Vanha viestiketju talteen, mutta miten?

Moro, kertokaas fiksummat, että onko mahdollista/tapaa, tuoda iPhonen viestejä siis sms viestejä jotenkin talteen. Ja mitä tässä meinaan, että on lähes kymmenen vuoden keskustelu viesteilä ja se on hiton hankala lukea puhelimella, niin pystyykö tämän keskustelun siis siirtämään, noh minne tahansa että sitä olisi helpompi selata jne. Puhelimelta lukeminen toki onnistuu, mutta mitä vanhempii viesteihin menee, sitä pidempää se kestää, luuri hakee ties mistä icloudista niitä vanhoja viestejä. Tarkoitus olisi siis, että saisin tuon koko keskustelun talteen johonkin järkevämpään muotooon ja helpommin selattavaksi. Toivottavasti joku ymmärsi mitä meinaan. Niin ja siis tämä viestiketju ei siis enää päivity. Eli haluaisin sen muotoon, mistä voisin helpommin sitä käydä läpi jne.

Käytin itse yhtä toista ohjelmaa aikaisemmin mutta nyt puhelin ilmoitti, että tarvitsee tuetun simmin, joten googlella hakien:

Tuota kehuvat ja ei maksa mitään. Tallentaa logit ja viestit googleen, oneen, droppiin tai paikallisesti puhelimeen( en kokeillut tätä pidemmälle)

Käytin itse yhtä toista ohjelmaa aikaisemmin mutta nyt puhelin ilmoitti, että tarvitsee tuetun simmin, joten googlella hakien:

Tuota kehuvat ja ei maksa mitään. Tallentaa logit ja viestit googleen, oneen, droppiin tai paikallisesti puhelimeen( en kokeillut tätä pidemmälle)
Taitaa olla vain Android äppi. Tai ainakin ipad ei osannut tota ladata. Ja tosiaan minulla ei nyt ole tietokonetta käytössä, vain ipone ja ipad. Ehkä joku osaa auttaa ja tietää kuinka tää toimis.

Taitaa olla vain Android äppi. Tai ainakin ipad ei osannut tota ladata. Ja tosiaan minulla ei nyt ole tietokonetta käytössä, vain ipone ja ipad. Ehkä joku osaa auttaa ja tietää kuinka tää toimis.
Aivan, olin sokea. iCloudissa olen niitä nähnyt mutta en ole aikoihin, vuosiin tehnyt tuolle iPhonelle mitään kriittisempää.

Täällä on jotain softia sen viestin nonvetoiniseksi tekstimuotoon:

hooteeteepeeäs://www.iphonetransferrecovery_piste_com/tutorials/transfer-iphone-messages-to-mac.html

Statistiikka

Viestiketjuista
272 656
Jäsenet
76 925
Uusin jäsen
antooz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom