Katotaan kuin käy. Perus jarruosaa tulossa.
 
Liittynyt
29.12.2016
Viestejä
134
Tänään on www.Varaosa24.fi 15% alennus kaikista tuotteista + ilmainen toimitus.
Normaalistihan se on 10% ja postit ilmaiset vasta yli 150€ tilauksessa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 864
Tässä viimeaikoina kun osia tuolta netistä on tilaillu niin välillä huvikseni tehny vertailua motonettiin ja huomannu sellasen että motonetista tuntuu puuttuvan aikas paljon osia? Nytkin kun ilmastoinninlauhdutin pitäisi vaihtaa niin motonetissa ei edes löydy? NGK tulpissa sopiva ero tuon varaosa24.fi tarjouksen kanssa, motonet 47,6€ ja varaosa24.fi 25,76€ :dead:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 831
Juu, huomattu. Motonet on karsinu valikoimaa jokasella osa-alueella.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
238
Huomannu että porukka alkanu tilaamaan ulkomailta? Keskittyy sit lähinnä krääsän myyntii liikkeissä.
Kävin syksymmällä Hämeenlinnan kohtalaisen uudessa Motonetissä. Oli kauheasti outletissa kamaa. Myyjä kertoi että oli joku uusi päälykäinen tullut ketjuun ja pistänyt kaikki alle x:n verran myyvät tuotteet pois.

Muutama vuotta ja motonetistä saa autopuolelta ainoastaan jarrupalat ja öljyt. Loput on sitten irtokarkkia, leluja, grillihiiliä ja maitoa..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
iparts testattu toimivaksi.
vähän epäillytti kun kokemuksia ei paljoa löytynyt ja maksutapana oli ainoastaan nettipankkimaksu.
ma tilasin, pe:na oli postissa noudettavissa. mitään seurantakoodia en saanut, saapumisilmoitus ainoastaan tekstiviestillä.
osat oli sitä mitä piti, hinta hyvinkin edullinen. tilauksen paketointi oli hieman kevyehkö; kelmutettu ainoastaan alkuperäispakkaukset ja rahtikirja lätkästy päälle. ehjinähän nuo perille tuli.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 443
En huomannut oliko nimetty ulkomaisten firojen kohdalla listattu AHW-shop ahw-shop - VW AUDI Original Ersatzteile und Zubehör
Myy alkuperäisosia vw,audi,skoda ja löytyy sellaisia osia mitä ei suomessa saa.
Ainoa moite on että sivut on saksan kieliset.
Itse tilasin T6 Tranporterin kaasu/jarru rst poljin sarjan sieltä ja toimi hyvin.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
149
iparts testattu toimivaksi.
vähän epäillytti kun kokemuksia ei paljoa löytynyt ja maksutapana oli ainoastaan nettipankkimaksu.
ma tilasin, pe:na oli postissa noudettavissa. mitään seurantakoodia en saanut, saapumisilmoitus ainoastaan tekstiviestillä.
osat oli sitä mitä piti, hinta hyvinkin edullinen. tilauksen paketointi oli hieman kevyehkö; kelmutettu ainoastaan alkuperäispakkaukset ja rahtikirja lätkästy päälle. ehjinähän nuo perille tuli.
Iparts on ihan jees, kerran tilannut, ainoa vika oli juuri paketointi (esim. Sparetosta voi huoletta tilata etulokasuojan kun on paketoitu kestämään Klausin trukin päältäajon), ipartsista taas kaikki tuli ohuessa elmukelmussa tai pahvilootassa ilman suurempia pehmusteita, eli jos jotain tosi särkyvää olet tilaamassa, niin en voi suositella.

Jotkin osat erittäin halpoja, toiset älyttömän kalliita, eli hintavaihtelua löytyy.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 442
Viestejä
4 199 573
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom