Lahjoitettu Vanha HTPC ilman kiintolevyä (Helsinki)

Liittynyt
30.03.2019
Viestejä
4
Minulla on nurkissa pyörimässä vanha HTPC, josta haluaisin päästä eroon, eikä kiinnosta yrittää rahastaa sillä.

Kuvaus

Kotelo: Silverstone La Scala LC17 (valmistajan tuotesivu). Kotelon kannessa on vähän naarmuja, mutta eivät näy minusta mitenkään pahasti - en saanut edes otettua kuvaa jossa ne näkyisivät hyvin.

Emolevy: Asus E35M1-I DELUXE (valmistajan tuotesivu). Prosessori on integroitu emolevyyn joka on itsessään tuulettimeton. Emolevyssä wifi ja kaksi antennia.

Virtalähde: Modulaarinen Corsairin 520-wattinen. Huomio! Olen yhdessä kohtaa avannut virtalähteen ja vaihtanut sen tuulettimen. Virtalähteen osalta kyse siis muutetusta sähkölaitteesta! Mukana myös loput kaapelit sisältävä pussi.

Muistikampa muistaakseni neligigainen.

DVD-asema. Muistaakseni polttavakin.

Iso tuuletin, ja kartongista tehty "ilmaputki" sille (ei näkyvillä kuvassa, peittäisi emolevyn melkein kokonaan) emolevyn jäähdyttämiseksi. Nämä on helppo nypätä irti jos et tykkää.

Muuta: Asennusruuveja, joita kotelon mukana on tullut ja pikkuisen ylikin. Alkuperäiset kotelon mukana tulleet pari tuuletinta ja niiden tuuletinritilät. Kokonaisuus on alkuperäisessä kotelon laatikossa pehmusteineen.

Niin kuin otsikossa lukee, kiintolevyt olen ottanut itselleni talteen, massamuistia ei siis tule mukana. Kone oli toimiva silloin kun se jäi vuodenvaihteen kieppeillä käytöstä pois.

Tämä on tosiaan vanha kone, eli mitään kuitteja ja takuita ei enää ole.

Nouto / lähettäminen

Suosin noutamista ennen postittamista. Paikkana Jätkäsaari, Helsinki. Jos joku ei tätä kuitenkaan nouda kohtuullisen ajan sisään, voin lähettää postikuluja vastaan (pakkaus on sen verta iso, että näyttää menevän postin sivujen mukaan XL-paketiksi).

Kuvia

IMG_20201026_102923.jpg
IMG_20201026_101155.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 073
Voisin tämän ottaa noudolla, pistätkö YV:llä tiedot miten aikataulujen puolesta sopii.
 
Liittynyt
30.03.2019
Viestejä
4
Kone vaihtoi hetki sitten omistajaa, tämä keissi on closed.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 427
Viestejä
4 161 314
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom