Ostetaan Vanha logitech näppäimistö mx3000

Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
350
Jos sinulta löytyy ehjä ja ei-puhkikulunut logitechin näppäimistö, missä multimedianapeja todella paljon, niin haluaisin ostaa sellaisen, vastaanotinmokkulan kanssa, tai jos tätä on tehty myös langallisena niin sellainen. Samassa setissä itsellä ainakin tuli hiiri, sille ei ole tarvetta.
Skandinäppis-mallia, eli öäå

 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 544
Löytyy MX3100 missä on MX laser hiiri.
Näppäimistö on kohtalaisessa kunnossa patsi jotain tekstiä on hävinnyt muistaksen medianäippäinten kohdalla.
Itse olen käyttänyt varanäppiksenä ja Hiiri on muuten kunnossa paitsi vieritysrullan laakerointi on rikki eli tahmaa ja akun olen itse vaihtanut siihen(en muista vuotta) ja liukutassut on tarviketassuja.
Hp15€+posti.
Voin pistää kuvat huomenna kun saan sen kaivettu esiin ja hinnasta voi aina keskustella.:)
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
350
Löytyy MX3100 missä on MX laser hiiri.
Näppäimistö on kohtalaisessa kunnossa patsi jotain tekstiä on hävinnyt muistaksen medianäippäinten kohdalla.
Itse olen käyttänyt varanäppiksenä ja Hiiri on muuten kunnossa paitsi vieritysrullan laakerointi on rikki eli tahmaa ja akun olen itse vaihtanut siihen(en muista vuotta) ja liukutassut on tarviketassuja.
Hp15€+posti.
Voin pistää kuvat huomenna kun saan sen kaivettu esiin ja hinnasta voi aina keskustella.:)
Tämä kiinnostaa, missä päin sijaitsee ?
 
Liittynyt
02.10.2019
Viestejä
9
Mulla olis mx3200 joutilaana. Eli langaton näppis ja laserhiiri. Vastaanotin löytyy luonnollisesti. Oulussa ja 15€.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
350
Mulla olis mx3200 joutilaana. Eli langaton näppis ja laserhiiri. Vastaanotin löytyy luonnollisesti. Oulussa ja 15€.
Kiitos, tuossa 3200 näyttää olevan hieman eri näppäimistöasettelu, joten jatkan täällä kertaa vielä muiden mallien metsästystä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 439
Viestejä
4 333 383
Jäsenet
72 209
Uusin jäsen
AsusEnjoyer

Hinta.fi

Ylös Bottom