Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valve julkaisi videon sisuskaluista.
Tuon katsottua harmittaa, että tuli kiireessä varattua 256GB versio.
Halvemmalla olisi selvinnyt jos olisi ottanut perusmallin ja lisännyt oman levyn jälkikäteen + bonarina saanut vielä 64GB emmc tallennustilaa vaikkapa rommeille?
Täytyy harkita jos peruisi joulukuun varauksen ja odottaisi kiltisti syssymmälle..
The launch of Steam Deck will be delayed by two months. We're sorry about this—we did our best to work around the global supply chain issues, but due to material shortages, components aren’t reaching our manufacturing facilities in time for us to meet our initial launch dates.
Based on our updated build estimates, Steam Deck will start shipping February 2022. This will be the new start date of the reservation queue—you will keep your place in line but dates will shift back accordingly. Reservation date estimates will be updated shortly after this announcement.
Again, we're sorry we won’t be able to make our original ship date. We'll continue working to improve reservation dates based on the new timeline, and will keep you updated as we go.
En näköjään ensimmäiseen erään päässyt, trokarit toki olleet valmiina kun eBay täynnä ja toriinkin jo ilmestynyt. Jospa tämän kanssa kävisi paremmin kuin näytönohjaimen jota en ole vieläkään saanut Mitähän vauhtia näitä nyt tuotetaan? Walletin rahat ilmeisesti toimii maksamiseen? Siellä ihan mukava summa odottamassa, euroilla jos voi vain maksaa taitaa jäädä kauppaan.
Mistäs tuon "jonotusnumeron" näkee? Itse hakkasin F5:sta myös tuolloin ensimmäisenä varauspäivänä mutta homma kaatui joka kerta viimeistään sen onnettoman pienen varausmaksun vahvistamiseen. Q2:sta se tosin lupailee, kun sain silloin varauksen vasta seuraavana päivänä sisään.Eipä tainnu olla kovin montaa tässä launchissa.
Olin 1182. (EU/512GB) eikä emailia näy.
Mistäs tuon "jonotusnumeron" näkee? Itse hakkasin F5:sta myös tuolloin ensimmäisenä varauspäivänä mutta homma kaatui joka kerta viimeistään sen onnettoman pienen varausmaksun vahvistamiseen. Q2:sta se tosin lupailee, kun sain silloin varauksen vasta seuraavana päivänä sisään.
Onkohan näissä myöhemmin saatavuusongelmia ja suurta kysyntää ja hinnat ennemmin korkeammalla kuin halvemmalla, kun en vaan itse ihan osaa päättää ostanko tämän.
En toki ekasta erästä saanut omaani.
Okkei, eipä se sitten auta kuin odotella huhti-kesäkuulle. Aika jännä että tuon kalleimman version suosio on tullut jotenkin yllätyksenä; halvimman mallin eMMC-muisti antoi melkoisen negatiiviset fiilikset heti ensikättelyssä (yhdistettynä suureen kysymysmerkkiin päivitettävyyden suhteen silloin) eikä 256G ja 512G mallien välillä enää kovin kummoista hintaeroa ollutkaan varsinkaan ottaen huomioon 512G mallin mattapinnan ja jonkin spesiaalipussukan sisältymisen diiliin.Se poistettiin eli ei enää näe mistään.
IGN haastattelussa Gabe sanoi ettei ole tarkoitus nostaa hintoja nykyisissä malleissa, mutta jos uusia malleja tulee niin ne ovat todennäköisesti kalliimpia (Koska kallein malli oli suosituin vastoin Valven odotuksia)
Ja tarkoitus on saada 100 000+ ulos kuukaudessa.
Eipä tainnu olla kovin montaa tässä launchissa.
Olin 1182. (EU/512GB) eikä emailia näy.
Mikäs timestamp?
Itselle osui maili noin 20:00:14 tilauksella. Saa nähdä mitä tuolla tekee sitten.
Oliko jossain tietoa koska mahdollisesti seuraava "aalto" ostokutsuja lähtisi liikkeelle?
EDIT: Millä nuo muuten liikkuu, ilmeisesti siis koko matka GLS:llä? Ei ole mitään kovin positiivisia kokemuksia ainakaan itsellä tuosta firmasta
Onko näistä joku virallinen tieto jossain, en onnistunut itse löytämään mitään muuta kuin tiedon tuosta ekan erän (25.päivä). Hyvä jos jo ensi maanantaina lähtisi seuraavat.Maanantaina 20:00 sähköpostit, keskiviikko aamuna lähtenee varastolta.
Onko näistä joku virallinen tieto jossain, en onnistunut itse löytämään mitään muuta kuin tiedon tuosta ekan erän (25.päivä). Hyvä jos jo ensi maanantaina lähtisi seuraavat.
Eikai noista sen tarkempaa ole mutta jos katsoo tästä ketjusta että ne joille toimitettu on tilausta laitettu sisään ˙~9.00 aikoihin niin kyllä tuossa tunnissa on kerinnyt tulla jo aika monta tilausta lisää.Mistäköhän voisi saada jotain tarkempaa osviittaa toimitusjärjestyksestä? Steam sovellus kertoo itsellä: Purchased: Jul 16, 2021 @ 10:10am. Kyllä mä muistaakseni heti sen siinä alkurytinässä pistin menemään tilauksen läpi viime kesänä, mutta ei ole mailia vielä kuulunut ja näin, että näitä alkaa suomeenkin nyt tipahtelemaan tuossa redditin puolella.
Eikai noista sen tarkempaa ole mutta jos katsoo tästä ketjusta että ne joille toimitettu on tilausta laitettu sisään ˙~9.00 aikoihin niin kyllä tuossa tunnissa on kerinnyt tulla jo aika monta tilausta lisää.
Tässä kuussa kuitenkin lupailevat Q1 tiedolla olevien toimitukset ja viikoittain lähtee ostoilmot
Kai se tilaus siellä sun tiedoissa kuitenkin näkyy?Aivan. Ajattelin jo, että omalla onnellani on mennyt taatusti koko homma jotenkin ohi. Nyt kun tarkemmin mietin, niin saattaahan tuo olla, että Steam siinä varauksen yhteydessä kyykkäili sen verran lahjakkaasti, että kenties siinä se tunti tuhraantui myynnin alkamisesta.