Valve Steam Deck

BDMilestone

Make ATK Great Again
Team Ryzen
Team NVIDIA
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
107
Tänään tuli asenneltua Gulikitin hall effect -joikkarit omaan OLED-malliin. Pikaisella testauksella tuntuisi hintansa väärteiltä.1000030766.jpg
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
160
On jäänyt yllättävän vähälle tuo Steam Deckin käyttö itselleni, mutta tuli nyt silti tilattua Valven oma telakka hintaan 89 euroa. Saipahan Steam Pointsit talteen jos ei muuta.. Oled hommattu marraskuussa ja pelitunteja hikiseen 50h yhteensä.
Ideana olisi peilata telakan kautta telkkariin pelit ja pelata niitä Xbox one ohjeimella, ilmeisesti kaikki muut härpäkkeet kiinnitetään telakkaan, mutta langalliset kuulokkeet normaalisesti itse deckiin?

Ei voi kyllä ymmärtää, miten kenelläkään deckki voittaa jonkun pelitietokoneen isolla ruudulla. Yrittänyt joskus sängyssä pelata, mutta eihän siitä tule mitään röhnöttäessä.

Tuosta vähäisestä käyttötarpeesta jäi mieleen, että nyt vasta huomasin että valvella on ohjeet battery storage modeen.
Minä väitän, että ei ollut mitään ohjeita asiaan liityen esimerkiksi 6 kuukautta sitten. Laite on nimittäin mulla ollut omassa laatikossa shut down tilassa....
Jokohan se akku on tasoa toivoton..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 458
Viestejä
4 364 072
Jäsenet
72 636
Uusin jäsen
Juuutko

Hinta.fi

Ylös Bottom