Ostetaan Valkoisia lisälaitteita.

Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
343
Eli olisi tarkoitus kasata kotiin puolisolle kotikonetta kun itse olen viikot opiskelemassa. Esteettisyys oli kriteereistä tiukin, joten jos porukalla on tarjota valkoisia näyttöjä, hiiriä ja näppäimistöjä. Lediloisteen olisi oltava oltava oranssia.

Näytön tulisi olla 1080p 60hz. Myös halvoista 120hz näytöistä otetaan tarjouksia vastaan. (Väri ei ole tässä ihan se maailman tärkein juttu. Uskoisin pystyväni maalaamaan näytön.)

Näppäimistöllä tai hiirellä ei ole oikeastaan mitään väliä, kunhan värikriteerit täyttyy.

Naiset...
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Oliko tää missäpäin? Mulla pitääs olla muistaakseni yks valkonen hiiri kotosalla, mutta tuo on joku halppis, niin ei paljoa maksa vaivaa lähtee postitteleen :) Pirkanmaalla.
 
Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
343
Oliko tää missäpäin? Mulla pitääs olla muistaakseni yks valkonen hiiri kotosalla, mutta tuo on joku halppis, niin ei paljoa maksa vaivaa lähtee postitteleen :) Pirkanmaalla.
Etelässä ollaan. Välillä Kotka-Lapinjärvi. Laita nyt ihmeessä kuva jos siis on helposti käsillä. Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi :)
 
Viimeksi muokattu:

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 418
Laittelen kuvaa, kun pääsen kotio. Muistaakseni se oli aikasta lailla tuon näkönen.

 
Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
343
Tuohan on ihan nätti. Ei tarvi kuvaa kun pääset kotiin jos se on samanlainen. Merkki ja malli vois olla kiva.
 
Liittynyt
12.03.2017
Viestejä
343
Juu tuo hiiri todennäköisesti löytää lyllä kodin täällä. Itsekin katsellut sitä.
Ja Hekalle kiitos tarjoiksesta mutta ei iham täytä meidän kriteerejä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 262
Viestejä
4 212 883
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom