• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Valurautavuoka Laavu Heritage, 33x23cm, emaloitu. 16,10 €

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 213
Tuote:
Valurautavuoka Laavu Heritage, 33x23cm, emaloitu
Tarjoushinta: 16,10 €
Normaalihinta: 92,90€
Kauppa: Netrauta
Voimassa: Varaston tyhjennysmyynti - Rajoitettu erä!
Linkki: Laavu Valurautavuoka Heritage, 33x23cm, emaloitu
Myös taloon.com ja talotarvike.com
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Edullisesti laadukas vuoka grilliin, uuniin, avotulelle yms.
Posteineen 23 €(postikulut 6,9€ alta 200 € ostoksille). Taloon.com sivustolla saa 10 € alennusta yli 100 € ostoksesta tilaamalla uutiskirjeen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
294
Tämän tuotteen alin hinta viimeisen 30 päivän aikana ennen kampanjan alkua on ollut 17,90 €

No onhan tuo 1.80€ rahaa myös :)
Niin, eli tuo on ilmeisesti vaan ollut ennen uutta nyt vielä enemmän alennettua hintaa ihan hyvässä alessa. Ei tuon normihinta kuitenkaan ole tuo aikaisempi 17,90 ale-hinta.
Nimittäin kyttäilin tätä kyseistä vuokaa joku kolme vuotta takaperin pitkään, ja hinta pyöri muistaakseni siinä ~80e paikkeilla, oon 2020 marraskuussa sitten tilannut tuon n. 44e hintaan + postit, ilmeisesti blackfriday alesta.
Tuohon 16e hintaan aivan älyttömän hyvä ostos, etenkin jos tarvetta.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 912
Niin, eli tuo on ilmeisesti vaan ollut ennen uutta nyt vielä enemmän alennettua hintaa ihan hyvässä alessa. Ei tuon normihinta kuitenkaan ole tuo aikaisempi 17,90 ale-hinta.
Nimittäin kyttäilin tätä kyseistä vuokaa joku kolme vuotta takaperin pitkään, ja hinta pyöri muistaakseni siinä ~80e paikkeilla, oon 2020 marraskuussa sitten tilannut tuon n. 44e hintaan + postit, ilmeisesti blackfriday alesta.
Tuohon 16e hintaan aivan älyttömän hyvä ostos, etenkin jos tarvetta.
No nyt ainakin tämä ketju taas osoitti tehonsa, tuote on loppuunmyyty eli oli hyvä tarjous :)
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
624
edit. Jotenkin sivut sekoili, oli sittenkin loppuunmyyty taloon.com:ista myös.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
575
Niin, eli tuo on ilmeisesti vaan ollut ennen uutta nyt vielä enemmän alennettua hintaa ihan hyvässä alessa. Ei tuon normihinta kuitenkaan ole tuo aikaisempi 17,90 ale-hinta.
Nimittäin kyttäilin tätä kyseistä vuokaa joku kolme vuotta takaperin pitkään, ja hinta pyöri muistaakseni siinä ~80e paikkeilla, oon 2020 marraskuussa sitten tilannut tuon n. 44e hintaan + postit, ilmeisesti blackfriday alesta.
Tuohon 16e hintaan aivan älyttömän hyvä ostos, etenkin jos tarvetta.
Joo, kyllä minäkin tuon aika suorilta tilasin eilen illalla tarjouksen nähtyäni, koska mielikuvissa valurautavuoat on paljon kalliimpia. Tosin olisin mieluummin ostanut ilman emalointia, mutta tuleepahan nyt kokeiltua sitäkin.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 625
Niin, eli tuo on ilmeisesti vaan ollut ennen uutta nyt vielä enemmän alennettua hintaa ihan hyvässä alessa. Ei tuon normihinta kuitenkaan ole tuo aikaisempi 17,90 ale-hinta.
Nimittäin kyttäilin tätä kyseistä vuokaa joku kolme vuotta takaperin pitkään, ja hinta pyöri muistaakseni siinä ~80e paikkeilla, oon 2020 marraskuussa sitten tilannut tuon n. 44e hintaan + postit, ilmeisesti blackfriday alesta.
Tuohon 16e hintaan aivan älyttömän hyvä ostos, etenkin jos tarvetta.
Tämä. Sama homma, ei ole raaskinut ~100€ laittaa vuokaan, mutta nyt tilasin kolme. :) Kotiin, mökille ja äitille :smoke::smoke:
Että kiitokset Kustaalle vuan sinne niin! Näihin kuviin ja tunnelmiin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
32
Sähköpostissa tarjouksia
Huhtikuu 19,90€
Toukokuu 17,90€
Heinäkuu 20. 16,10€
Pieniä eriä joka kerta.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 260
Itse kans pistin tilaukseen, saa sit tehdä jouluna kermaperunat kamadossa.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 260
Laittoivat sitten perkeleet äsken viestiä että tuote loppuunmyyty eikä pysty toimittamaan, vaikka oli 7kpl saldoa kun tilasin…
Onko muille tullut samaa?
 
Liittynyt
09.04.2017
Viestejä
280
Laittoivat sitten perkeleet äsken viestiä että tuote loppuunmyyty eikä pysty toimittamaan, vaikka oli 7kpl saldoa kun tilasin…
Onko muille tullut samaa?
Sama viesti tuli tännekin, mutta hetki sitten tuli uus sähköposti, että tuotteet löytyikin varastosta. 3 kpl tilasin.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 260
Sama viesti tuli tännekin, mutta hetki sitten tuli uus sähköposti, että tuotteet löytyikin varastosta. 3 kpl tilasin.
Joo mä pistin sinne viestiä että mun ei tarvii heidän varastovirheistä kärsiä ja uhkasin kkv:llä ja kummasti sit tulikin viestiä että löytyi varastosta...
 
Liittynyt
15.02.2021
Viestejä
42
Oli 8kpl saldoa ku tilasin ja mullekin tuli ensin et ei onnaa... ja sitten perään et onnaakin. :D Hyvät on järjestelmät, ihme sekoilua!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 438
Viestejä
4 218 460
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom