• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut VAKOLE CO26 26" 750W Fat Bike 1234e

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 151
Tuote: VAKOLE CO26 26" 750W Fat Bike
Tarjoushinta: 1234e (sisältäen UPS kotiinkuljetuksen)
Normaalihinta: 1499e
Kauppa: Buybestgear
Voimassa: Kaupan 2v synttäreiden ajan
Linkki: VAKOLE CO26 26
Promokoodi: LXZ-F1MQBW5 koodilla saa 1299e hinnasta vielä 5% pois, mun oma refukoodi.

Kommentti tarjouksesta: Olen puolisen vuotta katsellut kiinan sähköpyörä tarjontaa ja koskaan ei ole saanut näin hyvää peruspyörää 750W moottorilla, käsikaasulla ja standardeilla osilla näin halvalla. Tulevat EU varastosta joten ei mitään tullivaaraa. 1 vuoden takuu ja jos jotain hajoaa niin videota buybestgearille ja lähettävät mukisematta puuttuvat osat. Mahdollista tilata myös Klarnalla. Tarvitsee liikennevakuutuksen, joka maksaa alle 70e vuodessa. Koska ilman unlockausta avustin kytkeytyy pois 25km/h tietämillä, tätä ei tarvitse rekisteröidä mopoksi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.11.2017
Viestejä
632
Onko tuo lisäalennus affiliate-koodi?
En muista onko sallittua julkaista, mutta ainakin voisi ilmoittaa tarjouksessa, jos on.
 

ibm

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
221
itel eei firman radrhino tonnin luokkaan, kandee ostaa vielä kun saa
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 151
Onko tuo lisäalennus affiliate-koodi?
En muista onko sallittua julkaista, mutta ainakin voisi ilmoittaa tarjouksessa, jos on.
Joo lisäsin aloitukseen tiedon että on 5% refukoodi.
Sivuston spinnistä saa vain 3% koodeja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
53
Tuolla sivustolla on myös tollane spinni mistä voi voittaa alennuksia uutiskirjeen tilaamalla (ei tartte olla oikee maili vissii). Itselle luikahti 3% alekoodi näytölle feikkisähköpostin antamalla, vaikken nyt tilaamassa olekaan.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
6
Koodilla BBGEDM100 saa 100€ alennusta joihinkin pyöriin, kannattaa kokeilla.
Esim. Vakole Y20 Pron saa nyt hintaan 1199€.

1694709370968.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
172
Kommentti tarjouksesta: Olen puolisen vuotta katsellut kiinan sähköpyörä tarjontaa ja koskaan ei ole saanut näin hyvää peruspyörää 750W moottorilla, käsikaasulla ja standardeilla osilla näin halvalla.
Saako käsikaasukin nykyään olla olemassa tieliikenteessä?
 
Liittynyt
22.09.2019
Viestejä
172
Kai se "aina" saanut olla kunhan ei yli 25kmh kulje ja liikennevakuutus on voimassa. Toki nuo watit itessään jo sen vakuutuksen vaatii.
Jaa jostain syystä olin itse siinä käsityksessä että mikäli on käsikaasu niin ei saa olla polkimia jolloin ajoneuvo on kevyt sähköajoneuvo kunhan kulkee max.25kmh ja on max.1000w moottori.

Sähköpyörä-kategoriassa taasen muistini mukaan sähkömoottori saa avustaa vain polkiessa, mitään sähköllä tapahtuvaa liikettä ei saisi olla ellei polkimet liiku. Ja tässäkin aina max.25kmh asti avustukset päällä, ja max.250w ilman vakuutuksia, 250w-1000w vakuutuksella.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 151
Jaa jostain syystä olin itse siinä käsityksessä että mikäli on käsikaasu niin ei saa olla polkimia jolloin ajoneuvo on kevyt sähköajoneuvo kunhan kulkee max.25kmh ja on max.1000w moottori.

Sähköpyörä-kategoriassa taasen muistini mukaan sähkömoottori saa avustaa vain polkiessa, mitään sähköllä tapahtuvaa liikettä ei saisi olla ellei polkimet liiku. Ja tässäkin aina max.25kmh asti avustukset päällä, ja max.250w ilman vakuutuksia, 250w-1000w vakuutuksella.
Moottorilla varustetun polkupyörän (L1e-a) suurin teho saa olla enintään 1000 W, moottorin voi toimia ilman polkemista, mutta sen on kytkeydyttävä pois päältä kun nopeus saavuttaa 25 km/h.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.01.2018
Viestejä
886
Aika samannäköinen pyörä kuin Shengmilo MX03 , En ihmettelisi vaikka tulisi samalta linjalta.
Youtube stara Bossmanaatti kehui myös tätä pyörää "paras hinta-laatusuhde sähköpyörä ikinä" ..okei voisi kai sitä itsekin kehua jos ilmaiseksi saa tavaraa. :)

Shengmiloa myytiin myös tarjouksessa n.1200-1400€ sis rahdit.
Facebookin Shengmilo ryhmästä voikin sitten lukea että laatu aika kehnoa, Akun latausliitäntä sulaa, ei ole mitoitettu kestämään latausvirtaa. Myös aika monella ollut näissä normaalin pyörän etunapa, tästä seurauksena eturengas ei ole keskellä haarukkaa.
Mutta jos tykkää harrastaa eikä pelkää tehdä remonttia niin varmaan ihan hyvä pyörä.
 

DinocideFIN

aka. qnixsuomi
Tukijäsen
Liittynyt
13.05.2022
Viestejä
1 151
Aika samannäköinen pyörä kuin Shengmilo MX03 , En ihmettelisi vaikka tulisi samalta linjalta.
Youtube stara Bossmanaatti kehui myös tätä pyörää "paras hinta-laatusuhde sähköpyörä ikinä" ..okei voisi kai sitä itsekin kehua jos ilmaiseksi saa tavaraa. :)

Shengmiloa myytiin myös tarjouksessa n.1200-1400€ sis rahdit.
Facebookin Shengmilo ryhmästä voikin sitten lukea että laatu aika kehnoa, Akun latausliitäntä sulaa, ei ole mitoitettu kestämään latausvirtaa. Myös aika monella ollut näissä normaalin pyörän etunapa, tästä seurauksena eturengas ei ole keskellä haarukkaa.
Mutta jos tykkää harrastaa eikä pelkää tehdä remonttia niin varmaan ihan hyvä pyörä.
Olen kuullut että joillakin on ollut ongelmaa että rengas ei ole istunut keskelle, mutta kyseessä on se että akseli on ollut vino. Uusi läpiakseli maksaa muutamia euroja joten ei mikään kummoinen korjaus ole jos sen kanssa ongelmaa tulee. Vääntynyt haarukka kuulostaa käyttäjän aiheuttamalta vialta joka on tullut törmäyksestä
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 846
Viestejä
4 210 976
Jäsenet
70 967
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom